Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: BILSTEIN- SPRINT

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    197
    Thanked
    14
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω φοραω τα χοντρομπουκαλα με schnitzer ελατηρια και ειμαι ευχαριστημενος .ειναι σκληρο το αμαξι αλλα εχει καλα κρατηματα.

  2. #2
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aektzhs18 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω φοραω τα χοντρομπουκαλα με schnitzer ελατηρια και ειμαι ευχαριστημενος .ειναι σκληρο το αμαξι αλλα εχει καλα κρατηματα.

    φιλε ειδα το γκαραζ σου και μου αρεσε πολυ το χαμηλωμα που εχεις. ποσους ποντους ειναι τα ελατηρια? τι κυβικα ειναι το αυτοκινητα? στην αθηνα με τις λακουβες αντεχονται τα χοντρομπουκαλα? γενικα εισαι ευχαριστημενος?

  3. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Moufas E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε ειδα το γκαραζ σου και μου αρεσε πολυ το χαμηλωμα που εχεις. ποσους ποντους ειναι τα ελατηρια? τι κυβικα ειναι το αυτοκινητα? στην αθηνα με τις λακουβες αντεχονται τα χοντρομπουκαλα? γενικα εισαι ευχαριστημενος?
    Τα schnitzer αν δεν κανω λαθος υποσχονται 3 ποντους χαμηλωμα!
    Τα χοντρομπουκαλα που λες ή αλλιως upside-down που ειναι η ορθη ονομασια τους μια χαρα ειναι και μεσα στην αθηνα, εξαλλου τα ελατηρια είναι αυτα που περιοριζουν κατα βαση την ανεση! Αλλα εχε κατα νου οτι με τα upside down τουλαχιστον σε Ε46 θα χαμηλωσεις λιγο μπροστα!

  4. #4
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα schnitzer αν δεν κανω λαθος υποσχονται 3 ποντους χαμηλωμα!
    Τα χοντρομπουκαλα που λες ή αλλιως upside-down που ειναι η ορθη ονομασια τους μια χαρα ειναι και μεσα στην αθηνα, εξαλλου τα ελατηρια είναι αυτα που περιοριζουν κατα βαση την ανεση! Αλλα εχε κατα νου οτι με τα upside down τουλαχιστον σε Ε46 θα χαμηλωσεις λιγο μπροστα!
    τα εμπαξα τελικα. εβαλα τα λεπτοκαλαμα με ελατηρια hr 3.5 ποντους. το αμαξι επεσε μια χαρα. δεν το ηθελα παραπανω ωστε να μην εχω το αγχος μην βρω και τα σχετικα. πρωτες εντυπωσεις πολυ θετικες οσο αφορα το στριψιμο. αλλο αυτοκινητο πραγματικα. θα ποσταρω φωτος μετα το πασχα. μπροστα εχει πεσει λιγο παραπανω παντως σε σχεση με πισω

  5. #5
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Arrow Ζυγισμα αυτοκινητου με 4ποντα H&R

    Μια ερωτησουλα να κανω στους γνωστες του φορουμ...

    Αν σε Ε36 4κυλινδρη βαλουμε H&R 4 ποντων χαμηλωματος σε bilstein sport B6 ,η μουρη θα ειναι λιγο πιο κατω σε σχεση με το πισω μερος ,η θα ειναι το ιδιο ?

    Γνωριζει καποιος ?

  6. #6
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για τους δρομους της Ελλαδας, για μεγιστο κρατημα θελουμε αμορτισερ με μεγαλο βαθμο αποσβεσης αλλα με μαλακοτερα ελατηρια. Επειδη συνηθως τα aftermarket ελατηρια χαμηλωματος ειναι σκληρα, ακολουθουμε την συμβιβαστικη λυση με πιο μαλακο αμορτισερ για να μην κοπαναει αλλα δεν ειναι το σωστοτερο. Και αφου θα πρεπει να συμβιβαστουμε, διαλεξε τα μαλακοτερα ελατηρια που μπορεις να παρεις (νομιζω τα HR ανηκουν σε αυτην την κατηγορια) και αμορτισερ με μετριο-σκληρο βαθμο αποσβεσης.

    ΥΓ το "Bilstein-Eibach" που χρησιμοποιουσαν οι παλαιοτεροι και 'δουλευε' στα γερμανικα αυτοκινητα, οφειλοταν σε αυτο ακριβως το λογο. Το αυξημενο βαρος του αυτοκινητου σε σχεση με τα γιαπωνεζικα βοηθουσε το σκληρο ελατηριο(που ηταν το Eibach τοτε) να δουλεψει αρκετα καλα στους δρομους της Ελλαδας.
    Η ανεση ειναι αντιστροφη του κρατηματος και δεν μπορουμε να βελτιωνουμε ταυτοχρονα και τα δυο. Για τα Ελληνικα δεδομενα ομως, αν θελουμε καλυτερο κρατημα ειναι προτιμοτερο να ψαχνουμε για σκληροτερα αμορτισερ παρα για ελατηρια

  7. #7
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aggelosmk2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια ερωτησουλα να κανω στους γνωστες του φορουμ...

