Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: M3 E36 σε Ε30

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-11-11
    Περιοχή
    ΚΑΛΑΜΑΤΑ
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    295
    Thanked
    282
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκέφτομαι να κάνω τράμπα ΟΛΟ το ε36 μου σε ε30.
    Δηλαδή:
    Το μπλοκέ KAAZ,τις γέφυρες μπροστά και πίσω,μοτέρ,σασμάν,χειρόφρε ο,καθίσματα,τα ΠΑΝΤΑ εκτός φυσικά από το ρολλ κειτζ.
    Ξερεις κάποιος αν μπαίνουν όλα τα μηχανικά και τα άκρα?
    Παρακαλώ πολύ να απαντήσουν όσοι είναι βέβαιοι!
    Αν έχουν δει κάτι παρόμοιο από φιλο-γνωστό ή αν το έχουν κάνει οι ίδιοι ή απο λινκς.
    Το μοτέρ σίγουρα μπαίνει.Με ενδιαφέρει το σασμάν και κυρίως τα άκρα(αναρτήσεις,φρένα κλπ.).
    Το κααζ μπαίνει (είναι το ίδιο για 6κύλινδρο 325 και μ3 ε30,άρα μάλλον μπαίνει σε μεγάλο καβούκι).
    Το αμάξι που έχω βρει είναι 318ις.
    Θέλω να ξοδέψω μόνο για την αγορά του αυτοκινήτου και για τα εργατικά.
    Όλα τα περιφερειακά θέλω να είναι από το 36άρι.
    Eχεις ενα αυτοκινητο που το εχεις φτασει σε ενα καλο επιπεδο για να βγαζεις γουστα και να συμμετεχεις σε αγωνες.Ο μονος λογος που πιστευω οτι θες να το κανεις αυτο ειναι το βαρος.(???)Η αληθεια ειναι οπως ειπε και καποιος παραπανω οτι το Ε30 απο ακαμψια ειναι για κλαματα και χρειαζεται πολυ δουλεια για να γινει σωστο αγωνιστικο..Εγω θα σου προτεινα να το ελαφρωσεις οσο μπορεις(μεγαλο μειον το βαρος,αλλα υπαρχουν τροποι αρκει να υπαρχει θεληση) και να ψαχτεις για βελτιωση του μοτερ...Δες το και αλλιως,7 στα 10 driftαδικα ειναι Ε30...

  2. The Following User Says Thank You to NS-conv For This Useful Post:

    Panos 316T (06-02-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδιά δεν είναι μόνο το βάρος.
    Παρακαλώ να γράφετε μόνο τεχνικές γνώσεις.
    Μην πάτε να με πείσετε πόσο καλο είναι το 36αρι μου και αν αξίζει να κάνω τραμπα η να το πούλησω στα 7500 Ευρω.
    Το ξέρω πολυ καλα το αμάξι μου.
    το αμάξι πωλείται για οποίον ενδιαφέρεται.
    Σκέφτομαι και άλλες καρότσες,όπως rx7
    UP YOURS!

  4. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά δεν είναι μόνο το βάρος.
    Παρακαλώ να γράφετε μόνο τεχνικές γνώσεις.
    Μην πάτε να με πείσετε πόσο καλο είναι το 36αρι μου και αν αξίζει να κάνω τραμπα η να το πούλησω στα 7500 Ευρω.
    Το ξέρω πολυ καλα το αμάξι μου.
    το αμάξι πωλείται για οποίον ενδιαφέρεται.
    Σκέφτομαι και άλλες καρότσες,όπως rx7
    χρηστο..την επομενη φορα που θα πας σε αγωνα..καταλαθος απο την τσεπη θα βγαλεις κατι κλειδακια που εχουνε ενα περιεργο σημα πανω και γραφουν mazda...εεε οποιο αμαξι ανοιγει με αυτα..αυτο θα παρεις στην πιστα...

    υγ...θα περασεις και μια βολτα απο την οικοδομη..να σου δωσω κατι κιλοδοκους..να πεταξουμε μεσα ετσι να φαινονται μονο...

  5. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Stunt Mike (06-02-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Χρηστο οι Papas tuning στη Θεσσαλονικη εχουν κανει το ιδιο project σε δικο τους ε30. Αν θες σε φερνω σε επαφη.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  7. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    Dr. Yamastura (06-02-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    περα απο την πλακα..το ε30 θελει πολυ πραγμα για να γινει σωστο....συν οτι τα ε30 με εξακυλινδρο μπροστα δεν εχουν σχεση με τα ε36 με εξακυλινδρο....χανεις παρα πολυ απο την ακριβεια του ε36...επισης...θελει πολυ δεσιμο το ε30 για να γινει μασιφ...και πας σε ενα αμαξι που γενικα θελει πολυ μετατροπη στον πισω αξονα για να κραταει οπως το ε36...οχι φυσικα οτι δεν γινεται...αλλα κοστιζει...

    εμενα η επιλογη μου, ηταν παντα το ε30.., λογω της ξυραφενιας συμπεριφορας του...καθως το γουσταρω οδηγικα...απλα εχει πολλα σημεια που θελουν βελτιωση...

  9. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    aggelosmk2 (06-02-13), EVERGET (07-02-13), oldcarskickass (07-02-13), TSAF (06-02-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP