Σε κάποιες στροφές και αφού είδα, ότι η φυλαγμένη είσοδος και γκάζι πάνω στη στροφή δε μετατρέπεται σε υπερστροφή (είμαι και λίγο επιφυλακτικός), δοκίμασα περισσότερο το πλασάρισμα με πιο απότομο τιμόνι το οπόιο έδειξε πιο αποτελεσματικπο τουλάχιστο σε έξοδο από τη στροφή σχεδόν με τα τέσσερα.
Μάλλον πιο πολύ σα WRX Subaru συμπεριφέρεται.
Σίγουρα δεν είναι ολοκληρωμένη δοκιμή, δεν είμαι ειδικός, αλλά αυτά πάνω κάτω κατάλαβα από την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.