    Αν σε Ε36 4κυλινδρη βαλουμε H&R 4 ποντων χαμηλωματος σε bilstein sport B6 ,η μουρη θα ειναι λιγο πιο κατω σε σχεση με το πισω μερος ,η θα ειναι το ιδιο ?

    Γνωριζει καποιος ?
    O Valadis544, φοράει αυτά τα ελατήρια και το αυτοκίνητο είναι λίγο πιό χαμηλό μπροστά!

    Πες μας τι σε ενδιαφέρει.....
    Να χαμηλώσεις για αισθητικούς λόγους?
    Θέλεις κράτημα και ένα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο ή ένα πιο απόλυτο αυτοκίνητο?

    Παρατηρήσεις μου:
    Φοράω bilstein sprint χοντρομπούκαλα με eibach και πιο πριν schnitzer white(πίσω μόνο) τα οποία τα έχω ακόμα. Τα schnitzer είναι πιο μαλακά και πιο προοδευτικά. Το αυτοκίνητο ήταν πιο μαλακό και αρκετά πιο ευκολοδήγητο δίνοντας την αίσθηση ότι έχεις πιο πολύ πρόσφυση. Πιο αργό στην είσοδο και με λίγες τάσεις υποστροφής καθώς το πίσω μέρος ήταν πραγματικά πατημένο κάτω!

    Όταν έβαλα τα eibach πίσω το αυτοκίνητο έγινε καρτ! Απόλυτο εντελώς! Έκανε ότι του έλεγες άμεσα, ίσως έγινε λίγο πιο αργό αλλά είναι ΠΑΡΑ πολύ πιο διασκεδαστικό!! Έχω την αίσθηση ότι το πίσω μέρος δεν πατάει, αλλά με αυτό τον τρόπο μπορώ να πλασάρομαι πολύ καλύτερα συν το ότι πλέον είμαι πιο υπερστροφικός με την μούρη αυτή τη φορά πατημένη. Αν θέλεις απόλυτο το Ε36 σου βάλε τα eibach και θα το ευχαριστηθείς με το παραπάνω! Ότι κοπανάει λίγο είναι γεγονός, αλλά ειδικά σε κλειστά κομμάτια είναι μαστ.... Ααα η μούρη είναι πιο χαμηλή.

    Η άποψή μου
    Με πιο μαλακό ελατήριο χάνεις σε αμεσότητα, δηλαδή στο turn ιn, αλλά κερδίζεις μετά. Με μαλακό ελατήριο είναι σαν να έχεις πιο πολύ grip και γι αυτό συνιστάτε σε γλιστερούς δρόμους. Αν έχεις όμως καλή άσφαλτο δεν μπορείς να την εκμεταλλευτείς στο έπακρο. Μαλακά αμορτισέρ βάζεις αν οδηγείς σε δρόμους με λακκούβες- καμαράκια έτσι ώστε να διαβάζει τον δρόμο και να μην χάνεις την πρόσφυση στο κοπάνημα...

    Κατ εμέ το ιδανικό για ελληνικούς δρόμους είναι ένα μαλακό ελατήριο με μια πολύ σκληρή αντιστρεπτική και σκληρό αμογτησεγ(όχι πολύ). Με αυτό τον τρόπο διαβάζεις τον δρόμο ενώ δεν παίρνεις κλίσεις.
    δλδ για δρόμο: χοντρομπούκαλα-schnitzer-αντιστρεπτική γαιδούρι

  8. #8
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Arrow

    kloukakis εισαι σαφεστατος κ θα μελετησω την αποψη σου οταν παω για φοουλ αναρτηση . Για την ωρα θελω να χαμηλωσω κυριως για αισθητικους λογους κ κατοπιν για το κατι παραπανω στο στριψιμο.
    Κοιτα στο μπροστινοκινητο οπως κ τωρα στο πισωκινητο θελω βιδωμενη μουρη.
    Να μπορεις να ζυγισεις καλα στο turn in κ αναλογως να παιξεις στην εξοδο.
    Δεν θελω να "λαστιχαρει" η μουρη στο στριψιμο.
    Τα H&R τι θεωρουνται ? Σκληρα?
    Τωρα με τα bilstein sport κ τα μαμα ελατηρια ειναι μεν σκληρο το αμαξι αλλα δεν κοπαναει.Βεβαια ειναι ψηλο κατι που δεν το θελουμε.
    Κ επειδη βρηκα απο ενα παλικαρι στο φορουμ τα ελατηρια ελεγα να τα δοκιμασω.

    Απο ευθυγραμιση παιζουμε σε μαμα νουμερα με διαστασεις 225-45-17 κ ΕΤ38 ή εχουμε κατι καλυτερο για να γινει λιγο πιο επιθετικο χωρις βεβαια να χασει τον all round χαρακτηρα του?

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP