Λαθος πρεπει να ειναι...οι παλαιοι ηταν περιπου 90.
Λαθος πρεπει να ειναι...οι παλαιοι ηταν περιπου 90.
alexk (15-01-13)
Μηπως με τα περιφερειακα του;;
αυτά είναι...16άρι στην κυριολεξία πρίονι...
15κ κόφτη, με συμπίεση στο θεό...ποιός ξέρει πόσο μπορεί να έχει για να στροφάρει τόσο. θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε πίεση σε συνάρτηση με πόση συμπίεση δουλεύει το τσέινσο.
σκέψου το αυτό στα 350 - 400 άλογα για ένα πολιτικό αυτοκίνητο...γμσ μας...γμσ μας σου λέω!!!
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Αγωνιστικό κινητήρα... Αυτός μάλιστα είναι μόνο 1600 κυβικά !
Δηλαδή πολύ μικρό στρόφαλο, μπίελες και πιστόνια !!!
Κοίτα εδώ ένα αγωνιστικό κινητήρα.
380-500 άλογα, V8 και μόλις 88 κιλά.
https://www.radicalperformanceengine...Macroblock-v8/
Σκέψου το μοτέρ Ν40 του 316 ζυγίζει 99 κιλά χωρίς εισαγωγή κτλ.
Πες κομπλέ 125 κιλά (με χταπόδια, εισαγωγές κτλ).
Τα 145 είναι βάρος άγκυρας !