Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Καίει λάδι Corsa B 1.2

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε Φάνη γενικώς εδώ είναι καμμένοι με τα bmw.... βλέπεις ό,τι να ναι...έχω δει compact 36αρι μετατροπή σε εξακύλινδρο... 30άρι 320 να ντριφτάρει στο χιόνι.... την ίδια τρέλα με μας έχουν...

    Το πιο τραγικό είναι ότι είμαι με το κόρσα και δεν έχω στα χέρια μου το Ε30...το οποίο το προσέχουν οι γονείς μου ευτυχώς!!!

    Τις προάλλες είχα πετύχει στο πρωτάθλημα ντράγκστερ στην τηλεόραση Ε30 να μονοπωλούν την κατηγορία πισωκίνητων...
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    φιλε μου δεν εχει προβλημα για περιεργες αναθυμιασεις,το θεμα ειναι αλλου, οτι υπαρχει προβλημα, και αφου βλεπεις "μαγιονεζα" στην ταπα λαδιου, σημαινει οτι μπερδευει στα λαδια νερα, δηλαδη εχεις στους κυλινδρους νερο, και αν γινει υδραυλικη συμπιεση θα χρειαστει να αλλαξεις μοτερ!
    εξαρταται τι θες να κανεις στο αυτοκινητο, αν θες να το ανατιναξεις και να βαλεις αλλο κινητηρα τοτε χρησιμοποιησε το κανονικα...
    επειδη τα χιλιομετρα που εχεις ειναι πολλα για τον συγκεκριμενο κινητηρα το καλυτερο ειναι να τον αλλαξεις, γιατι για να τον επισκευασεις υπαρχουν 2 διαφορετικοι τροποι,
    ο μηχανικος σου
    α) λυνει καπακι αλλαζει φλατζα, ιμαντα ρουλεμαν(αν χρειαζεται), λαδια, παραφλου μπουζι , πλανισμα στο καπακι και μετα απο λιγα κμ καταλαβαινεις οτι εκανες χαζομαρα, γιατι θα θελει ξανα λυσιμο...
    β) ξεκινας μια ασυμφορη μεν αλλα καλη επισκευη...
    που σημαινει...
    -λυσιμο κυλινδροκεφαλης
    -πλανισμα και πρεσαρισμα κεφαλης στο μηχανουργειο
    -αλλαγη στα τσιμουχακια και τριψιμο στις βαλβιδες
    με ολα αυτα εχες μια καινουρια κυλινδροκεφαλη
    μετα απο ανταλλακτικα θες...
    -φλατζες κυλινδροκεφαλης, εισαγωγης και εξαγωγης
    -ιμαντες ρουλεμαν τρομπα νερου
    -θερμοστατη (γιατι στανταρ θα εχει γινει χαλια)
    -καθαρισμα ψυγειου και κυκλωματος γιατι και αυτα θα εχουν γινει χαλια
    -μπουζονια κυλινδροκεφαλης
    και μετααα αφου θα το εχεις λυμμενο ενας ελεγχος σε πιστονια μεταλλα μπιελων και αντλια λαδιου...
    σιγουρα θα εχεις ενα σχεδον καινουριο κινητηρα και θα του εχεις δωσει αλλα 200.000κμ αλλα αξιζει???

  3. The Following 5 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    bill_m3 (07-01-13), Dimitrios (06-01-13), ghost-rider (06-01-13), GiannisRob (06-01-13), Kostas_1 (06-01-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP