Καλως τον...Αντε και αργησες...Φιλε ειναι η πρωτη φορα που κοιταξα χαρτες VTG και ειναι αλλη φιλοσοφια...Αυτο που χρειαζεται προσοχη γενικα ειναι η αυξηση του αναβς...Βεβαια σε αμαξια με ηλεκτρονικα τοσο εξελιγμενα κατεβαινει αμεσως το αβανς στην πρωτη υποψια κακης καυσης(δεν λεω καν πειρακια...αυτα δεν υφιστανται καν...)και αν δεν ακουσει αμεσως το αβανς...κοβεται η πιεση...εν τελει ειναι απιστευτα δυσκολο να παρακαμψεις ενα συρφετο δικλειδες ασφαλειας και να καταφερεις να κανεις καποια ζημια στο μοτερ...Εκτος αν πειραματιστεις με ειδικα καυσιμα...Εκει θελει προσοχη...αλλαζει η στοιχειομετρικη αναλογια και οντως θελει προσοχη...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.