Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 18 από 18

Θέμα: Kινητήρας Mercedes V6 1.6 cc με 750 ίππους!

  1. #11
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λαθος πρεπει να ειναι...οι παλαιοι ηταν περιπου 90.

  2. The Following User Says Thank You to Bitz For This Useful Post:

    alexk (15-01-13)

  3. #12
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απο οτι φαινεται ειναι 145 κιλα .

    Διαβαστε το αρθρο εδώ



  4. #13
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μηπως με τα περιφερειακα του;;

  5. #14
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι σωστό αυτό ?
    Γιατί άν είναι, ελαφρύ δεν το λες με τίποτα !
    δε το λες ελαφρύ με βάση τι; Μοτέρ της F1; Ή με βάση τα κυβικά;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  6. #15
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτά είναι...16άρι στην κυριολεξία πρίονι...

    15κ κόφτη, με συμπίεση στο θεό...ποιός ξέρει πόσο μπορεί να έχει για να στροφάρει τόσο. θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε πίεση σε συνάρτηση με πόση συμπίεση δουλεύει το τσέινσο.

    σκέψου το αυτό στα 350 - 400 άλογα για ένα πολιτικό αυτοκίνητο...γμσ μας...γμσ μας σου λέω!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #16
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αγωνιστικό κινητήρα... Αυτός μάλιστα είναι μόνο 1600 κυβικά !
    Δηλαδή πολύ μικρό στρόφαλο, μπίελες και πιστόνια !!!

    Κοίτα εδώ ένα αγωνιστικό κινητήρα.
    380-500 άλογα, V8 και μόλις 88 κιλά.
    https://www.radicalperformanceengine...Macroblock-v8/

    Σκέψου το μοτέρ Ν40 του 316 ζυγίζει 99 κιλά χωρίς εισαγωγή κτλ.
    Πες κομπλέ 125 κιλά (με χταπόδια, εισαγωγές κτλ).
    Τα 145 είναι βάρος άγκυρας !

  8. #17
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αγωνιστικό κινητήρα... Αυτός μάλιστα είναι μόνο 1600 κυβικά !
    Δηλαδή πολύ μικρό στρόφαλο, μπίελες και πιστόνια !!!

    Κοίτα εδώ ένα αγωνιστικό κινητήρα.
    380-500 άλογα, V8 και μόλις 88 κιλά.
    https://www.radicalperformanceengine...Macroblock-v8/

    Σκέψου το μοτέρ Ν40 του 316 ζυγίζει 99 κιλά χωρίς εισαγωγή κτλ.
    Πες κομπλέ 125 κιλά (με χταπόδια, εισαγωγές κτλ).
    Τα 145 είναι βάρος άγκυρας !
    συμπληρωνω οτι εκτος απο μικρο στροφαλο μπιελες πιστονια ειναι και παρα πολυ ελαφρυα για ευστροφια στις 15κ στροφες/λεπτο!!

  9. #18
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτά είναι...16άρι στην κυριολεξία πρίονι...

    15κ κόφτη, με συμπίεση στο θεό...ποιός ξέρει πόσο μπορεί να έχει για να στροφάρει τόσο. θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε πίεση σε συνάρτηση με πόση συμπίεση δουλεύει το τσέινσο.

    σκέψου το αυτό στα 350 - 400 άλογα για ένα πολιτικό αυτοκίνητο...γμσ μας...γμσ μας σου λέω!!!
    5.000 ¤ για σερβις καθε 5.000 χιλιομετρα...Τιποτα δεν ερχεται χωρις κοστος

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP