Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 79

Θέμα: Στροφάρισμα σε περισσότερες RPM

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefanos_cool Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ελατήρια βαλβίδων νομίζω πως θα ήταν λάθος ...[/B]
    Θέλει κάποιος να στροφάρει παραπάνω και είναι λάθος να αλλάξει ελατήρια βαλβίδων ?????????

    π.σ. Το ξέρετε ότι ο Μ54 ΔΕΝ έχει μηχανικά ωστήρια ???? ... ξέρετε τι θα γίνει αν χάσει πίεση το Hydraulic valve lifter ???? ... θα συνάψει σχέση η βαλβίδα με το πιστόνι ... ήτοι θα αρχίσουν να φιλιούνται !!!! ... το Βάνος το ρωτήσατε αν θέλει να στροφάρει 7500 ???

    τέσπα ... και στο Βόρειο Πολο να το αφήσεις το μοτέρ Βαν ... να κρυώσει 2 χρόνια ... 7500 με 1 μπαρ υπερπλήρωση δεν πρόκειται να στροφάρεις αν δεν αλλάξεις ΟΛΟ το μοτέρ

  2. The Following User Says Thank You to bmw For This Useful Post:

    330compressor (15-03-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Kορυδαλλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    120
    Thanked
    40
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θέλει κάποιος να στροφάρει παραπάνω και είναι λάθος να αλλάξει ελατήρια βαλβίδων ?????????

    π.σ. Το ξέρετε ότι ο Μ54 ΔΕΝ έχει μηχανικά ωστήρια ???? ... ξέρετε τι θα γίνει αν χάσει πίεση το Hydraulic valve lifter ???? ... θα συνάψει σχέση η βαλβίδα με το πιστόνι ... ήτοι θα αρχίσουν να φιλιούνται !!!! ... το Βάνος το ρωτήσατε αν θέλει να στροφάρει 7500 ???

    τέσπα ... και στο Βόρειο Πολο να το αφήσεις το μοτέρ Βαν ... να κρυώσει 2 χρόνια ... 7500 με 1 μπαρ υπερπλήρωση δεν πρόκειται να στροφάρεις αν δεν αλλάξεις ΟΛΟ το μοτέρ
    Ετσι ειναι οπως τα λες φιλε μου ....ψαγμενο σε βρισκω στα bmw μοτερ.... ο φιλος μας θα τρελαθη αν κανει αυτο που εχει στο μυαλο του μεγα λαθος.

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.126
    Thanked
    12716
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 330compressor Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι ειναι οπως τα λες φιλε μου ....ψαγμενο σε βρισκω στα bmw μοτερ.... ο φιλος μας θα τρελαθη αν κανει αυτο που εχει στο μυαλο του μεγα λαθος.
    Αντρέα αν διαβάσεις το post No.16 θα δείς οτι προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι να κάνω το μοτέρ μου να στροφάρει στις 7500 RPM.
    Ιδανικά θα το ήθελα να φτάνει τις 7100-7200 ωστε να "ξεζουμίσω" και τους συγκεκριμένους εκκεντροφόρους που φοράω, γνωρίζοντας ότι και η συμπίεση πρέπει να πέσει αλλά και να αλλάξουν πολλά "εντόσθια".

    Επείδή όμως ειδικός δεν είμαι, έφτιαξα αυτό το thread για να αναπτυχθούν απόψεις απο ανθρώπους που γνωρίζουν και ίσως κι απο κάποιους που ενδεχομένως να έχουν αντίστοιχη εμπειρία.
    Σκέφτηκα λοιπόν να μιλήσουμε για υποθετικό σενάριο ανώτατου στροφαρίσματος στις 7500 RPM και να δούμε τί μπορεί να χρειάζεται για να επιτευχθεί αξιόπιστα κάτι τέτοιο.
    Ακραίο σενάριο δείχνει και ίσως πράγματι να χρειάζεται να αλλάξουν όλα αλλά είναι μια καλή ευκαιρία να μάθουμε και όσοι δεν ξέρουμε, απο μέλη που έχουν την διάθεση να μοιραστούν γνώση και εμπειρίες με τους υπόλοιπους.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (15-03-10), z3 2.2 (15-03-10)

