από ένα σημείο και μετά για να κερδίσεις δέκατα και δευτερόλεπτα είναι πολύ δύσκολο.
https://www.youtube.com/watch?v=9THmG_7RBAE
αντιγράφω από άλλο φόρουμ... δεν το έχω δει καν το βίντεο για να επιβεβαιώσω ή όχι τα λεγόμενα, απλά δεν είχα λόγω να αμφισβητήσω....
είναι από post του νικου... (δεν τον ρώτησα απλά το αντέγραψα ...)
""Δυστυχώς δεν μπορεί να φανούν τα km που έχει το αμάξι λόγω της θέσης της κάμερας (στο πλαϊνό τζάμι, μεριά συνοδηγού), αφού δεν γινόταν να μπει κάπου αλλού.
Anyway....
Τουλάχιστον φαίνονται κάθαρα οι γραμμές μου.
Είναι ένα σετ όπως κάνω πάντα, με :
2 γύρους ζέσταμα,
1 δυνατό, 1 κρύωμα,
1 δυνατό, 1 κρύωμα,
1 δυνατό, 2 κρύωμα
και έξω.
Οι χρόνοι είναι στο :
1.29.961 (5:28-6:58)
1.29.046 (8:48-10:17)
1.29.840 (12:02 - 13:32)
Εδώ, μετά από αυτό το σετ, ήταν πλέον που χρειαζόμουν 1 τετράδα φρέσκο λαστιχάκι,
για να γράψει ότι καλύτερο μπορούσε το "πράμα" κ να σπάσει κ το personal best του 1.28.04 αλλά δεν.....
Γενικά πούλησα αρκετά πολλά σημεία λόγω ελαστικού, όπως τα πιο αργά φρένα σε 1-5-10 κ ένα πιο παλικαρίσιο μπάσιμο στις 1-2, 3-4, 11-12 και 13.""