Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 21

Θέμα: H βενζινη αυξανεται μονη της ......!

  1. #11
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ενώ το να πας με τέρμα γκάζι συνέχεια είναι το "κλειδί" για την μακροζωία του κινητήρα ?!
    Ωραία, παιδιά τέλος το ζέσταμα του κινητήρα, τέλος και οι προληπτικές ενέργειες για συντήρηση και μακροζωία του μοτέρ μας .. τι θα πάθει? θα κουραστεί?

  2. The Following User Says Thank You to Andri For This Useful Post:

    GanKostas-E90 (03-02-13)

  3. #12
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η αντλια βενζινης στα αμαξια μας ειναι μεσα στο τεποζιτο.
    Ψυχεται απο το ιδιο το καυσιμο.
    Οταν πας με χαμηλη σταθμη ανεβαζει θερμοκρασια.
    Σαφως κ δεν πειραζει να συμβαινει μια στο τοσο αλλα σιγουρα δεν της κανει καλο να γινει συστημα.

  4. #13
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ειδικά καλοκαίρι ? άδειο να παίρνει και αέρα... τι θα πάθει? ποιος μάστορας το είπε?

    Εντάξει πέρα από την πλάκα, δεν πρέπει να υποστηρίζουμε ότι τα αυτοκίνητα δεν παθαίνουν τίποτα... Όπως του φέρεσαι θα σου φερθεί και αυτό με τη σειρά του.. αν του δίνεις να "πίνει" τα κατακάθια τότε θα σε "κεράσει" και αυτό ωραίο "σφηνάκι" πάνω σε κανένα ταξίδι και θα λες τι έπαθε το ρημάδι...

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Andri For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (04-02-13), Dermatis (03-02-13)

  6. #14
    Εγγραφή
    21-01-13
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    193
    Thanked
    136
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αδειο τεποζιτο θεωρεται κατω απ την μεση?..Να λεγα κατω απ το μηδεν ναι...Φιλε andri δεν ειπα εγω να μην το ζεσταινεις κ.λ.π εσυ τα λες αυτα...Και αμα δες θες να το πιεζεις με γεια σου με χαρα σου εγω δεν πηρα τετοιο αμαξι για να το κοιταω, χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν το περιποιουμαι κ.λ.π...Θα το περιποιηθω αλλα θα του ριξω και οσο ξυλο θελω
    https://www.bmwfans.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=2883&dateline=1359059  637 O-PELάτης

  7. #15
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Gregor_Marga Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αδειο τεποζιτο θεωρεται κατω απ την μεση?..Να λεγα κατω απ το μηδεν ναι...Φιλε andri δεν ειπα εγω να μην το ζεσταινεις κ.λ.π εσυ τα λες αυτα...Και αμα δες θες να το πιεζεις με γεια σου με χαρα σου εγω δεν πηρα τετοιο αμαξι για να το κοιταω, χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν το περιποιουμαι κ.λ.π...Θα το περιποιηθω αλλα θα του ριξω και οσο ξυλο θελω
    Ναι για αμάξι που δεν μετακινείται συχνά άδειο θεωρείται και το μισό τεπόζιτο γτ θα ξεραθούν τα σωληνάκια και τα υπόλοιπα παρελκόμενα που εμπλέκονται.

    Όσο για την πίεση, εσύ είπες για τέρμα γκάζι κτλπ και ότι δεν κουράζεται...
    Με τέρμα γκάζι σαφώς και κουράζεται ένα αμάξι αν το πας συνέχεια έτσι ακόμα και ///Μ να είναι που προορίζεται για τέτοια χρήση. Και επίσης για να το πας τέρμα θέλει κατάλληλη προετοιμασία στο ζέσταμα και στο στροφάρισμα ώστε να μην τινάξεις τα μέταλλα του κινητήρα.Αν ρωτήσεις άτομα που πάνε σε track days θα σου πούνε-δεν πάω εγώ.Τώρα για το ξύλο που λες , αμάξι πήρες όχι σάκο του μποξ.

  8. #16
    Εγγραφή
    08-06-12
    Περιοχή
    Αγιος Δημητριος
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    1.787
    Thanked
    2567
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dermatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βολτα καλαμακι χτες με φιλους και εννοειται και βολτα με την bmw για να κανει τις αναγκες της διοτι μια βδομαδα ηταν ψιλοαραχτη!
    Ξεκιναω απο το σπιτι με τον δεικτη βενζινης ακριβως κεντρο ....... και φτανω καλαμακι με αντισπιν οφφ και πατημα με το δεικτη να βρισκεται ενα-δυο χιλιοστα πιο κατω οχι παραπανω ! Φευγοντας απο την καφετρια τραβαω δυο παρα πολυ καλες μπαντες ( τα λαστιχα μου ειναι σχεδον οφφ και ειναι αρκετα διασκεδαστικα στις πλαγιολισθισεις ......στο δρομο κυρια μεχρι να τα αλλαξω εννοειται)
    Σταματαω στο φαναρι για να μπω καλαμακιου και βλεπω δεικτη βενζινης μια γραμμη πανω απο το μισο στην αρχη μου αρεσε .......αλλα μετα λεω να τα μας θα θελουμε τωρα τον ασθητηρα σταθμης! Βεβαια σκεφτηκα οτι με τα περα δωθε την ανακατεψα αρκετα οποτε μπορει να οφειλεται εκει η διαφορα! Περιμενω λεω και βλεπουμε! Παω Μπραχαμι μετα απο βολτιτσα στα περιχωρα ....... αραζουμε για σουβλακι και ο δεικτης ηταν ξανα στο κεντρο! Μετα το χλαπακιασμα βαζω μπρος και ο δεικτης ητω μια γραμμη ολοκληρη κατω απο την μεση .......... Δεν μπορει να τα εκαψα ολα αυτα .............
    Ειναι Φυσιολογικο αυτο..........????? Αν οχι τι μπορει να φταιει????

    Οπως και να εχει παντως την καταευχαριστηθηκα την βολτα και αντε γεια οι βενζινες ...... ξεδωσαμε και λιγο απο το διαβασμα της εξεταστικης με τη μυρουδια του ελαστικου!
    Τελικα αυτο ειναι φυσιολογικο?
    Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.

  9. #17
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν μας είπες πόσα χλμ έκανες ...

  10. The Following User Says Thank You to Andri For This Useful Post:

    Dermatis (04-02-13)

  11. #18
    Εγγραφή
    21-01-13
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    193
    Thanked
    136
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andri Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι για αμάξι που δεν μετακινείται συχνά άδειο θεωρείται και το μισό τεπόζιτο γτ θα ξεραθούν τα σωληνάκια και τα υπόλοιπα παρελκόμενα που εμπλέκονται.

    Όσο για την πίεση, εσύ είπες για τέρμα γκάζι κτλπ και ότι δεν κουράζεται...
    Με τέρμα γκάζι σαφώς και κουράζεται ένα αμάξι αν το πας συνέχεια έτσι ακόμα και ///Μ να είναι που προορίζεται για τέτοια χρήση. Και επίσης για να το πας τέρμα θέλει κατάλληλη προετοιμασία στο ζέσταμα και στο στροφάρισμα ώστε να μην τινάξεις τα μέταλλα του κινητήρα.Αν ρωτήσεις άτομα που πάνε σε track days θα σου πούνε-δεν πάω εγώ.Τώρα για το ξύλο που λες , αμάξι πήρες όχι σάκο του μποξ.
    Εχεις μπερδευτει λιγο ολα αυτα περι ζεσταματος και πιστας εσυ τα εθεσες και μονο σου τα περιπλεκεις..Ξερω πολυ καλα τι σημασια εχει το ζεσταμα η συντηρηση κ.λ.π..Επισης ουτε θυμαμαι να ειπα οτι με τερμα γκαζι δεν κουραζεις το μοτερ..Ειπα αφου φοβασαι μην κουρασεις την αντλια τραβα με μισο γκαζι για να μην πιεζεις και το μοτερ τοτε..Αν τωρα εσυ απο αυτο καταλαβες οτι με τερμα γκαζι δεν κουραζεις το μοτερ περαστικα..Και κατι αλλο, αν το εχεις φουλαρισμενο και ακινητο πολυ καιρο και παλι δεν θα ξεραθουν τα σωληνακια και τα παρεπλεκομενα? Η κυκλοφορει μονη της η βενζινη και δεν τα αφηνει να στεγνωσουν?
    https://www.bmwfans.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=2883&dateline=1359059  637 O-PELάτης

  12. #19
    Εγγραφή
    08-06-12
    Περιοχή
    Αγιος Δημητριος
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    1.787
    Thanked
    2567
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andri Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν μας είπες πόσα χλμ έκανες ...
    Καμια 10αρια θα τανε σιγουρα!
    Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.

  13. #20
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κοιτα το αυτοκινητο σου.
    Δεν ειναι φυσιολογικο.
    Τωρα τι μπορει να ειναι δεν ξερω...

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP