Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 569

Θέμα: Προϊόντα περιποίησης αυτοκινήτου που μας άρεσαν

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-01-10
    Περιοχή
    πειραιας
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    65
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    εταιρεία: collinite
    προϊόν: marque d'elegance 915
    είδος: κερί

    Πρόκειται για κερί carnauba, σε μορφή πάστας. Είναι, μαζί με το 845 της ίδιας εταιρείας, ίσως το καλύτερο κερί που έχω δοκιμάσει. Επειδή είναι σε σκληρή μορφή, περνιέται λίγο πιο δύσκολα από το πανεύκολο 845, ενώ αφαιρείται επίσης λίγο πιο δύσκολα, χωρίς να σημαίνει ότι είναι δύσκολο κερί. Η φοβερή αντοχή του πάντως (σε τεστ του detailingworld, αποδείχτηκε ότι κρατάει πάνω από 6 μήνες, κάτι που κάνουν πολύ λίγα κεριά πολλαπλάσιας αξίας, από swissvax και zymol) και η φοβερή γυαλάδα του, το καθιστούν ως την πρώτη επιλογή (σε σχέση με το 845) για τους πολύ απαιτητικούς. Πραγματικά θωρακίζει το χρώμα (παρότι φυσικό κερί), χωρίς να υστερεί σε αισθητικό αποτέλεσμα, όπως κάνουν κάποια συνθετικά κεριά. Πέρασμα κάθε 3 μήνες (για τους σχολαστικούς) και το χρώμα θα είναι πάντα άριστα προστατευμένο. Η τιμή του ανέρχεται στα 30 ευρώ, συσκευασία όμως είναι πολύ μεγάλη (12 FL OZ) και σε συνδιασμό με την τεράστια αντοχή του, θα κρατήσει χρόνια, καθιστώντας το και πολύ καλό value for money, εκτός από κορυφαίο κερί.


    χρεαζεται αλοιφαδορο? κ εαν ναι με τι βουρτσα?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη john : 18-03-10 στις 15:27

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο john Εμφάνιση μηνυμάτων
    χρεαζεται αλοιφαδορο? κ εαν ναι με τι βουρτσα?
    Όχι φίλε, δε χρειάζεται αλοιφαδόρο. Με το χέρι περνιέται, με application pad. Πάντως, γενικά για τα κεριά (συνήθως συνθετικά ή sealants) όταν τα περνάς με αλοιφαδόρο, να χρησιμοποιείς finishing pad, δηλαδή το πιο μαλακό pad που έχεις.

    giyama, τα sealants μπορούν να περνιούνται με αλοιφαδόρο, όχι όμως ότι υπάρχει ουσιαστική διαφορά με το χέρι. Το βασικό στα sealants (σαν αυτά της meg που χρησιμοποίησες), είναι να τα αφήνεις αρκετή ώρα να δράσουν, αφού ο χρόνος που χρειάζονται για να απορροφηθούν σωστά, είναι πολύ μεγαλύτερος από των φυσικών κεριών. Άρα, είτε με χέρι, είτε με αλοιφαδόρο, το βασικό είναι το curing time, που διαρκεί ακόμα και όταν έχεις σκουπίσει το sealant και κρατάει περίπου 12-24 ώρες. Αυτές τις ώρες, καλό είναι να φυλάσσεις το αυτοκίνητό σου σε κλειστό χώρο και γενικά να προσέχεις λιγάκι το αμάξωμα να μη βρωμίσει, αφού ακόμα δεν έχει δράσει καλά το sealant. Μετά και στο Dakar να πας, δεν παθαίνει τίποτα.

    Πάντως, θα σου συνιστούσα να πας σε άλλα κεριά, καθώς η meg παρότι κορυφαία εταιρεία, στα κεριά δεν είναι ό,τι καλύτερο. Προσωπικά, έχω δοκιμάσει τα ΝΧΤ 2 και gold class, σε υγρή μορφή και τα δύο. Το δεύτερο, έδινε φανταστική λάμψη αλλά από αντοχή έπασχε αφού μετά βίας έβγαζε το μήνα. Κοινώς, μόνο για καλοκαίρι και μόνο αν έχουμε βάλει πρώτα κάποιο sealant, ώστε να προστατεύει το χρώμα. Το ΝΧΤ πάλι, ήταν πολύ καλύτερο σε διάρκεια (στους δύο μήνες που το ξαναπέρασα, άντεχε ακόμα) και ικανοποιητικό (για συνθετικό κερί) σε γυαλάδα. Και πάλι όμως, στα χρήματά τους υπάρχουν πολύ καλύτερα κεριά, οπότε προτείνω να αλλάξεις εταιρεία ως προς τον τομέα αυτό, κυρίως αν σε ενδιαφέρει αρκετά η αντοχή, όπως εμένα.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  3. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    gyiama (19-03-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων

    Πάντως, γενικά για τα κεριά (συνήθως συνθετικά ή sealants) όταν τα περνάς με αλοιφαδόρο, να χρησιμοποιείς finishing pad, δηλαδή το πιο μαλακό pad που έχεις.
    Πολύ σωστός ο 'οδηγός Μ', να συμπληρώσω μόνο ότι στα finishing pads να προτιμάτε πάντα εκείνα τα σφουγγάρια με τα 'βυζάκια' στην επιφάνειά τους.

