Επανέρχεται δριμύτερος ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης
πανέρχεται και μάλιστα δριμύτερος ο φόρος επί των στοιχείων πολυτελούς διαβίωσης των φορολογούμενων. Μετά το πρόσφατο αποκαλυπτικό δημοσίευμα του Capital.gr, ότι στην εποχή του μνημονίου και της λιτότητας για τους πολλούς καταργήθηκε ο φόρος που βάρυνε όσους διαθέτουν στοιχεία πολυτελούς διαβίωσης το υπουργείο Οικονομικών κινητοποιήθηκε και με διάταξη που προσέθεσε στο πολυνομοσχέδιο που κατέθεσε στη βουλή επαναφέρει το φόρο που είχε καταργηθεί χωρίς να γίνει αντιληπτό.
Η νέα μορφή του φόρου έχει ως εξής:
Υπολογίζεται, όπως έγινε και το 2011, με συντελεστή 5% επί της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης (τεκμήριο) για τα Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα ηλικίας έως 10 ετών με κυβισμό 1.929 έως 2.500 εκατοστών)
Για τα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού ο φόρος θα υπολογίζεται με συντελεστή 10% επί του ετήσιου τεκμηρίου.
Επίσης το φόρο θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες πισίνας, σκαφών αναψυχής μήκος άνω των 6 μέτρων και αεροσκαφών. Και σε αυτές τις περιπτώσεις ο φόρος υπολογίζεται με συντελεστή 10% επί του τεκμηρίου.
Σύμφωνα με όσα ορίζονται στη σχετική διάταξη ο φόρος είναι μόνιμος, σε αντίθεση με αυτόν του 2011 που είχε χαρακτηριστεί έκτακτη εισφορά, και θα επιβληθεί με βάση τις φορολογικές δηλώσεις του 2014, δηλαδή με βάση τα στοιχεία πολυτελούς διαβίωσης (ΙΧ, σκάφη και άλλα) που κατέχουν οι φορολογούμενοι από την 1/1/2013.
Επίσης στα φορολογικά άρθρα του πολυνομοσχεδίου προβλέπουν και την επιβολή πρόσθετων κυρώσεων σε όσους φορολογούμενους εντοπίζονται να πραγματοποιούν σοβαρές φορολογικές παραβάσεις.
Ο νόμος του ποινολογίου της εφορίας (2523/1997) εμπλουτίζεται με μερικές επιπλέον παραγράφους οι οποίες προβλέπουν την επιβολή συμπληρωματικού φόρου επί του συνόλου των κερδών των επιχειρήσεων που εκδίδουν ανακριβή τιμολόγια, παραβιάζουν τις φορολογικές ταμιακές μηχανές, εκδίδουν πλαστά ή εικονικά τιμολόγια, λαμβάνουν εικονικά τιμολόγια, νοθεύουν φορολογικά στοιχεία, καταχωρούν στο βιβλία τους αγορές ή έξοδα που δεν έχουν πραγματοποιήσει και άλλα.
Να σημειωθεί ότι εφαρμόζονται συντελεστές προσαύξησης του συμπληρωματικού φόρου ανάλογα με το ποσοστό που αντιπροσωπεύει η αξία των παραβάσεων στο σύνολο των ακαθάριστων εσόδων ή των δαπανών της επιχείρησης.
Πηγή:www.capital.gr
Μπράβο στο Capital !! @^#&*)!%$![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
[εχουμε και παραεχουμε αλλα τους τρωει το συστημα(διαφθορα,μιζα,διαπ οκη,συνδικαλισμος κ.λ.π.) η' αφομοιωνονται απο αυτο.οποτε η απαντηση σου ,στο αν γινεται να υπαρχει δημοσιο στην ελλαδα ειναι δυστυχως οχι και αυτο αποδεικνυουν τα 40 χρονια σχεδον που δεν εγινε αυτο που γινεται τωρα με την βια(τροικα,δντ) και κατω απο δυσμενεις συνθηκες (απολυσεις,ξεφτελιστικες τιμες πωλησης,κ.λ.π.).
δυστυχως ο μονος τροπος για να καθαρισουμε απο την διαφθορα ειναι η ιδωτικοποιηση,η δημιουργια ανταγωνισμου και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η εφαρμογη των νομων!δυστυχως ειχαμε ολες τις ευκαιριες να πετυχουμε αλλαγη των δομων του κρατους,αλλαγη των νοοτροπιων των πολιτων,αλλαγη των θεσμων,αλλαγη του πολιτικου συστηματος αλλα αρκεστηκαμε στο να πλουτιζουμε και να τρωμε καλα συντηρωντας το ηδη υπαρχον συστημα.
συμπερασμα? ο ελληνας δεν εχει νοοτροπια για να διατηρησει το δημοσιο.
δεν θα γινει ποτε σκανδιναβος.
η διαφθορα υπαρχει παντου ακομα και σε βορειες χωρες.η σιμενς ειναι απο την γερμανια,ο υπουργος της γαλλιας εφαγε λεφτα,αυτες ειναι χωρες που μας δαχτυλοδειχνουν.η διαφθορα ειναι παντου γιατι τροφοδοτης της ειναι η ματαιοδοξια,η απληστια ,ο ατομισμος.αυτη ειναι η φυση του ανθρωπου .τα υπολοιπα ειναι θεμα παιδειας και εκμαθησης,ανατροφης,πολιτι σμου και νοοτροπιας.που τιποτα απο αυτα δεν εχουμε στον νεοελληνα.
η μεγαλη μας διαφορα ομως με τους βορειους στο θεμα της διαφθορας ειναι οτι υπαρχει εφαρμογη των νομων και μια συνεισφορα στο γενικο καλο.γιαυτο αυτοι προοδευουν και εμεις 40 χρονια το παιζουμε νεοπλουτοι και εξυπνακηδες.αυτα πληρωνουμε και τωρα αντι να κανουμε σωστη αναπτυξιακη πολιτικη,μας βιαζουν!
ποσα λαικ να βαλω?
στο εξωτερικο οι συνδικαλιστες νοιαζονται για την επιχειρηση που δουλευουν.δεν την ληστευουν και την εκβιαζουν.αυτο που λες για τους πατριωτες ειναι πολυυυυυ μεγαλο.
βεβαια εκει που θελανε βαλανε το χερακι τους.τι θελω να πω?
QUOTE]Το ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, πριν το κούρεμα των ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου, ήταν η πρώτη τράπεζα της Ελλάδος και η τρίτη στην Ευρώπη σε επάρκεια κεφαλαίων. [/QUOTE]
μα γιαυτο το φαγανε οι ανταγωνιστες τους με συνοπτικες διαδικασιες και το δικαιωμα-αφορμη που τους εδωσε το κρατος.
στην απορια τους φιλου εργαζομενου στο ττ γιατι δεν εγινε συνχωνευση με την ατικα ειναι πολυ ευκολη η απαντηση.γιατι ο κωστοπουλος και ο καθε κωστοπουλος εχει διασυνδεσεις με τις κουφαλες απο επανω .
εγω δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται να αγοραζεις μονο το υγιες μερος μιας επιχειρησης.επισης πως γινεται οι τραπεζες να αναχρηματοδοτουνται απο το κρατος και να ειναι ακομα ιδιωτικες και να εχουν δικες τους διοικησεις?αυτα ολα ειναι ελληνικες πρωτοτυπιεςχαραζουμε νεους δρομους στην ιδιωτικοποιηση.πατεντες σου λεω.ακομα και αυτο με σκανδαλα το κανουμε
χαιρομαι οταν βλεπω οτι υπαρχουν ελληνες που βλεπουν καθαρα τα πραγματα !!!! αυτοι θα αλλαξουν την ελλαδα με οποιο τροπο μπορουν ακομα και μεσα απο την καθημερινοτητα τους,επηρεαζοντας κιαλλους.ελπιζω να γινουμε πολλοι.![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bimmerm : 12-01-13 στις 11:47