Kοιταξτε σχεδόν όλα έχουν ελενχθει απο αυτα που αναφέρατε.Χέρια πολλα δεν έχουν μπει στο αυτοκίνητο ο ίδιος που μου έκανε τη μετατροπη πριν 6 χρονια έβαλε και το γκαζι.Αλλωστε αυτος ήταν και ο σκοπος μου να μην παει αλλου το αυτοκίνητο.Ομως όταν είδα ότι το προβλημα παρέμενε αναγκαστηκα να παρω μερικές γνώμες πλην λοιπον της πεταλουδας αναφέρθηκε ότι κατα τη συναρμολογηση στο καπάκι ΄κάποια βαλβίδα δεν κάθησε σωστά με αποτέλεσμα στο λελαντι να είναι ποιο κάτω απο το συνηθισμένο ΄και να προκαλεί αυτο το ρετάρισμα που σαφώς και ακουγεται και μεταξύ ρελαντι και 1000και κάτι στροφών είναι έντονο,αλλα όταν ανεβάξω στροφές σπρώχνει η συμπιεση τη βαλβίδα στη θεση της και δεν υφίσταται το ρετάρισμα στα ψηλά πως σας ακουγεται αυτή η εκδοχή.Απο την αλλη κατανοώ τις αμφιβολίες του μηχανικου μου γιατί ξέρει ότι αν το καπάκι ξανακατεβεί είναι μαλ@κια δικιά του και θα την χρεωθει αλλα πριν κάνω φασαρία θα ήθελα να έχω μερικες γνώμες









Απάντηση με παράθεση


!!ουτε φασαριες ουτε τιποτα....ησυχα και πολιτισμενα.
