Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 51

Θέμα: Αναρτήσεις σε Μ3 Ε46

  1. #41
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο του CSL είναι μέσο όρο 3.5 κιλά.
    Του απλού Μ3 είναι κάτω από 3 κιλά (πάλι μέσο όρο).

    Ναι Γιώργο, τα εργοστασιακά ελατήρια είναι προοδευτικά, το έχει αναφέρει ο Νίκος και άλλοι αρκετές φορές.

    Τα spring rates είναι είτε lbs/inch είτε σε Νm/mm (το οποίο είναι και όμοιο με kg/mm).

    10Νm/mm = 1 kg/mm
    1kg/mm = 10Nm/mm

    10 Nm/mm = 57.1 lbs/in
    1kg/mm = 57.1 lbs/in
    Δεν μπορω να βρω το χαρτι που τα εγραψα το μπελά μου

    νομίζω οτι ειναι 2,5 μπροστά κ 5 ή 6 πίσω (αλλα δεν ειμαι σίγουρος...) αλλά οι δυνάμεις του αμορτισέρ ειναι πιο πάνω αρκετα.
    στο απλό Μτριο ειναι πιο πολλά κιλά το ελατήριο κ πιο κάτω το dumping..



    Γνώμη μου μετά απο πολύ ψάξιμο είναι να μην πάς με "τέτοιο" αμορτισερ σε πολλά κιλά...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NICK_M3 : 30-11-12 στις 14:13
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  2. #42
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ερωτηση περι coilover..
    Τα spring rates των ελατηριων, παιζουν ρολο στην ανεση (μαλακη-σκληρη) ή και το αμορτισερ..?? Και πως μπορουμε να καταλαβουμε αν μια coilover, η οποια εχει μονο ρυθμιση σε υψος, αν ειναι σκληρη ή μαλακη..??
    Απο καιρο ηθελα να το ρωτησω, απλα ειπα να μην ανοιξω καινουργιο θεμα..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  3. #43
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι παίζουν ρόλο.
    Για ποια ανάρτηση ενδιαφέρεσαι ?
    Άν θέλεις πάντως κάτι ποιοτικό με σχετική άνεση και χαμηλό κόστος, στείλε μου πμ να προτείνω κάτι.

  4. #44
    Εγγραφή
    09-04-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    13
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παίζουν και τα helpers ρόλο στην συμπεριφορά των ελατηρίων όμως!

  5. #45
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν νομιζω να παιζουν τοσο ρολο αμα σκεφτεις ποσα σημαντικα εξαρτηματα υπαρχουν για το κρατημα του αυτοκινητου.
    Ο κυριος σκοπος των helpers ειναι να μπαινουν στην περιπτωση τοποθετησης κοντου ελατηριου.
    M3 CSL

  6. #46
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Nein....
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  7. #47
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    los lougren spoken...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. #48
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Το helper λειτουργει ως πρωτευον ελατηριο κατα τη ρυθμιση υψους.
    Οταν μειωνεται ή αυξανεται το υψος ,η αποφορτιση ή φορτιση εκτελειται απο το helper. Ετσι το κυριως ελατηριο επηρεαζεται ελαχιστα εως καθολου.

    Αν δεν υπαρχουν helpers, οταν αυξήσουμε το υψος η αναρτηση θα σκληρύνει ενω οταν μειωσουμε το υψος θα μαλακωσει.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 08-01-13 στις 09:54
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  9. #49
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο κυριος σκοπος των helpers ειναι να μπαινουν στην περιπτωση τοποθετησης κοντου ελατηριου.
    Tελικα εχεις δικιο.

    Απαντηση
    ''The helper spring is needed to achieve the correct ride height. Without it, a longer main spring must be used and it will rattle loose at full droop when the car ride height is lowered. The helper allows the car to be lowered while still keeping the main spring located on the platform''.
    Βen Brown
    Nitron Design Engineer
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 08-01-13 στις 17:19
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  10. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    chief (08-01-13)

  11. #50
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το helper λειτουργει ως πρωτευον ελατηριο κατα τη ρυθμιση υψους.
    Οταν μειωνεται ή αυξανεται το υψος ,η αποφορτιση ή φορτιση εκτελειται απο το helper. Ετσι το κυριως ελατηριο επηρεαζεται ελαχιστα εως καθολου.

    Αν δεν υπαρχουν helpers, οταν αυξήσουμε το υψος η αναρτηση θα σκληρύνει ενω οταν μειωσουμε το υψος θα μαλακωσει.
    Ακυρο
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP