Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 64

Θέμα: 911 Turbo Acceleration

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nαι όντως ξαναδιαβάζω την απάντηση του Κώστα της APR Greece



    βεβαια έχει και ένα δίκιο ο άλλος Κώστας



    αλλά τέσπα φαντάζομαι θα μας λυθεί η απορία αφού σίγουρα θα το ψάξεις ενδελεχώς ...

    παρεπιπτόντως το 6 100-200 του Αννίβα εσύ το βλέπεις με το δικό σου ??? ... στο 996 είχες 5.3 αν δεν κάνω λάθος ... κασόνι το 997 χαχαχαχαχαχαχαχχα

    καλά για το 11 ξερό 0-400 δε ρωτάω αφού το θεωρώ μάλλον υπεραισόδοξη μέτρηση του Θοδωρή !!!

    P.s. Πάντως 600+ με σκέτο πρόγραμμα και χωρίς πίεση είναι λίγο περίεργο ... μήπως δουλεύει φτωχό ή με πολύ επιθετικό αβανς ??? ...
    Βαγγελη...
    Το 996 μου εγραφε με ενα ατομο και λιγη 100αραβενζινη+μισο λιτρο τορκο(αλλα προγραμμα για σκετη 100αρα) ακριβως 5 στο 100-200...εχω τα διαγραμματα αν θες...Το 997 εγραψε με γεματο ντεποζιτο 100αρα σκετη 6,3...Αυτο το νουμερο ισως ακουμπησει το 6...ισως...Τωρα το 11 στο 400αρι το θεωρω εφικτο,και κοντος ψαλμος αλληλουια...θα το δουμε τις επομενες μερες...Του αννιβα ειναι μανιουαλ οποτε ειναι λιγο μπροστα απο ρολλ...αλλα χανει απο σταση...
    Τωρα σε σχεση με το προγραμμα,οι τουρμπινες του 997 ειναι VTG...φαντασου οτι ο Γρηγορης την πρωτη φορα που ρυθμισε του Χρηστου το 9ff πηρε 50ροδα γιατι ο φφ δεν ειχε ακουμπησει αυτους τους χαρτες...
    Ειναι τελειως διαφορετικος ο τροπος που ρυθμιζεται ενα 997 απο ενα 996...το 996 επαιρνε συγκεκριμενα αλογα...ενω το 997 απογειωνεται...οταν ακουμπησεις τους χαρτες των μεταβλητων αυλων απο τις τουρμπινες...παντως το αβανς ειναι σιγουρα στο θεο...οπως και οι βενζινες...Φιλε το αμαξι καιει 19λιτρα με το προγραμμα και 12-13 χωρις...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...οταν ακουμπησεις τους χαρτες των μεταβλητων αυλων απο τις τουρμπινες...
    Πριν απο κανα χρονο περιπου παρακολουθουσα τα σεμιναρια τεχνικης παρουσιασης δυο καινουριων πατρελαιοκινητηρων και ενος ανανεωμενου βενζινοκινητηρα.

    Η δυνατη εκδοση του πετρελαιοκινητηρα ειναι τετρακυλινδρη με δυο τουρμπινες στη "σειρα" σε μια αλληλοσυμπληρουμενη αρμονικη λειτουργεια.

    Ο βενζινοκινητηρας ειναι V6 με μια τουρμπινα μεταβλητου αυλου.

    Στο βαρετο κομματι της παραδοσης του σεμιναριου το μυαλο μου κυνηγαγε τις εξελιξεις ιδρωμενο.Πανεξυπνες ιδεες "απλα" εφαρμοσμενες να λυνουν με τη μια προβληματα δεκαετιων σε μια στιγμη.
    Λυσεις του παρελθοντος πετιουνται στον καλαθο των αχρηστων και τη θεση τους δινουν απλα στην αντοχη καποιων ειδικα κατεργασμενων κραμματων μεταλλου και του ηλεκτρονικου ελεγχου χιλιαδων παραμετρων.
    Μετα απο ολα αυτα σκεφτομουν τους βελτιωτες ανα τον κοσμο να τριβουν τα χερια τους ετοιμαζοντας τα να τα χωσουν στους χαρτες ελεγχου των "κλαπετων" χαμογελοντας πονηρα.....

    Ολα αυτα ομως γινονται σε δυο ταχυτητες.
    Με γνωμονα την υψηλη επιδοση και συναμα οικονομια και περιβαλοντικη συνειδηση.
    Ο τροπος που το καταφερνουν-πραγματικα εντυπωσιακος ακομα και για τον μη μυημενο.



    Στο μυαλο μου πλεον η ομαδα των ερευνητων και των μηχανολογων ειναι ενα κραμμα απο Μπαμπηδες Σουγιαδες και Petrolheads της Greenpeace.

    Eιμαι παντελως αλλα ολη αυτη η κουβεντα για επιληπτικους τουρμποσκαραβαιους μου εφερε στο μυαλο παλιες μου σκεψεις που ηθελα να αναφερω παιζοντας το σημαντικος και γνωστης!!!
    Θα με ανεχτειτε
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  3. The Following User Says Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    320d (16-03-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πριν απο κανα χρονο περιπου παρακολουθουσα τα σεμιναρια τεχνικης παρουσιασης δυο καινουριων πατρελαιοκινητηρων και ενος ανανεωμενου βενζινοκινητηρα.

    Η δυνατη εκδοση του πετρελαιοκινητηρα ειναι τετρακυλινδρη με δυο τουρμπινες στη "σειρα" σε μια αλληλοσυμπληρουμενη αρμονικη λειτουργεια.

    Ο βενζινοκινητηρας ειναι V6 με μια τουρμπινα μεταβλητου αυλου.

    Στο βαρετο κομματι της παραδοσης του σεμιναριου το μυαλο μου κυνηγαγε τις εξελιξεις ιδρωμενο.Πανεξυπνες ιδεες "απλα" εφαρμοσμενες να λυνουν με τη μια προβληματα δεκαετιων σε μια στιγμη.
    Λυσεις του παρελθοντος πετιουνται στον καλαθο των αχρηστων και τη θεση τους δινουν απλα στην αντοχη καποιων ειδικα κατεργασμενων κραμματων μεταλλου και του ηλεκτρονικου ελεγχου χιλιαδων παραμετρων.
    Μετα απο ολα αυτα σκεφτομουν τους βελτιωτες ανα τον κοσμο να τριβουν τα χερια τους ετοιμαζοντας τα να τα χωσουν στους χαρτες ελεγχου των "κλαπετων" χαμογελοντας πονηρα.....

    Ολα αυτα ομως γινονται σε δυο ταχυτητες.
    Με γνωμονα την υψηλη επιδοση και συναμα οικονομια και περιβαλοντικη συνειδηση.
    Ο τροπος που το καταφερνουν-πραγματικα εντυπωσιακος ακομα και για τον μη μυημενο.



    Στο μυαλο μου πλεον η ομαδα των ερευνητων και των μηχανολογων ειναι ενα κραμμα απο Μπαμπηδες Σουγιαδες και Petrolheads της Greenpeace.

    Eιμαι παντελως αλλα ολη αυτη η κουβεντα για επιληπτικους τουρμποσκαραβαιους μου εφερε στο μυαλο παλιες μου σκεψεις που ηθελα να αναφερω παιζοντας το σημαντικος και γνωστης!!!
    Θα με ανεχτειτε
    Το επιπεδο της γραφης σου ειναι υπεροχο και αφηνει τη σκεψη μου να χαλαρωσει πανω στο κειμενο σου...Οχι απλα σε ανεχομαστε αλλα εγω χαιρομαι να ακουω γνωμες-αποψεις τετοιας ποιοτητας...οι μεταβλητες τουρμπινες ηταν για πολλα χρονια σε χρηση σε κινητηρες πετρελαιου...απλα για πρωτη φορα τοποθετηθηκαν σε κινητηρα βενζινης,καθως οπως φαινεται η Πορσε ξεπερασε τα προβληματα που ειχαν σε εργαστηριακες δοκιμες οι ανταγωνιστες της,σε σχεση με της αξιοπιστια των τουρμπινων απο την αυξημενη θερμοκρασια καυσαεριων της βενζινης...Παρολα αυτα,δεν τουρμπιζουν πιο χαμηλα,οπως νομιζα και εγω...η λυση για τουμπρισμα νωρις νωρις...ειναι ο αμμεσος ψεκασμος+τουρμπο+μεγαλη συμπιεση...αλλα τωρα παμε την κουβεντα αλλου...σε αλλα (ομορφα και very efficient) χωραφια...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  5. The Following User Says Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    z3 2.2 (16-03-10)

  6. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στρατο φιλε μου...που εισαι?Μου λειπει η γνωση/γνωμη/αποψη σου...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  7. The Following User Says Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    stratos (16-03-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP