
Αρχικό μήνυμα απο
Nikos!
Πάντως βιάζεται ο κόσμος και πανικοβάλλεται.
Το "χαράτσι" θα πληρωθεί το 2014, σε ένα χρόνο. Για τους περισσότερους είναι 300-400 ευρώ. Δε λέω ότι είναι λίγα, αλλά αν γουστάρουν το αυτοκίνητό τους και τους βολεύει μιλάμε για 35 ευρώ το μήνα εξοικονόμηση μέχρι του χρόνου.
Κανένα νόημα δε βλέπω να τα σκοτώνουν για ένα κομμάτι ψωμί.
Αν σκεφτείς ότι ένα 1800άρι Α4 πχ πληρώνει 300 ευρώ τέλη, ενώ η 320 μου (και η δικιά σου) πληρώνουν 660+308 έκτακτη εισφορά (λόγω 5ετίας)=968 ευρώ, τότε υπάρχει σοβαρός λόγος να τα σκοτώνουν.
Εγώ το χρησιμοποιώ έτσι κι αλλιώς πολύ λίγο οπότε και πινακίδες να παραδώσω πάλι (όπως και πέρσι και πιθανόν και του χρόνου) δεν με ενδιαφέρει, το προτιμάω απ'το να το σκοτώσω, αλλά για κάποιον που το έχει για βασικό αυτοκίνητο πλέον είναι εντελώς ασύμφορο.
Καλά, αν είχα και τις καταναλώσεις που λέτε (13άρια κλπ) θα το είχα βάλει στο σαλόνι να το'χω έπιπλο.
Δυστυχώς, ο υψηλός (αν τα 2-2,5 λίτρα μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι γιατί κατα τη γνώμη μου δεν είναι) κυβισμός πέθανε (τον σκότωσαν για την ακρίβεια) και τα αμάξια μας είναι ΑΣΥΜΦΟΡΑ και με ευτελή αξία πλέον, είτε το παραδεχόμαστε είτε όχι.
Όποιος πονάει τα λεφτά που έδωσε για να τα αποκτήσει, τότε τα κρατάει και είτε παραδίδει πινακίδες ανα 2 χρόνια, είτε κόβει απ'όπου μπορεί για να το συντηρήσει.
Πάντως εγώ για 12-13 χιλιάρικα ένα τόσο ποιοτικό αμάξι και σε άψογη κατάσταση, δεν το δίνω.
Αν είναι να φτιάξει η κατάσταση (πάντα με την ενεργοποίησή μας, γιατί αλλιώς δεν γίνεται το παραμικρό), τότε θα βγούμε κερδισμένοι που δεν τα δώσαμε κοψοχρονιά.
Αν πάλι συνεχιστεί η σημερινή κατάντια, τότε ούτε με 12-15 χιλιάρικα σώζετε κανείς, ούτε με πολύ περισσότερα.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong