Φίλε μου καλή χρονιά!!!
Θα σου παραθέσω εμπειρία φίλου!! 26ράκι 1.8, αλλαγή μοτέρ σε 1.8is. Προγραμματάκι (7000rpm) για το "κάτι" παραπάνω! Στη συνέχεια δεν ήταν όμως αρκετό και αποφάσισε το τούρμπισμα!! Μια ταλαιπωρία για πολύ καιρό, γνωριμίες με τους γερανούς... ζημιές, επιδιορθώσεις και στην πραγματικότητα δεν το χάρηκε και ιδιαίτερα το μοτεράκι του!!! Τώρα που "μεγάλωσε" άλλαξε ξανά μοτερ και έβαλε (επιτέλους) ένα 321 Μ3. Από τότε είναι μια ΧΑΡΑ, έχει ξεχάσει τα συνεργεία και χαίρεται το αμαξάκι του, άσε που σε ότι πάτημα κάναμε ήμασταν δίπλα-δίπλα (είχα Μ3 Ε46).
Πάμε σε σένα. Όπως διαβάζω δεν έχεις αποφασίσει τι θέλεις!! Το σίγουρο όμως είναι οτι όνειρό σου είναι ένα Μ3 (συμφωνώ θα πω )!! Αν λοιπόν μπορείς να έχεις δηλωμένο ένα ΓΝΗΣΙΟ Μ3, συντήρηση, ασφάλιστρα (εγώ έδινα 2100 το χρόνο στο cabrio), τέλη κυκλοφορίας και ότι μπορεί να σου βγάλει τότε προτείνω χωρίς δεύτερη κουβέντα να πουλήσεις το δικό σου να βάλεις και ΛΙΓΑ από τα 7000 που έχεις και να πάρεις ένα Μ3.
Και λέω λίγα έχοντας υπόψιν μου πόσο τελικά πούλησα το δικό μου Μ3 E46 cabrio πριν λίγες μέρες...!!! (10.000¤ σε μάντρα, απλά για να το διώξω από πάνω μου!) Και πίστεψέ με όσοι το ήξεραν από εδώ μπορούν να πουν αν ήταν πένα ή όχι...!!!
Η τελική απόφαση δική σου...!!!

Υ.Γ. Αλλά η ΜΟΝΗ απόφαση είναι το Μ3....