  6. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Kορυδαλλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    120
    Thanked
    40
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ένα μου αρέσει ότι όλοι εμείς οι bmwδακιδες τις ίδιες ανησυχίες έχουμε (μας λένε μια άλλη ράτσα) αυτά κάποτε δε σου κρύβω και εγώ τα σκεπτόμουν αλλά όταν μου τα εξήγησαν μηχανολόγοι με γνώσεις και διατριβή στο αντικείμενο τότε κατάλαβα το τη ζήταγα & έψαχνα να κάνω γωνία στο δεκάρικο..!!! καλύτερα 5 και στο χέρι, παρά 10 και να τρέχεις με τα μαλλιά όρθια ……

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων

    Σκέφτηκα λοιπόν να μιλήσουμε για υποθετικό σενάριο ανώτατου στροφαρίσματος στις 7500 RPM και να δούμε τί μπορεί να χρειάζεται για να επιτευχθεί αξιόπιστα κάτι τέτοιο.
    Ακραίο σενάριο δείχνει και ίσως πράγματι να χρειάζεται να αλλάξουν όλα αλλά είναι μια καλή ευκαιρία να μάθουμε και όσοι δεν ξέρουμε, απο μέλη που έχουν την διάθεση να μοιραστούν γνώση και εμπειρίες με τους υπόλοιπους.
    Βαγγέλη σου το έχω ξαναπεί, εχω γνωστό που τον ξέρεις κι εσύ (Κώστας, είχε έρθει και στην κοπή της πίτας) 330 μπλε coupe, φίλος του Νίκου (Σοκιν). Ο κόφτης είναι στις 7800 2 χρόνια τώρα. Το αυτοκίνητο έχει πολλά και όμορφα (ατμοσφαιρικά) φτιαξίματα αλλά τα ελατήρια των βαλβίδων είναι στοκ με άγριους - 2ο shrick. Κανένα πρόβλημα. Το έχει κι αυτός για "συγκεκριμένη" χρήση αλλά και κανα ταξιδάκι. Ο Μ54 από άλλα πράγματα θα πάει ...πριν τα παίξουν τα ελατήρια ...αν δουλευει 7500+ συνέχεια..

    Mέχρι 7000 είσαι απολύτως ασφαλής πιστεύω. Στην τρόμπα λαδιού έχεις κολλήσει το παξιμάδι ή έχεις βάλει αριστερόστροφη βόλτα?

  8. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.126
    Thanked
    12716
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... Στην τρόμπα λαδιού έχεις κολλήσει το παξιμάδι ή έχεις βάλει αριστερόστροφη βόλτα?
    Nίκο δεν έχω κάνει τίποτα με το συγκεκριμένο παξιμάδι αλλά έχω ζητήσει στον μηχανικό μου, σε 1η ευκαιρία να το ελέγξει.
    Προτέινεις να του ζητήσω να το κολλήσει;

  9. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θέλει κάποιος να στροφάρει παραπάνω και είναι λάθος να αλλάξει ελατήρια βαλβίδων ?????????

    π.σ. Το ξέρετε ότι ο Μ54 ΔΕΝ έχει μηχανικά ωστήρια ???? ... ξέρετε τι θα γίνει αν χάσει πίεση το Hydraulic valve lifter ???? ... θα συνάψει σχέση η βαλβίδα με το πιστόνι ... ήτοι θα αρχίσουν να φιλιούνται !!!! ... το Βάνος το ρωτήσατε αν θέλει να στροφάρει 7500 ???

    τέσπα ... και στο Βόρειο Πολο να το αφήσεις το μοτέρ Βαν ... να κρυώσει 2 χρόνια ... 7500 με 1 μπαρ υπερπλήρωση δεν πρόκειται να στροφάρεις αν δεν αλλάξεις ΟΛΟ το μοτέρ
    Σωστό το ότι δεν φτιάχτηκε για να στροφάρει 7500, από την άλλη όμως οι κινητήρες F1 στην συντριπτική πλειοψηφία τους έχουν υδραυλικά ωστήρια και στροφάρουν 18αρες +

    Άλλα μέταλλα ΟΚ, αλλά το σύστημα γενικά ανταπεξέρχεται άνετα...αν είναι σωστό και σωστά συντηρημένο. Εγώ τουλάχιστον δεν έχω ακούσει να έχει συμβεί κάτι τέτοιο σε Μ54 που έχουν ανεβάσει κόφτη, εκτός από το γρανάζι της αντλίας, που αν ξελασκάρει και δεν το καταλάβεις αμέσως τα έκανες κυμά, και τις βάσεις στις γλίστρες της καδένας που πάρα μα πάρα πολύ σπάνια ξελασκάρουν και μόνο αν είσαι πολύ τυχερός το σώνεις....

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP