Εγω παιδες εχω πειραματιστει αλλαζοντας 4 φορες διαφορικο στο αυτοκινητο.
Απο την εμπειρια μου λοιπον εχω να πω τα εξης..
Μην ξεγελιεστε με το πιο κοντο διαφορικο. Το αμαξι δεν παει πιο γρηγορα. Απλα δινει την αισθηση οτι ξεκιναει και αρπαει καλυτερα, ωστοσο τα χιλιομετρα στο κοντερ στην αλλαγη καθε ταχυτητας ειναι λιγοτερα... Ουσιαστικα λοιπον το αυτοκινητο δεν "απλωνει" σωστα την δυναμη του με πολυ κοντο διαφορικο...
Συμφωνω οτι το 2,93 ειναι πολυ μακρυ αλλα....για ταξιδια ειναι πραγματικα απολαυση. Το 3,38 θα μπορουσε να συνδιαστει πολυ ωραια με τον τριλιτρο της ΒΜW με την προυποθεση οτι το σασμαν θα ειναι εξαρι, αλλιως ειναι κουραστικο... αν κανει κανεις την πραξη θα δει οτι αν δεν φορας προγραμμα και εχεις 5αρι σαμαν με διαφορικο 3,38 το αυτοκινητο θα σπαει στα 228 χλμ..
Δεν ειναι κριμα...??
Απο την αλλη με το 2,93 (το μαμα δηλαδη) εισαι σαφςω γρηγορος αλλα δεν εχεις αυτην την ομορφη αισθηση οτι "κολλας στο καθισμα" κατα την επιταχυνση..
με το 3,07 δεν θα δεις μεγαλη διαφορα απο το 2,93 απλα θα αρπας λιγο καλυτερα στα χαμηλα που βολευει για κινηση εντος πολεως...
εγω λοιπον που εχω δοκιμασει ολη την γκαμα καταληγω οτι ο καλυτερος συνδιασμος με τριλιτρο ειναι το 3,15 αν θες να μεινεις μαμα..
Αν τωρα στο τριλιτρο βαλεις εκκεντρα, προγραμμα και εχεις 6αρι πας ασυζητητη για βημα 3,23...
Ετσι θα πετυχεις
- αισθηση απο χαμηλα
- τελικη 250+ (αναλογα αν φορας προγραμμα)
- ξεκουραστο ταξιδι (δεν θα δουλευει ψηλα το μοτερ)
- στησιμο για κοντρα απο φαναρι η απο σταση...
ελπιζω να σε καλυψα....