Αν είναι καλοσυντηρημένο και όχι σκισμένο πιστεύω 20Κ τα αξίζει, μιλάμε για σχεδόν καινούργιο αμάξι αφού λες πως είναι πραγματικά τα χλμ...
Βέβαια οι εποχές είναι περίεργες...
Αν είναι καλοσυντηρημένο και όχι σκισμένο πιστεύω 20Κ τα αξίζει, μιλάμε για σχεδόν καινούργιο αμάξι αφού λες πως είναι πραγματικά τα χλμ...
Βέβαια οι εποχές είναι περίεργες...
ghost-rider (26-01-13)
Συμφωνω.
Nομιζω οτι για τοσο φρεσκο αυτοκινητο δεν ειναι τοσο πολλα.
Εξαρταται τι θελει κανεις.
Στην προκειμενη περιπτωση μιλαμε για ενα αυτοκινητο με εξωπραγματικα λιγα χλμ για την ηλικια του που αντικατοπτριζονται και στη συνολικη κατασταση του...
Ενταξει και εγω θα πηγαινα σε πιο φθηνο αλλα δεν θα ειχα και απαιτησεις να ειναι κουτα. Θα ειχε τα χιλιομετρακια του και τις φθορες του.
Προσωπικα δεν εχω προβλημα με αυτα. Και 200.000 χλμ να ειχε θα του κανω ενα τσεκ στη μηχανη και στη μεταδοση και δε θα πω οχι. Θα το μαζεψω, θα τα αλλαξω ολα και θα το φερω στα μετρα μου. Και θα μου βγει και πιο οικονομικο, αλλα ποτε δε θα ειναι ενα αμαξι 30.000 χλμ...
Αν θελω κουτα πρεπει να την πληρωσω και την κουτα...
Δλδ ο κυριος αυτος αν οντως εχει κανει μονο 30.000 χλμ πρεπει να δωσει ενα καινουριο αμαξι σε τιμη δουλεμενου, να γινει θυμα και να κανει μαγκα τον αγοραστη?
Προσωπικα θεωρω πως οχι.
GiannisRob (26-01-13), pilot (26-01-13), zaharias (26-01-13)