Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: Εγκατάσταση autodim mirror M3!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-03-10
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    182
    Thanked
    233
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Exω ξανακανει μινι παρουσιαση-οδηγο εγκαταστασης σε αλλο φορουμ. (Βασιλη ελπιζω τοτε να βοηθησα). Εγω εχω τοποθετησει τετοιο καθρεφτη.

    Αρχικα και προς ενημερωση ολων των ενδιαφερομενων, οσον αφορα την ορατοτητα, σιγουρα θα ειναι πιο περιοπισμενη σε σχεση με το τι εχει το ματι συνιθησει εως τωρα. Το κρυσταλλο του καθρεφτη αυτοματης σκιασης (αναφερομαι σε καθρεφτες Μ3) ειναι ελαφρως πιο σκουρο απο τον απλο και η επιφανεια του αρκετα μικροτερη. Αυτο δεν σημαινει σαφως οτι ειναι κατι που δεν συνιθιζεται εν καιρο..

    Η τοποθετηση του γινεται πανω στο παρ μπριζ και ειναι πολυ ευκολη εφοσον κουμπωνει στην βαση του ηδη υπαρχοντος.

    Οσο αφορα την συνδεσμολογια του αν πραγματικα δεν γνωριζετε απο ηλεκτρολογια (τουλαχιστον τα βασικα) και δεν πιανουν τα χερια μας θα συνεστηνα να απευθυνθειτε καπου για την τοποθετηση και να μην το επιχειρησετε μονοι.

    Η ακολουθεια ειναι η εξης: (για αυτοκινητα που δεν ειχαν καθρεφτη αυτοματης σκιασης).

    1) ξεκουμπωνεις το δεξι κολωνακι
    2) βγαζεις το ντουλαπακι
    3) ξεκουμπωνεις τα 4 μπροστινα κλιπς του ουρανου
    4) περνας καλωδιωση με ξεχωριστο ρελε στην ασφαλειοθηκη
    (την καλωδιωση την αγοραζεις ετοιμη η την φτιαχνεις μονος σου)
    5) το καλωδιο φευγει και περναει στο κολωνακι.
    6) απο το κολωνακι περναει κατα μηκος του εμπροσθιου τμηματος
    του ουρανου
    7) φτανοντας στην μεση (εκει που ειναο ο καθρεφτης), τρυπας
    με ψιλο τρυπανακι για να περασει το καλωδιο
    8) κουμπωνεις τον καθρεφτη στο τζαμι
    9) συνδεεις το καλωδιο του καθφεφτη με την καλωδιωση σου
    10) τα ξανακουμπωνεις ολα και εισαι ετοιμος

    εναλλακτικα μπορεις να παρεις ρευμα απο την πλαφονιερα αλλα αφενος δεν ειναι το σωστο και αφετερου θα πρεπει στην πλαφονιερα να βαλεις μεγαλυτερα λαμπακια (σε watt) καθοτι παιρνοντας ρευμα ο καθρεφτης δεν θα παιζει σωστα η πλαφονιερα...

    αν το βημα 4 δεν γινει με ξεχωριστο ρελε για την αυτονομη λειτουργια του
    καθρεφτη, ενδεχεται να δημηουργηθει προβλημα με το αυτοματο κλειδωμα/ξεκλειδωμα του οχηματος απο το κλειδι.

    Αυτο συμβαινει διοτι το φωτοκυτταρο του καθρεφτη ουσιαστικα δεν σταματα να λειτουργει ποτε (ακομα και οταν το οχημα ειναι σταθμευμενο και εκτος λειτουργιας), με αποτελεσμα o εγκεφαλος του immobilizer να "διαβαζει" διαρροη ρευματος και να μην επιτρεπει κλειδωμα και ξεκλειδωμα απο το κλειδι.

    Αυτο το αποφευγουμε με την τοποθετηση ρελε το οποιο "κοβει" το ρευμα οταν ο καθρεφτης "δεν χρειαζεται" να λειτουργει, κοινως οταν ειμαστε εκτος αυτοκινητου...

    Αυτα τα ολιγα...

  2. The Following 3 Users Say Thank You to M_Dolce For This Useful Post:

    BILL007 (18-03-10), NickE60 (17-04-10), sierra (17-04-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP