Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 2002

Θέμα: Αγγελίες από το net III

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι ναι ενώ τα 987/997 το έλυσαν Ρώτα και εμάς.... 6000 ευρώ βγήκε η ζημιά.... ίσως να άλλαξαν από αυτά με το μοτέρ με τον άμεσο ψεκασμό....

    Παρόλαυτά τα 996 τούρμπο που κοιτάει ο Γιώργος δεν έχουν ΑΥΤΟ το θέμα....
    https://www.pedrosgarage.com/Site_5/Kaboom!.html


    ''Which cars are prone to this failure?
    All of the M96/M97 Porsche engines have the IMS and thus are prone to have the bearing fail. These engines can be found in 1996-2008 Boxsters, 1999-2008 Carreras, and 2006-2008 Caymans. Turbos and GT3s have a different engine architecture and donΆt suffer this malady.
    We have also seen that tiptronic-fitted cars and cars that are driven hard, such as those that are tracked on a regular basis, are much less prone to the IMS bearing failure.
    We have seen garage-queen cars that failed at 25,000 miles and tracked cars (mine) which were still running strong at 200,000+ miles.

    Most of the catastrophic IMS failures come from 1999 - 2000 Carreras and 1997 - 2004 Boxsters but there have been a few from 997s and 987s as well.''

    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    STREETRACING (28-01-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.940
    Thanked
    3268
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Turbos and GT3s have a different engine architecture and donΆt suffer this malady.
    Αν δεν κάνω λάθος, η Turbo και η GT3 χρησιμοποιούν το παλιό μπλοκ, το λεγόμενο "Metzger". Αυτό εννοεί ο ποιητής?


  4. #3
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πιθανόν ναι. το μπλοκ από το αγωνιστικό GT1.. υπάρχουν λύσεις πάντως για να διορθωθεί το πρόβλημα, για παράδειγμα το upgrated kit της LN Engineering.

    Πάντως όλο το ''ζουμί'' είναι πως τα turbo/GT3 δεν έχουν θέμα..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    επίσης τα καινούργια 3.8 DFI έχουν εντελώς άλλη σχεδίαση και καθόλου IMS.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP