Ευχαριστούμε Πέτρο!![]()
Ευχαριστούμε Πέτρο!![]()
2ος αγώνας 28/3/2010 Μελβούρνη
Ο Τζένσον Μπάτον ήταν ο μεγάλος νικητής του δεύτερου γκραν πρι στην πίστα Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης. Ο Βρετανός πιλότος εκμεταλλεύτηκε την ατυχία του Σεμπάστιαν Φέτελ, που εγκατέλειψε στον 26ο γύρο, και ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, για πρώτη φορά φέτος. Κούμπιτσα και Μάσα συμπλήρωσαν το πόντιουμ, με τον Πολωνό πιλότο της Renault να κάνει έναν πολύ καλό αγώνα. Στη 10η θέση τερμάτισε ο Μίκαελ Σουμάχερ.
«Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει σε έναν αγώνα γκραν πρι», έλεγε χθες ο Μίκαελ Σουμάχερ και επιβεβαιώθηκε περίτρανα σήμερα. Αρχικά, οι ατυχίες για τον Σεμπάστιαν Φέτελ συνεχίζονται, δημιουργώντας μια αρνητική παράδοση στο φετινό πρωτάθλημα. Στο Άλμπερτ Παρκ, εκκίνησε από την πρώτη θέση, αλλά στον 26ο γύρο το πρόβλημα στα φρένα του, τον έφερε εκτός αγώνα, κάνοντας το 2 στα 2, αφού και στο Μπαχρέιν αν και εκκίνησε πρώτος δεν κατάφερε να τερματίσει.
Την ατυχία του Φέτελ εκμεταλλεύτηκε ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος τον ακολουθούσε. Ο Βρετανός πιλότος, ο οποίος είχε κερδίσει και πέρυσι στον αγώνα της Μελβούρνης, πήρε την πρώτη του νίκη για φέτος με τη νέα του ομάδα. Η McLaren φάνηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστική με καλύτερη απόδοση.
Ωστόσο, από την αρχή ο αγώνας πήρε μια άγρια ομορφιά. Πριν ανάψουν τα πράσινα φώτα η βροχή έκανε την εμφάνιση της, προβληματίζοντας τις ομάδες για την επιλόγη των ελαστικών.
Έπειτα άρχισαν οι… χοροί, στην πρώτη στροφή ο Αλόνσο είχε επαφή με τον Ρόσμπεργκ, ενώ στη στροφή 5 ακολούθησε ακόμη μια σύγκρουση με τους Μπουεμί, Χούλκενμπεργκ και Κομπαγιάσι να συμμετέχουν και να εγκαταλείπουν τον αγώνα από νωρίς. Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν να μπει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Στη συνέχεια οι μάχες ήταν πολλές… Από την αρχή έδειξε τις προθέσεις του ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος εκκίνησε από την 11η θέση. Ο Βρετανός πίεσε πολύ και ανέβηκε αρκετές θέσεις, τερματίζοντας τελικά έκτος, γλιτώνοντας κυριολεκτικά πάρα τρίχα στον τελευταίο γύρο, την ώρα που είχε σύγκρουση με τον Γουέμπερ, ο οποίος τερμάτισε ένατος.
Εντυπωσιακός ήταν ο αγώνας για τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του αρχικά τη McLaren του Χάμιλτον και αργότερα τη Ferrari του Φελίπε Μάσα. Το σημερινό βάθρο είναι το ενδέκατο για τον Πολωνό πιλότο.
Έντονη ήταν η εσωτερική μάχη των πιλότων της Ferrari. Οι Φελίπε Μάσα και Φερνάντο Αλόνσο από νωρίς βρέθηκαν στις θέσεις 3 και 4, με τον Ισπανό πιλότο της σκουντερία να πιέζει και να προσπαθεί να περάσει μπροστά του. Επιπλέον, η Ferrari ακολούθησε στρατηγική ενός πιτ στοπ, δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων ομάδων.
Μάλιστα, με το σημερινό αγώνα ο Φελίπε Μάσα έσπασε την παράδοση που τον ήθελε να μην τερματίζει στην πίστα της Αυστραλίας, με εξαίρεση το 2007.
Ούτε το δεύτερο γκραν πρι ήταν ιδανικό για τον Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Γερμανός δεν μπόρεσε να ξεπεράσει την ατυχία του πρώτου γύρου και παρέμεινε σε χαμηλές θέσεις, προσπαθώντας να ανταγωνιστεί την Toro Rosso του Ζαϊμ Αλγκουερσουαρί, τον οποίο κατάφερε να περάσει στα πιτ. Ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, τερμάτισε στη δέκατη θέση, παίρνοντας ένα βαθμό.
Σε αντίθεση με τον Σουμάχερ, πολύ καλή ήταν η απόδοση του ομόσταβλού του, Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος είχε μια σταθερή απόδοση, που τον έφερε στην πέμπτη θέση.
Σε συνέχεια των καλών αποδόσεων του ο Βιταντόνιο Λιουίτσι τερμάτισε στην έβδομη θέση, μπροστά από τη Williams του Ρούμπενς Μπαρικέλο. Όσον αφορά τις νεοεισερχόμενες ομάδες, ο Κοβαλάινεν έφερε τη Lotus στη 13η θέση, ενώ για πρώτη φορά ένα μονοθέσιο της Hispania πήρε την καρό σημαία, με τον Τσάντχοκ πίσω από το τιμόνι.
Από την άλλη, κανένα μονοθέσιο της Virgin δεν κατάφερε να τερματίσει σε ένα γκραν πρι που έιχε συνολικά 10 εγκαταλείψεις.
Αναλυτικά η κατάταξη :
1. Μπάτον, McLaren, 1:33.36.531
2. Κούμπιτσα, Renault, +12.034
3. Μάσα, Ferrari, +14.488
4. Αλόνσο, Ferrari, +16.304
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +16.683
6. Χάμιλτον, McLaren, +29.898
7. Λιουίτσι, Force India, +59.847
8. Μπαρικέλο, Williams, +1:00.536
9. Γουέμπερ, Red Bull, +1:07.319
10. Σουμάχερ, Mercedes, +1:09.391
11. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1:11.301
12. Ντε Λα Ρόσα, Sauber, +1:14.084
13. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι
14. Τσάντχοκ, HRT, + 4 γύροι
Εγκατέλειψαν
1. Γκλοκ, Virgin, 41
2. Φέτελ, Red Bull, 26
3. Ντι Γκράσι, Virgin, 25
4. Σούτιλ, Force India, 12
5. Πετρόφ, Renault, 10
6. Σένα, HRT, 5
7. Χούλκενμπεργκ, Williams, 1
8. Μπουεμί, Toro Rosso, 1
9. Κομπαγιάσι, Sauber, 1
10. Τρούλι. Lotus, 1
Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα και τις βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών
Βαθμολογία οδηγών :
1. Αλόνσο, 37
2. Μάσα, 33
3. Μπάτον, 31
4. Χάμιλτον, 23
5. Ρόσμπεργκ, 20
6. Κούμπιτσα, 18
7. Φέτελ, 12
8. Σουμάχερ, 9
9. Λιουίτσι, 8
10. Γουέμπερ, 6
11. Μπαρικέλο, 5
Βαθμολογία κατασκευαστών :
1. Ferrari, 70
2. McLaren, 54
3. Mercedes, 29
4. Red Bull, 18
5. Renault, 18
6. Force India, 8
7. Williams, 5
Πηγή: www.sportfm.gr
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
soc12r (12-09-10)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
πηγή : www.sportdog.gr
O Σεμπάστιαν Φέτελ της Red Bull αναδείχτηκε νικητής στο γκραν πρι της πίστας της Σεπάνγκ στη Μαλαισία, με τον ομόσταβλο του, Μαρκ Γουέμπερ να τερματίζει δεύτερο.
Για τον νεαρό Γερμανό ήταν μια δικαίωση, καθώς είχε αγγίξει τη νίκη τόσο στο Μπαχρέιν, όσο και στην Αυστραλία, καταφέρνοντας παράλληλα να χαρίσει στην αυστριακή ομάδα την πρώτη της νίκη για φέτος.
Ο αγώνας κρίθηκε ουσιαστικά στον πρώτο γύρο. Ο Φέτελ μπήκε δυνατά στην πρώτη δτροφή κάνοντας καλύτερη εκκίνηση από Ρόσμπεργκ και Γουέμπερ, περνώντας πρώτος και παραμένοντας εκεί ως το τέλος.
Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ με Mercedes, με τη γερμανική εταιρία να ανεβαίνει για πρώτη φορά στο βάθρο. Οσον αφορά στον Μίκαελ Σουμάχερ, ο Γερμανός πρώην πρωταθλητής, εγκατέλειψε μόλις στον δέκατο γύρο, όταν το μονοθέσιό του παρουσίασε πρόβλημα στον πίσω αριστερό τροχό.
Εξαιρετικά τα πήγε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα τερματίζοντας με τη Renault στην τέταρτη θέση, δείχνοντας για άλλη μια φορά οτι είναι σε θέση αν πρωταγωνιστήσει.
Ο Αντριαν Σούτιλ τερμάτισε πέμπτος με τη Force India, αφήνοντας πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ήταν φοβερός πάντως, εκκινώντας από την 21η θέση περνώντας τον έναν αντίπαλο μετά τον άλλο για να φτάσει τελικά έκτος.
Πίσω από τον Βρετανό ήταν ο Φελίπε Μάσα, ενώ στην όγδοη θέση τερμάτισε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Τζένσον Μπάτον. Ο Βρετανός έδωσε συγκλονιστική μάχη με τον Φερνάντο Αλόνσο ο οποίος προσπάθησε να τον προσπεράσει στον τελευταίο γύρο, όμως πίεσε υπερβολικά τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων της Ferrari κι έτσι ο Ισπανός εγκατέλειψε ενώ ήταν ένατος και κατετάγη, τελικά, 13ος).
Την προτελευταία βαθμολογούμενη θέση κατέλαβε ο Χαϊμέ Αλγκερσουάρι με την Toro Rosso, ο οποίος πήρε τους πρώτους βαθμούς του στη Formula 1, με τη δεκάδα να συμπληρώνεται από τον Nico Hulkenberg που επίσης κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό.
Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στις 18 Απριλίου στην Κίνα.
Bαθμολογία οδηγών: 1. Massa / 39, 2. Alonso / 37, -. Vettel / 37, 4. Button / 35, 5. Rosberg / 35, 6. Hamilton / 31, 7. Kubica / 30, 8. Webber / 24, 9. Sutil / 10, 10. Schumacher / 9, 11. Liuzzi / 8, 12. Barrichello / 5, 13. Alguersuari / 2, 14. Hulkenberg / 1.
Bαθμολογία κατασκευαστών: 1. Scuderia Ferrari Marlboro / 76, 2. Vodafone McLaren Mercedes / 66, 3. Red Bull Racing / 61, 4. Mercedes GP Petronas / 44, 5. Renault F1 Team / 30, 6. Force India F1 / 18, 7. AT&T Williams / 6, 8. Scuderia Toro Rosso / 2.
Ταχύτερος γύρος αγώνα: Mark Webber / Red Bull Racing - 1:37.054 (205.605km/h) στον 53ο γύρο
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Tα αποτελέσματα:
1. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 56 Winner
2. Λούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 56 +1.5 secs
3. Νίκο Ρόζμπεργκ Mercedes GP 56 +9.4 secs
4. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 56 +11.8 secs
5. Ρόμπερτ Κούμπιτσα Renault 56 +22.2 secs
6. Σεμπάστιαν Φέτελ RBR-Renault 56 +33.3 secs
7. Βιτάλι Πετρόφ Renault 56 +47.6 secs
8. Μαρκ Γουέμπερ RBR-Renault 56 +52.1 secs
9. Φελίπε Μάσα Ferrari 56 +57.7 secs
10. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes GP 56 +61.7
11. Αντριαν Σούτιλ Force India-Mercedes 56 +62.8 secs
12. Ρούμπενς Μπαρικέλο Williams-Cosworth 56 +63.6 secs
13. Χαϊμέ Αλγκουερσουάρι STR-Ferrari 56 +71.4 secs
14. Χέικι Κοβαλάινεν Lotus-Cosworth 55 +1 Lap
15. Νίκο Χούλκενμπεργκ Williams-Cosworth 55 +1
16. Μπρούνο Σένα HRT-Cosworth 54 +2 Laps
17. Καρούν Τσάντχοκ HRT-Cosworth 52 +4 Laps
Εγκατέλειψαν:
Γιάρνο Τρούλι Lotus-Cosworth
Λούκας Ντι Γκράσι Virgin-Cosworth
Πέντρο ντε λα Ρόσα BMW Sauber-Ferrari
Σεμπάστιαν Μπουεμί STR-Ferrari
Καμούι Κομπαγιάσι BMW Sauber-Ferrari
Τόνιο Λιούτζι Force India-Mercedes
Τίμο Γκλοκ Virgin-Cosworth
Βαθμολογία Οδηγών:
1. Μπάτον 60
2. Ρόζμπεργκ 50
3. Αλόνσο 49
4. Χάμιλτον 49
5. Φέτελ 45
6. Μάσα 41
7. Κούμπιτσα 40
8. Γουέμπερ 28
9. Σούτιλ 10
10. Σουμάχερ 10
11. Λιούτζι 8
12. Πετρόφ 6
13. Μπαρικέλο 5
14. Αλγκουερσουάρι 2
15. Χούλκενμπεργκ 1
16. Μπουεμί 0
17. Ντε λα Ρόσα 0
18. Κοβαλάινεν 0
19. Τσάντχοκ 0
20. Ντι Γκράσι 0
21. Σένα 0
22. Τρούλι 0
23. Γκλοκ 0
24. Κομπαγιάσι 0
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
1 McLaren-Mercedes 109
2 Ferrari 90
3 RBR-Renault 73
4 Mercedes GP 60
5 Renault 46
6 Force India-Mercedes 18
7 Williams-Cosworth 6
8 STR-Ferrari 2
9 BMW Sauber-Ferrari 0
10 Lotus-Cosworth 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
soc12r (12-09-10)