M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.
Bazil Van Sinner (05-01-13)
Καλησπέρα...δυστυχώς δε με βλέπω να προλαβαίνω να το επισκευάσω μέσα στην εβδομάδα.... και ρωτώ το εξής... το καλοριφέρ μπορεί να χρησιμοποιηθεί ή μήπως υπάρχει περίπτωση να μπουν τίποτα επικίνδυνες αναθυμιάσεις μέσα στην καμπίνα...???
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.
Φίλε Φάνη γενικώς εδώ είναι καμμένοι με τα bmw.... βλέπεις ό,τι να ναι...έχω δει compact 36αρι μετατροπή σε εξακύλινδρο... 30άρι 320 να ντριφτάρει στο χιόνι.... την ίδια τρέλα με μας έχουν...
Το πιο τραγικό είναι ότι είμαι με το κόρσα και δεν έχω στα χέρια μου το Ε30...το οποίο το προσέχουν οι γονείς μου ευτυχώς!!!
Τις προάλλες είχα πετύχει στο πρωτάθλημα ντράγκστερ στην τηλεόραση Ε30 να μονοπωλούν την κατηγορία πισωκίνητων...
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.
φιλε μου δεν εχει προβλημα για περιεργες αναθυμιασεις,το θεμα ειναι αλλου, οτι υπαρχει προβλημα, και αφου βλεπεις "μαγιονεζα" στην ταπα λαδιου, σημαινει οτι μπερδευει στα λαδια νερα, δηλαδη εχεις στους κυλινδρους νερο, και αν γινει υδραυλικη συμπιεση θα χρειαστει να αλλαξεις μοτερ!
εξαρταται τι θες να κανεις στο αυτοκινητο, αν θες να το ανατιναξεις και να βαλεις αλλο κινητηρα τοτε χρησιμοποιησε το κανονικα...
επειδη τα χιλιομετρα που εχεις ειναι πολλα για τον συγκεκριμενο κινητηρα το καλυτερο ειναι να τον αλλαξεις, γιατι για να τον επισκευασεις υπαρχουν 2 διαφορετικοι τροποι,
ο μηχανικος σου
α) λυνει καπακι αλλαζει φλατζα, ιμαντα ρουλεμαν(αν χρειαζεται), λαδια, παραφλου μπουζι , πλανισμα στο καπακι και μετα απο λιγα κμ καταλαβαινεις οτι εκανες χαζομαρα, γιατι θα θελει ξανα λυσιμο...
β) ξεκινας μια ασυμφορη μεν αλλα καλη επισκευη...
που σημαινει...
-λυσιμο κυλινδροκεφαλης
-πλανισμα και πρεσαρισμα κεφαλης στο μηχανουργειο
-αλλαγη στα τσιμουχακια και τριψιμο στις βαλβιδες
με ολα αυτα εχες μια καινουρια κυλινδροκεφαλη
μετα απο ανταλλακτικα θες...
-φλατζες κυλινδροκεφαλης, εισαγωγης και εξαγωγης
-ιμαντες ρουλεμαν τρομπα νερου
-θερμοστατη (γιατι στανταρ θα εχει γινει χαλια)
-καθαρισμα ψυγειου και κυκλωματος γιατι και αυτα θα εχουν γινει χαλια
-μπουζονια κυλινδροκεφαλης
και μετααα αφου θα το εχεις λυμμενο ενας ελεγχος σε πιστονια μεταλλα μπιελων και αντλια λαδιου...
σιγουρα θα εχεις ενα σχεδον καινουριο κινητηρα και θα του εχεις δωσει αλλα 200.000κμ αλλα αξιζει???
bill_m3 (07-01-13), Dimitrios (06-01-13), ghost-rider (06-01-13), GiannisRob (06-01-13), Kostas_1 (06-01-13)
κατι τελευταιο απ την μικρη μου εμπειρια....
οσες φορες εχω αλλαξει φλατζα σε κινητηρα με πανω απο 200κ με τον πρωτο τροπο ποτε δεν εχει βγαλει πανω απο 40κ σε καυτη οδηγο...αχχααχαχαχ
ο λογος ειναι οτι η φλατζα ειναι ενα φυλλο το οποιο ειναι αναμεσα σε κυλινδροκεφαλη και μπλοκ...
την κυλινδροκεφαλη την περνας απο πλανισμα για να ισιωσει, για να γινει σωστη δουλεια πρεπει να περασεις και το μπλοκ, γιατι οσο και να το περασεις με dremel ισιο σωστο δεν γινεται...
επισης τα μπουζονια της κυλινδροκεφαλης δεχονται συγκεκριμενη ροπη και δουλευουν περιπου σαν ελατηρια, αν τα ξεσφιξεις και εχουν φαει και 200κ κμ και τα ξαναδεσεις ειναι πολυ πιθανον οτι δεν θα κανουν την δουλεια που εκαναν πριν!
μικρες λεπτομερειες που κανουν τρελη διαφορα, και οι οποιες σε καυτη οδηγο που βαραει κοφτες και ξετιναζει το μοτερ του φαινονται σε 40-50κ κμ!
η γνωμη μου ειναι οτι επισκευες της 2ης κατηγοριας που αναφερω γινονται σε κινητηρες που εχουν καποια αξια ειτε συναισθηματικης ειτε σπανιοτητας ειτε μοναδικοτητας ειτε βαρεσιας του ιδιοκτητη...
σε κινητηρες της σειρας επειδη στο ιντερνετ και στις μαντρες βρισκεις με το κιλο και με λιγα χρηματα αξιζει να το βαλεις και να τελειωνεις σε μια μερα...
απο εκει και περα καλη τυχη!
Πως βαραει πυρακια? Κανει ενα "τακ", "τακ","τακ"?
Κοιταξτε το μην βαρεσε μπιελα.
Αμα ανακατεψει νερα με λαδια την ακουει κατω. Κ πανω κ αριστερα κ δεξια...
Βασικα αμα δουλεψε με κουρκουτι θελει γενικη επισκευη το μοτερ.
Δεν υπαρχει περιπτωση να συνελθει με μια φλατζα.
Spara είσαι πολύ αναλυτικός μου ξεδιάλυνες τις απορίες!!!!!
Το τελικό αποτέλεσμα θα μαθευτεί..... πάντως για γενική επισκευή σε περίπτωση που θέλει δε θα γίνει δεν αξίζει....
Λαμβάνοντας υπ 'όψιν τις απόψεις σας και μαζί με το μάστορα θα δούμε, πάντως το βασικότερο είναι να παω συνεργείο. Πριν από αυτό δεν υπάρχει καθαρή εικόνα.
Και πάλι να 'στε καλά, μόλις προφθάσω να το πάω στο σέρβις και έχουμε πόρισμα θα ενημερώσω αμέσως.......!!!
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.
δεν αξίζει αυτό τ μότερ καμιά επισκευή, βαλε 14άρι 16βαλβίδο κ καθαρίσες + θα δεις άλλο αμάξι