Μιχαλη ψαχνοντας για βασεις του μοτερ πηγα σε επισημο καταστημα bmw και ετυχε ο υπαλληλος να ειναι γνωστος κι ετσι εκανα την συγκριση των απλων εξακυλινδρων και του m3 επιτοπου κι οντως η διαφορα ειναι εμφανης......κι ετσι πηρα τις AGK λιγο σκληρες βεβαια αλλα τις συνηθισα! Λογικα θα καθεται και το μοτερ πιο ψηλα......με οτι αυτο συνεπαγεται!!!!Ναι,το θυμαμαι,εβαλα ομως πολυουρεθανικες τις 2 στο σασμαν και προτιμησα εργοστασιακες βασεις στο μοτερ,για ν'αποφυγω τους υπερβολικους κραδασμους.Δεν παρατηρησα ομως,ουτε κι ο μηχανικος μου,καποια διαφορα ''υψους'' στις βασεις του Μ3....Στην αρχη ειχα παρει βασεις για 328,αλλα μου φανηκαν μαλακές και τις εστειλα πισω και πηρα για Μ3.Ειχαν μεγαλη διαφορα στη σκληροτητα.Παντως και φιλος μου με 328,φοραει βασεις μοτερ για Μ3 και δεν εχει αντιμετωπισει προβλημα.Μου φαινεται παντως απιθανο,το Μ3 να'χει ψηλοτερο κεντρο βαρους του μοτερ απο τ'απλα 6κυλινδρα.Για ποιο λογο?Για δωσε info βρε Κωστη...
Οσον αφορα τα κολαρα,εγιναν πλεον πονταρισιες στις σωληνωσεις οποτε δεν φευγουν με τιποτα!








Απάντηση με παράθεση



Πρωτες εντυπωσεις:Τ'αμαξι τουρμπιζει εξαιρετικα χαμηλα(1800),αποτελεσμα του μικρου μαντεμιου της GT30-76 που θ'αλλαχτει συντομα με μεγαλυτερο γιατι δημιουργει προβληματα στη σταθεροποιηση της χαμηλης πιεσης.Για την ακριβεια ειναι εξαιρετικα δυσκολο να παραμεινει σε επιπεδα κατω του 1.5bar ηδη απ'τις μεσαιες στροφες.Επισης το πολυ ελαφρυ αλουμινενιο βολαν ανεβαζει ραγδαια στροφες κανοντας τ'αμαξι ιδιαιτερα νευρικο,σε συνδυασμο με το κοντο βημα του διαφορικου μου.Οποτε μαλλον καλο θα'τανε γενικως να τουρμπιζει λιγο αργοτερα...Συντομα θα βαλω βιντεακια με...ηχο τουρμπιστο!
