Καλημέρα, θα ήθελα να επαναφέρω το θέμα μιας και λύθηκε. Μετά από έλεγχο σε μάστορα, κοιτάχθηκαν κεφαλές φλάτζες κ.τ.λ το αμάξι τελικά ευτυχώς ΔΕΝ είχε κάψει τίποτα ούτε είχε ραγίσει κεφαλή. Το πηχτό ζελεδάκι ήταν από υγρασία (δε το κατάλαβα ακριβώς) λόγω κίνησης μόνο σε κοντινές αποστάσεις, τα λάδια πάνω στο κεφαλάρι, ήταν απομεινάρια από λάδι που έσταξε στο παρελθόν, μιας και μίλησα με την κοπέλα που το είχε και μου το επιβεβαίωσε ότι το μοτέρ δεν είχε πλυθεί ΠΟΤΕ!!!!
Υπάρχει και μια μικροδιαρροή από τη φλάτζα του κάρτερ αλλά είναι αμελητέα μου είπαν.
Εκανα και μια αλλαγή λαδιών με elf 15W40 λίγο πιο χοντρό, φίλτρο λαδιού και φίλτρο αέρα, μιας και είχα υποψία ότι το προηγούμενο λάδι δε παίζει και να ήταν το καλύτερο...
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.