
Αρχικό μήνυμα απο
Thomelef
σύνελθε άρη...για 6 κιλά ανά ίππο μιλάς. που υστερεί ένα τέτοιο αμάξι για πίστα? να σου θυμίσω ότι είναι βαρύτερο κατά μισό κιλό ανά ίππο απο το s2k, και ενάμιση απο το Μ-τρίο το 46άρι...
κοινός, σε μια πίστα σαν την τσουκούμπα, θα μπορούσε να ρίξει πολύ πόνο με έναν καλό οδηγό.
δεν μιλάμε για κάνα μιατάκι, αλλά ούτε και για κάνα κτήνος βέβαια, μιλάμε για αμάξι με πολύ σεβαστά νούμερα.
η τιμή του πάντως, κάθε άλλο παρά λογική μου φαίνεται. θεωρώ ότι πάνω απο 25κ ένα τέτοιο αμάξι δεν πρέπει να κοστίζει.
Για'μένα πουθενά δεν υστερεί, απλά σε πίστα ίσως μια τουρμπίνα με ροπή από χαμηλά να έκανε διαφορά στους χρόνους.
Η έκδοση με τα 300 άλογα πιστεύω θα το κάνει πραγματικό giant killer, όπως είχε συμβεί με το γκοτζίλα στις μεγαλύτερες κατηγορίες.
Ως προς την τιμή, με 35 χιλιάρικα περίπου ποιο άλλο πισωκίνητο κουπέ με μπλοκέ, καθαρόαιμο στήσιμο και επαρκή εξοπλισμό αγοράζεις ?
Κανένα.
Μόνο το rx8 θα μπορούσε να το συναγωνιστεί αν κυκλοφορούσε ακόμα, αλλά με τον wankel βγαίνει εκτός, ιδίως τόσο που έχει πάει η βενζίνη.
Γι'αυτό θεωρώ την τιμή απολύτως λογική, ιδίως αν σκεφτούμε ότι η Ε92 316 με χειρότερο εξοπλισμό ξεκινούσε από 40 χιλιάρικα.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong