Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 79

Θέμα: Στροφάρισμα σε περισσότερες RPM

  1. #31
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    247
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ρε βαγγελη η γυναικα σου δεν ουρλιαζει οταν της λες οτι παλι κατι θα φτιαξω στο αμαξι....??????????????

  2. #32
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα θέλεις και "καλιμπράρισμα" στο κοντέρ μετά για να βλέπεις τα σωστά χιλιόμετρα. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει στο Z3 αυτό... εκτός αν δεν σε απασχολεί.... το ότι θα "ψηλώσεις" κατα 1cm (χοντρικά) είναι άλλο ένα θέμα..

    Είναι μια λύση πάντως
    Νίκο αν σκεφτείς ότι τα περισσότερα κοντέρ «κλέβουν» (το δικό μου τα πραγματικά 97km/h τα «δείχνει» 100), με την κίνηση αυτή, πιο «πραγματική» ένδειξη θα έχω Απο το κοντέρ (τα 101 θα μου τα δείχνει 100 αλλά όχι 97...)

    Όσο για το ύψος, θα «πάρει» 1cm πίσω, δεν με ενοχλεί καθόλου, ίσα ίσα...

  3. #33
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GIWRGOSPR Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε βαγγελη η γυναικα σου δεν ουρλιαζει οταν της λες οτι παλι κατι θα φτιαξω στο αμαξι....??????????????
    δεν φαίνονται τέτοιες αλλαγές...
    Και πάντα, όταν φεύγει το Ζ3 το πρωί Απο το garage, το απόγευμα-βράδυ επιστρέφει...
    Όταν παντρευτείς θα μάθεις...

  4. #34
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο αν σκεφτείς ότι τα περισσότερα κοντέρ «κλέβουν» (το δικό μου τα πραγματικά 97km/h τα «δείχνει» 100), με την κίνηση αυτή, πιο «πραγματική» ένδειξη θα έχω Απο το κοντέρ (τα 101 θα μου τα δείχνει 100 αλλά όχι 97...)

    Όσο για το ύψος, θα «πάρει» 1cm πίσω, δεν με ενοχλεί καθόλου, ίσα ίσα...
    Σωστά!

    ...τώρα που ξαναείδα τους υπολογισμούς σου βλέπω ...πόσο χρειάζεσαι ένα 6άρι! ...για παραπάνω από 1 λόγους..

  5. #35
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εξαρι χρειαζομαι και γω με 170hp και πιο κοντο βημα απο του βαγγελη.
    μια εκτη θα ηταν καλοδεχουμενη για μενα.
    με 238 κοντερ βαραει κοφτη 5ης και λες "μια εκτουλα ρε παιδια,ισα να κρατησω τα χλμ με πιο λιγες rpm"
    Ποσο μαλλον του Βαγγελη......και ας εχει και πιο μακρυ βημα!
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  6. #36
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστά!

    ...τώρα που ξαναείδα τους υπολογισμούς σου βλέπω ...πόσο χρειάζεσαι ένα 6άρι! ...για παραπάνω από 1 λόγους..
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εξαρι χρειαζομαι και γω με 170hp και πιο κοντο βημα απο του βαγγελη.
    μια εκτη θα ηταν καλοδεχουμενη για μενα.
    με 238 κοντερ βαραει κοφτη 5ης και λες "μια εκτουλα ρε παιδια,ισα να κρατησω τα χλμ με πιο λιγες rpm"
    Ποσο μαλλον του Βαγγελη......και ας εχει και πιο μακρυ βημα!

    6-άρι κιβώτιο σε Ζ3 κανονικά δεν χωράει χωρίς "κόψε-ραψε" (που κανείς δεν θέλει).
    Στο συνεργείο που το πηγαίνω, ο μηχανικός ισχυρίζεται οτι μπορεί να χωρέσει "ορθόδωξα" το 6-άρι απο το Ζ3 3.0 (με τους 231 ίππους) το οποίο έχει ίδιες τις 5 πρώτες σχέσεις με αυτές του δικού μου και την 6η overdrive.
    Μιλάμε όμως για ένα κόστος (μεταχειρ.κιβώτιο + εργασία) τουλάχιστον 2000 ευρώ. Δε νομίζω οτι αξίζει δεδομένου οτι το Ζ3 δεν το χρησιμοποιώ για ταξίδια.

  7. #37
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλάμε όμως για ένα κόστος (μεταχειρ.κιβώτιο + εργασία) τουλάχιστον 2000 ευρώ.
    Μπαααα...ξες τι ωραια που παει το 5αρακι μου?!!!
    Μιιιιιια χαρα!!!
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  8. #38
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστά!

    ...τώρα που ξαναείδα τους υπολογισμούς σου βλέπω ...πόσο χρειάζεσαι ένα 6άρι! ...για παραπάνω από 1 λόγους..
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εξαρι χρειαζομαι και γω με 170hp και πιο κοντο βημα απο του βαγγελη.
    μια εκτη θα ηταν καλοδεχουμενη για μενα.
    με 238 κοντερ βαραει κοφτη 5ης και λες "μια εκτουλα ρε παιδια,ισα να κρατησω τα χλμ με πιο λιγες rpm"
    Ποσο μαλλον του Βαγγελη......και ας εχει και πιο μακρυ βημα!
    Θέλω να διαφωνήσω και με τους 2 σας στο θέμα αυτό. Ο Βαγγέλης κάνει χρήση ...εχχμμμμμμ... καταλάβαμε.....

    Το να βάλει 6άρι σίγουρα θα βοηθήσει στις επιταχύνσεις. Αλλά σε ένα πάτημα Χ μέτρα θα έχει κάνει μια αλλαγή παραπάνω που κοστίζει χρόνο απο πολλές μεριές. Αν μακρήνεις το βήμα αλλα κρατήσεις το 5άρι θα απλώνεις καλήτερα την δύναμη χωρίς μια παραπάνω αλλαγή χάνοντας χρόνο.

    Αν η χρήση του αυτοκινήτου ήταν για βουνό και αναβάσεις, ισχύουν τα ακριβώς ανάποδα !!!

  9. #39
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σωστος ο Στρατος (ως συνηθως!) απλα εγω δεν μπορω να μπω στην ψυχολογια του κοντριστ και να σκεφτομαι τεχνικα με αυτη τη βαση!!!
    δεν το εχω συνηθησει ρ αδερφε!!! χαχααχααχα
    Πραγματι αν το ζητουμενο ειναι αυτο σιγουρα δε σου χρειαζονται πολλες αλλαγες.
    Μηπως να βρεις κανα getrag 4αρι......να απλωνει η δευτερα 150χλμ?
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  10. The Following User Says Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    stratos (15-03-10)

  11. #40
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Το να βάλει 6άρι σίγουρα θα βοηθήσει στις επιταχύνσεις...
    Στράτο, όπως είναι το συγκεκριμένο 6-άρι (ίδιες οι 5 πρώτες + 6η overdrive), στην επιτάχυνση δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε.
    Απλά πιο "ήσυχο" και οικονομικότερο ταξίδι θα εξασφαλίζει η 6η.

    Εσύ προφανώς φαντάζερσαι ένα 6-άρι κιβώτιο με πιο "κλειστές" σχέσεις γενικότερα όπου η 6η θα ήταν 1:1

  12. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    stratos (15-03-10)

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP