πολη καλο! αλλα με τετοιο στησιμο και τετοιο πατημα που εχει το αμαξι
track day car θα το εκανα,και οχι drift
πολη καλο! αλλα με τετοιο στησιμο και τετοιο πατημα που εχει το αμαξι
track day car θα το εκανα,και οχι drift
Vasilis M3 (31-12-12)
Πολύ καλό...βέβαια η αεροτομή χαλάει το όλο σύνολο,θα προτιμούσα κάτι σε m-tech II ή Μ3 Ε30...
Έχει φέρει πιο πίσω το μοτέρ ή είναι ιδέα μου?![]()
Bassakos (31-12-12)
Ωραιο τ'αμαξι,με φουσκωμενα φτερα που φερνουν σε Ε36,αλλα μαλλον επικειται βελλτιωση του μοτερ του...Γιατι με μοτερ 325 24V δεν κανει γι'αγωνιστικο ντριφτ.....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Εναν S62 και ειναι κομπλε το πραμα!!
WRC is for boys
GROUP B was for men
σορρυ για το αγγλικό
''state of the art''
O λογος που εγιναν αυτες οι αλλαγες στα μηχανικα της αναρτησης εχει αντικτυπο στη συμπεριφορα του αυτοκινητου? η απλα ειναι μια μετατροπη σε 5μπουλονο φθηνοτερη απ οτι να μπουν ακρα απο μ3?
ρε παιδια τα Ε30 Μ3 5μπουλονα ακρα ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ τα δικα μου στο cabrio τα ειχα παρει 2200 απο Αγγλια και στο coupe 2000 απο εδω. Φοβερα πιο δυνατα σαν κατασκευη και πανω απο ολα το ΑΒS δουλευει κανονικα. Επισης με τα 5μπουλονα εχεις επιλογη για ζαντες ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Ακρα πατενταδικα σε Ε30 απο Ε36, compact, Z3 κλπ καλα ειναι, βγαινουν λιγο παραεξω βεβαια αλλα το ABS πλεον νεκρωνει. Βεβαια σαν κοστος δεν ξεπερνανε τα 550 κατοσταρικα οποτε το πιο πολλους δεν τους ενδιαφερει το ΑΒS.
WRC is for boys
GROUP B was for men
Bazil Van Sinner (03-01-13), nik200 (03-01-13)