To μπροστινο συστημα τρεμει.
Αν τρεμει κατα το φρεναρισμα αιτια ειναι οι δισκοι.
Αυτοι ειναι συμπαγεις και στραβωνουν ευκολα.
Βαζεις καινουριους δισκους τακακια και κανεις και μια ζυγοσταθμιση.
Μια καλη λυση ειναι οι αεριζομενοι δισκοι και δαγκανες απο vitara wagon.
Αναβαθμιζεις πολυ καλα και τα φρενα του θηριου.
Αν δεν τρεμει κατα το φρεναρισμα αλλα το κανει στην πορεια, θελει κοιταγμα σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο.
Κατι αλλαζουν στους βασιλικους πειρους.
Παραπανω δεν γνωριζω γιατι δεν το εχω αντιμετωπισει.
Εχω κατεβασει το service bulletin παραυτα, αν θες ψαχνω το ξαναβρισκω και το ποσταρω.
Απο προσωπικη εμπειρια εχω δει οτι με ισιους δισκους και σωστη ζυγοσταθμιση δεν τρεμει.
Κατι που επρεπε να εχει και δεν εχει ειναι το αμορτισερ τιμονιου. Ιδιαιτερα αν πατας χωμα επιβαλλεται. Οχι τοσο για αισθηση στο τιμονι, οσο για να μειωνει τις κρουσεις που δεχεται ο ατερμονας.
Ειναι στενο. Εγω του εχω κοτσαρει αποστατες και το φαρδυνα μια ιντσα σε καθε τροχο(2 στο μετατροχιο). Ειλικρινα μετα απο αυτο σηκωνει και τιμονια.
Καμπριο-κλειστο.
Τουλαχιστον παλιοτερα το καμπριο κατασκευαζοταν αποκλειστικα ισπανια(στο εργοστασιο της santana) ενω το κλειστο Ιαπωνια.
Εχουν αρκετες διαφορες. Για μενα κυριως στις περιοχες που τροποποιουνται για να γινει καμπριο οπου το ισπανικο θεωρω οτι χανει πολυ(κατι κολονακια εμπρος, κεντρικα κλπ).
Μετα μπορεις να δεις οτι το Ισπανικο εχει καποια ανταλλακτικα Ισπανικων εταιρειων επανω. Κατι φουσκες valeo στα φαναρια κλπ. Λεπτομερειες...
Bασικη διαφορα οι κινητηρες.
Οταν τα κλειστα φορουσαν τον Μ13Α το καμπριο φορουσε τον G13B(μια γενια πισω)
Οταν το καμπριο φορεσε τον Μ13Α vvt εβλεπα καμπριο με το απλο Μ13Α.
Τωρα ειλικρινα δεν ξερω τι γινεται αλλα δωσε βαση στο μοτερ που θα εχει επανω το jimnακι. Οχι οτι το G13B ειναι σκαρτο μοτερ, αλλα το Μ13Α ειναι καλυτερο κατα γενικη ομολογια.
Τελη πρεπει να εχει 120 ευρω. Δεν ξερω σιγουρα γιατι περναει στα ψιλα γραμματα

.
Ασφαλεια δεν θυμαμαι.
Λαδακια παιρνει 10-40. 4,5 λιτρα. Δεν καιει σταγονα, δεν θα συμπληρωσεις ποτε.
Βαλβολινες θελει αρκετες δεδομενου οτι εχει δυο κιβωτια και δυο διαφορικα. Μην φανταστεις κατι τρελο, αλλα εκει ειναι στα διπλα εξοδα απ οτι το Ε46πχ.
Καταναλωση 8 λιτρα ανα 100 μεικτη. Αλλα δεν εχει τρελη διακυμανση. Δλδ στο ταξιδι μπορει να μην πεσει για κανενα λογο κατω απο 7, αλλα και μεσα στην πολη ποτε δεν θα περασει τα 10.
Γενικα εχει κοντο βημα. Η οικονομικη του ταχυτητα ειναι στα 70-80 χλμ ανα ωρα.
Αν το βαλεις να κανει πορεια με 100 χλμ θα παιξει περι τα 8-9 λιτρα.
Σε σχεση με το τεριος(αναφερομαι στο 1ης γενιας. Συνηθως με αυτο το συγκρινουν)...
Καμια σχεση.
Μοιαζουν σε φαση οτι ειναι το ιδιο αμαξι. Το ενα διπορτο και το αλλο τετραπορτο. Μεχρι εκει.
Εχουν τελειως διαφορετικο προσανατολισμο.
Το jimny εχει πλαισιο τυπου σκαλας. Δεν ειναι αυτοφερομενο.
Εχει ακαμπτο αξονα και εμπρος.
Εχει κατ επιλογη τετρακινηση. Δλδ ειναι πισωκινητο. Εν κινησει εχεις τη δυνατοτητα να τραβηξεις πισω το 2ο λεβιε(παντα με το τιμονι στην ευθεια και σταθερο γκαζι) και να το κανεις τετρακινητο. Κλειδωμενο στο 50-50 εμπρος πισω.
Σταματας και κουμπωνεις αργα.
Εδω τα πιο καινουρια ειναι με κουμπακια στο ταμπλω. Τα πιο παλια με λεβιε.
Μια βασικη ομοιοτητα ειναι οτι ουτε το τεριος ουτε το τζιμνι δεν πρεπει να υπερθερμανθουν. Το τεριος ραγιζει κορμο στην περιοχη της πολλαπλης εξαγωγης ενω το τζιμνι ραγιζει καπακι.
Εχε υποψιν σου οτι τα τζιμνι με μοτερ Μ13Α μετα το 2004 αν θυμαμαι καλα (ημερομηνια κατασκευης) εχουν ενισχυμενο καπακι για να μειωσουν τις πιθανοτητες αυτου του κρουσματος.
Αν παρολα αυτα υπερθερμανθουν θα το ραγισουν δεδομενου οτι η φλατζα δεν καιγεται(ανοδειδωτη τριπλη) και ξεσπα εκει.
Τι αλλο?
Αν εστω και λιγο εχεις την ανησυχια των εκτος δρομου διαδρομων θα το ερωτευτεις με το καλημερα.
Αν εισαι της ασφαλτου μονο δεν σου κανει για κανενα λογο.