    Αυτά τα μαλακά 'βιζάκια' βοηθούν ώστε να ελαχιστοποιούνται οι ατέλειες που αφήνει ο αλοιφαδόρος, κυρίως στα σκούρα χρώματα.


    edit: Μη ξεχνάτε να πλένετε συχνά τα σφουγγαράκια και τα MF κάτω από τη βρύση, ενώ όταν τα σφουγγάρια αρχίζουν να φθείρονται τα πετάμε και πέρνουμε καινούρια. Το κόστος είναι αστείο!

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 18-03-10 στις 20:01

  5. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι φίλε, δε χρειάζεται αλοιφαδόρο. Με το χέρι περνιέται, με application pad. Πάντως, γενικά για τα κεριά (συνήθως συνθετικά ή sealants) όταν τα περνάς με αλοιφαδόρο, να χρησιμοποιείς finishing pad, δηλαδή το πιο μαλακό pad που έχεις.

    giyama, τα sealants μπορούν να περνιούνται με αλοιφαδόρο, όχι όμως ότι υπάρχει ουσιαστική διαφορά με το χέρι. Το βασικό στα sealants (σαν αυτά της meg που χρησιμοποίησες), είναι να τα αφήνεις αρκετή ώρα να δράσουν, αφού ο χρόνος που χρειάζονται για να απορροφηθούν σωστά, είναι πολύ μεγαλύτερος από των φυσικών κεριών. Άρα, είτε με χέρι, είτε με αλοιφαδόρο, το βασικό είναι το curing time, που διαρκεί ακόμα και όταν έχεις σκουπίσει το sealant και κρατάει περίπου 12-24 ώρες. Αυτές τις ώρες, καλό είναι να φυλάσσεις το αυτοκίνητό σου σε κλειστό χώρο και γενικά να προσέχεις λιγάκι το αμάξωμα να μη βρωμίσει, αφού ακόμα δεν έχει δράσει καλά το sealant. Μετά και στο Dakar να πας, δεν παθαίνει τίποτα.

    Πάντως, θα σου συνιστούσα να πας σε άλλα κεριά, καθώς η meg παρότι κορυφαία εταιρεία, στα κεριά δεν είναι ό,τι καλύτερο. Προσωπικά, έχω δοκιμάσει τα ΝΧΤ 2 και gold class, σε υγρή μορφή και τα δύο. Το δεύτερο, έδινε φανταστική λάμψη αλλά από αντοχή έπασχε αφού μετά βίας έβγαζε το μήνα. Κοινώς, μόνο για καλοκαίρι και μόνο αν έχουμε βάλει πρώτα κάποιο sealant, ώστε να προστατεύει το χρώμα. Το ΝΧΤ πάλι, ήταν πολύ καλύτερο σε διάρκεια (στους δύο μήνες που το ξαναπέρασα, άντεχε ακόμα) και ικανοποιητικό (για συνθετικό κερί) σε γυαλάδα. Και πάλι όμως, στα χρήματά τους υπάρχουν πολύ καλύτερα κεριά, οπότε προτείνω να αλλάξεις εταιρεία ως προς τον τομέα αυτό, κυρίως αν σε ενδιαφέρει αρκετά η αντοχή, όπως εμένα.
    οπως ειχα ανφερει την ''ερασιτεχνικη'' σειρα της meg δεν την δουλεψα μονο το gold class μιας και ειχα ακουσει τα καλυτερα αλλα τελικα οπως ακριβως τα ειπες εγινε!!τωρα για το 20 που χρησημοποιησα την πατησα γιατι εριχνε ''καρεκλες'' και δυστυχως επρεπε να φυγω οποτε δεν μπορεσε να δουλεψει σωστα!!τωρα που ετοιμαζομαι για το καθιερωμενο γυαλισμα κερωμα θα το αφησω καλα καλα να δεσει το ''γλυκο'' και θα σας πω αποτελεσματα!!! για τις διευκρινισεις !!τελικα δεν θα παρω(αλλα 30ε) αλλη μια γουνα για τα κερια...μια χαρα ειναι και το χερι!!!!!!!εχω δωσει μια περιουσια για ''καλυντικα'' του αυτοκινητου!!! ''γκομενα'' να ηταν τοσα καλυντικα δεν θα ειχε!!!!

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP