Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: σασμαν απο M3 μπαινει σε 320ci???

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εσυ γιατι το θελεις τωρα?
    Πιστευεις οτι αντεχει περισσοτερο (μπορει και να αντεχει) του Μ3 Ε36 απο το original του 2,2?
    Γενικα τα 5αρια ειναι πολυ σκυλια πιστευω..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  2. #2
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εσυ γιατι το θελεις τωρα?
    Πιστευεις οτι αντεχει περισσοτερο (μπορει και να αντεχει) του Μ3 Ε36 απο το original του 2,2?
    Γενικα τα 5αρια ειναι πολυ σκυλια πιστευω..
    οπωσδηποτε για περισσοτερη αντοχη λογω του οτι εχει κατασκευαστει για 300 ιππους το 5αρι απο το μ3 κ οχι για 170 αν κ εχω παθει την πλακα μου μεχρι στιγμης με το μαμα που αντεξε τοσο αλλα κ μετα επειδη το μαμα εχει αρχισει κ τραγουδαει...το ρουλεμαν του πρωτευων κανει τοσο θορυβο που νομιζεις οτι το σασμαν ειναι ισογραναζο

  3. The Following User Says Thank You to BMW2jz For This Useful Post:

    zaharias (30-01-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα 5αρια σασμαν στα Ε36 (+Ζ3), και ισως και για τα Ε46 & Ε85 (Ζ4), σε 4κυλινδρα αλλα και 6κυλινδρα μεχρι 2.500cc φορανε σασμαν Getrag. Ενω ολα τα υπολοιπα απο 2.800cc και πανω φορανε σασμαν ZF.
    Στα Getrag η 1η και 2η ειναι μακρυτερες ενω η 4η ειναι κοντυτερη. Στα ZF συμβαινει το αντιθετο, 1η και 2η κοντυτερες και 4η μακρυτερη γιατι τα μοτερ που τα φορουν ειναι δυνατοτερα και με μεγαλυτερες ροπες.
    Επισης και τα δυο, 3η και 5η εχουν ιδιες.

    Τα ZF, που ειναι μακραν καλυτερα απο τα Getrag, μπορουν να μπουν και στα υπολοιπα 6κυλινδρα νομιζω.
    Αλλωστε τα ειχε χρησιμοποιησει η BMW σιγουρα και στο Ε34 το 525xi (4x4).
    Το μονο θεμα ειναι μην τυχον κρεμαει η 4η περισσοτερο.

  5. The Following 8 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    aristent (30-01-13), Bazil Van Sinner (30-01-13), BILL007 (30-01-13), ghost-rider (30-01-13), manos///3 (30-01-13), Panos 316T (01-02-13), Vassilis ///M (02-09-14), ziaba (30-01-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Wink

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα 5αρια σασμαν στα Ε36 (+Ζ3), και ισως και για τα Ε46 & Ε85 (Ζ4), σε 4κυλινδρα αλλα και 6κυλινδρα μεχρι 2.500cc φορανε σασμαν Getrag. Ενω ολα τα υπολοιπα απο 2.800cc και πανω φορανε σασμαν ZF.
    Στα Getrag η 1η και 2η ειναι μακρυτερες ενω η 4η ειναι κοντυτερη. Στα ZF συμβαινει το αντιθετο, 1η και 2η κοντυτερες και 4η μακρυτερη γιατι τα μοτερ που τα φορουν ειναι δυνατοτερα και με μεγαλυτερες ροπες.
    Επισης και τα δυο, 3η και 5η εχουν ιδιες.

    Τα ZF, που ειναι μακραν καλυτερα απο τα Getrag, μπορουν να μπουν και στα υπολοιπα 6κυλινδρα νομιζω.
    Αλλωστε τα ειχε χρησιμοποιησει η BMW σιγουρα και στο Ε34 το 525xi (4x4).
    Το μονο θεμα ειναι μην τυχον κρεμαει η 4η περισσοτερο.
    ρε φιλε πρωτη φορα τα ακουω εγω αυτα που λες εσυ.....αλλα μιας κ δεν εχω ιδεα τι γινεται με τα σασμαν της bmw τα πιστευω....το θεμα ειναι οτι εγω ρωτωντας κατεληξα σε αυτο το σασμαν γιατι ΛΕΝΕ οτι ειναι απο τα πιο ανθεκτικα κ επειδη κουμπωνει κ στη χελωνα μου ΛΕΝΕ καλυτερα γιατι ειναι μετατροπη οι χελωνα η δικια μουΤο θεμα ειναι οτι ΛΟΓΙΚΑ το αυτοκινητο θα μακρυνει με το σασμαν αυτο ετσι δεν ειναι?

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP