Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα 5αρια σασμαν στα Ε36 (+Ζ3), και ισως και για τα Ε46 & Ε85 (Ζ4), σε 4κυλινδρα αλλα και 6κυλινδρα μεχρι 2.500cc φορανε σασμαν Getrag. Ενω ολα τα υπολοιπα απο 2.800cc και πανω φορανε σασμαν ZF.
Στα Getrag η 1η και 2η ειναι μακρυτερες ενω η 4η ειναι κοντυτερη. Στα ZF συμβαινει το αντιθετο, 1η και 2η κοντυτερες και 4η μακρυτερη γιατι τα μοτερ που τα φορουν ειναι δυνατοτερα και με μεγαλυτερες ροπες.
Επισης και τα δυο, 3η και 5η εχουν ιδιες.

Τα ZF, που ειναι μακραν καλυτερα απο τα Getrag, μπορουν να μπουν και στα υπολοιπα 6κυλινδρα νομιζω.
Αλλωστε τα ειχε χρησιμοποιησει η BMW σιγουρα και στο Ε34 το 525xi (4x4).
Το μονο θεμα ειναι μην τυχον κρεμαει η 4η περισσοτερο.
ρε φιλε πρωτη φορα τα ακουω εγω αυτα που λες εσυ.....αλλα μιας κ δεν εχω ιδεα τι γινεται με τα σασμαν της bmw τα πιστευω....το θεμα ειναι οτι εγω ρωτωντας κατεληξα σε αυτο το σασμαν γιατι ΛΕΝΕ οτι ειναι απο τα πιο ανθεκτικα κ επειδη κουμπωνει κ στη χελωνα μου ΛΕΝΕ καλυτερα γιατι ειναι μετατροπη οι χελωνα η δικια μουΤο θεμα ειναι οτι ΛΟΓΙΚΑ το αυτοκινητο θα μακρυνει με το σασμαν αυτο ετσι δεν ειναι?