katrin_bmw (21-01-13)
ποσο μα ποσο οφ τοπικ ειμαστε ολοι?????.. περιμενω βασιλη!!!!!!
βασιλη μου παντως επειδη το θεμα
''μεγαλα φρενα'' το εχω ψαξει παρα πολυ
οι συγκεκριμενες δαγκανες που θελεις να βαλεις δεν ταιριαζουν με τις
δισκοπλακες που πηρες!
οι δισκοπλακες απο το Μ3 ε92 ειναι πολυ στενες!
σκεψου οτι η δισκοπλακα απο το cayene ειναι σε παχος 34mm
οποτε εντελως φιλικα κ παρειστικα προσεξε και εσυ πολυ το θεμα με τα φρενα σου αλλα πολυ περισσοτερο τις οδηγιες που προκειτε να δωσεις!
ειμαι διατεθημενος να βοηθησω οσο μπορω!
BILL007 (22-01-13), katrin_bmw (21-01-13), M_Dolce (06-02-13), pilot (22-01-13), Thomelef (22-01-13), Vassilis ///M (22-01-13)
BILL007 (22-01-13)
Έτσιperformance brake kit !
Υ.Γ Ναι ,μου αρέσουν Βασίλη μην με βρίσεις![]()
katrin_bmw (22-01-13), Vassilis ///M (22-01-13), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (06-02-13)
Ποια η χρησιμότητα των μεγαλύτερων φρενων σε μη νορμαλ χρήση;
Εγω που είχα βάλει τότε 1 εκατ φρένα το 1999 δεν νομίζω ότι εκανα ποτε απόσβεση χρήσης, και γι αυτο ποτε δεν ξαναεβαλα.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
EVERGET (22-01-13), Moufas E46 (22-01-13), nikos1400 (22-01-13), Thomelef (22-01-13)
συμφωνώ, αν και υπάρχουν ταλιμπάν που τελειώνουν τα φρένα και εκτός πίστας.
ειδικά τα φρένα απο το αμάξι μας γιάννη, είναι επιεικώς απαράδεκτα για την δύναμη που έχει.
έχω μείνει τρείς φορές απο φρένα με τα μαμά, και την τελευταία ο θεός έβαλε το χέρι του που δεν έγινα χαλκομανία...
γενικότερα όμως σε νορμάλ χρήση, έστω και ψιλοπατημένος, τα μαμά φρένα θα σε καλύψουν και μάλιστα με το παραπάνω.
επίσεις μεγάλη εντύπωση μου έχει κάνει, ότι αυτό το πρόβλημα το συνάντησα μόνο στο Μ3. θυμάμαι στο κόμπακτ ότι ποτέ μα ποτέ δεν με απασχόλησε το θέμα...θα σταματήσω, ή δεν θα σταματήσω.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
EVERGET (22-01-13), katrin_bmw (22-01-13), nikos1400 (22-01-13), pilot (22-01-13)
Έχω κάψει φρένα στις 8000 χλμ σε καινούργιο αμάξι με πολυ καλύτερα φρένα απο το Μ.έχω πολυ κακή παράδοση στην χρήση φρενων.
Απλά αναφέρομαι στο κόστος και στην απόσβεση σε νορμαλ χρήση.
Που είναι μεγαλο.
Ποτε δεν κατάλαβα γιατί δεν κάνανε κάποια αναβάθμιση στα φρένα μετα απο ένα δυο χρόνια που άρχισε η παραγωγή του κ συνέχισαν έτσι,
Εφόσον παγκοσμίως υπήρχαν συγκεκριμένα παράπονα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 22-01-13 στις 08:22
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
EVERGET (22-01-13), Panos 316T (22-01-13), Thomelef (22-01-13)
Προσωπικά εξαρχής δεν μου άρεσαν καθόλου τα φρένα του Μ3, ακόμη και με καινούργια τακάκια, υγρά, δίσκους. Η μεγάλη νεκρή διαδρομή που είχαν πριν πιάσουν με έκαναν να νιώθω ανασφάλεια στο φρενάρισμα αφού ήθελε αρκετή πίεση για να σταματήσει. Από τότε όμως που με ένα κατοστάρικο έβαλα σωληνάκια υψηλής, το πρόβλημα φρένα έχει λυθεί για μένα. Η αίσθησή τους έχει βελτιωθεί κατά 50% και πιάνουν πολύ άμεσα. Από τις καλύτερες φθηνές βελτιώσεις για Μ3 με καταφανές αποτέλεσμα.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
BILL007 (22-01-13), Dimimav (22-01-13), doctore (22-01-13), Kostas_1 (23-01-13), nikos1400 (22-01-13), Panos 316T (22-01-13), pilot (22-01-13), steliosm46 (22-01-13), Thomelef (22-01-13), Vassilis ///M (22-01-13), zaharias (22-01-13)