Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: [E46]Steering Wheel wiring Loom Harness

  1. #1
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Question [E46]Steering Wheel wiring Loom Harness

    Καλησπέρα,
    ένα απο τα all time classic μπαξίματα είναι η αλλαγή του τιμονιού, πράγμα έχω καθυστερήσει αρκέτα μιάς και έχω την εξής απορία.

    Το αυτοκίνητο είναι κατασκευής 2000 οπότε και έχει την "μονή" φίσα για τα κουμπάκια & τον αερόσακο ( αριστερά στην φωτό Νο 6 & 8 )
    ενώ όλα τα νέα τιμόνια έχουν διαφορετική φίσα ( δεξία στην φωτό Νο 4 ).

    Τα τιμόνια που βρίσκω έχουν το καλώδιο Νο 4.
    Θα μπορέσω να συνδέσω το καλώδιο Νο4 στην υπάρχουσα υποδομή του τιμονιού ή θα πρέπει να βρώ τιμόνι
    απο αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί την ίδια χρονολογία με το αυτοκίνητο και να έχει την παλία φίσα.

    Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.255
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Έχεις ήδη κουμπιά στο 4κτινο?



  3. #3
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Ναι, λειτουργουν όλα εκτος του τηλ. αν και έχω car kit.

    Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η διαφορα οσυ ειναι στην φυσα του αεροσακου. οι πιο καινουριοι ειναι με 2 φυσες. κανε μια δοκιμη και βαλε την διπλη(ετσι κι αλλιως σε μονο φυσακι καταληγουν)αν δεις οτι σου αναβει σφαλμα τοτε θα πρεπει να αλλαξεις και την ταινια πισω απ το τμονι στην κολωνα του τιμονιου. εκει παει λιγακι μακρια η βαλιτσα αλλα οκ δεν ειναι τπτ. το θεμα κοστους ειναι πιο πολυ γιατι εκεινη παει κοντα στο 80αρι μεταχειρισμενη! το Νο 6 ειναι των πληκτρων δεν εχει να κανει με τον αεροσακο

  5. The Following 2 Users Say Thank You to gyiama For This Useful Post:

    BILL007 (17-08-12), wheelman (17-08-12)

  6. #5
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    κανε μια δοκιμη και βαλε την διπλη(ετσι κι αλλιως σε μονο φυσακι καταληγουν)αν δεις οτι σου αναβει σφαλμα τοτε θα πρεπει να αλλαξεις και την ταινια πισω απ το τμονι στην κολωνα του τιμονιου. εκει παει λιγακι μακρια η βαλιτσα αλλα οκ δεν ειναι τπτ. το θεμα κοστους ειναι πιο πολυ γιατι εκεινη παει κοντα στο 80αρι μεταχειρισμενη!
    I see, δεν εχω παρει ακομα τιμονι, οποτε μαλλον πρεπει να ψαξω για ιδιας χρονολογιας.
    Ηλπιζα μηπως το ειχε κανει καποιος

    Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk

  7. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ιδια χρονολογια τετοιο 3ακτινο δεν θα βρεις. θα βρεις το παλιο σχεδιο που ειχαν και τα Ε36 απλα με χειριστηρια. δεν λεει..........
    Attached Images Attached Images

  8. #7
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    ιδια χρονολογια τετοιο 3ακτινο δεν θα βρεις.
    θα βρεις το παλιο σχεδιο που ειχαν και τα Ε36 απλα με χειριστηρια. δεν λεει..........
    Το κατάλαβα , έφαγα όλη μου την ημέρα ψάχνοντας και βρήκα τα εξής:
    Κατασκευές απο τον 6/2000 και μετά δέν έχουν κανένα πρόβλημα,
    εκτός απο αυτούς που θέλουν Cruise Control και έχουν Drive by Wire
    όπου γίνεται αλλα το κόστος ξεφεύγει.

    Κάποιοι αναφέρουν ότι κατασκευές απο τον 9/99 φορούν Dual Stage Controler,
    αλλά δεν μπόρεσα να βρώ κάτι σχετικό στο real oem για να το επιβεβαίωσω.

    Εν κατακλήδει υπάρχουν δύο είδη αερόσακων οι απλοί και οι smart.
    Όπως έγω το αντιλαμβάνομαι οι τριγωνικοί και οι τετράγωνοι εώς 05/2000
    είναι "Single Stage" και ανοίγουν κανονικά ασχέτως της σοβαρότητας του ατυχήματος,
    ενώ όλοι οι στρογγυλοί και οι τετράγωνοι απο 6/2000 και έπειτα, είναι "Dual Stage" ή "Smart"
    και ανοίγουν μερικώς πχ σε ατυχήματα με μικρες ταχύτητες ή κανονικά σε ατυχήματα με
    μεγαλύτερες ταχύτητες , εξού και το έξτρα καλώδιο καθώς παίρνουν ένα ακόμα σήμα
    προκειμένου να μπορούν "ανοίξουν" σε δύο φάσεις Low & High Impact.

    Ορισμένοι το έχουν κάνει φτιάχνωντας καλώδιο και συνδέντας μόνο το σήμα
    High Impact αλλα δέν είμαι διατεθιμένος να ρισκάρω.
    Καλύτερα να πάρω ψευτοκάπακο αντι για αερόσακο και να γλυτώσω
    και το κόστος του, πράγμα που βέβαια δέν θα έκανα ποτέ.

    Δύο τα πιθανά σενάρια που θα παίξουν λοιπόν:

    ·Σενάριο πρώτο και με τις λιγότερες πιθανότητες
    Τιμόνι απο Ε39 Μ5 που δέν είμαι σίγουρος 100% ότι μπαίνει, απλά όταν έψαχνα σε μαντράδες για τιμόνι μου είπαν ότι γίνεται.
    Μη βαράτε το ξέρω ότι δέν μπήκε ποτέ και είναι ιεροσυλία αλλα μου αρέσει πάρα πολύ.

    ·Σενάριο Δέυτερο με τις περισσότερες πιθανότητες
    Ντύσιμο το δικό μου με Nappa , φουσκώματα και τρίχρωμες ραφές

    Mpack τιμονάκι

  9. The Following User Says Thank You to wheelman For This Useful Post:

    Panos 316T (19-08-12)

  10. #8
    Εγγραφή
    02-06-12
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    315
    Thanked
    387
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι νόημα έχει η ζωή χωρίς ρίσκα???Προχώρα με το πρώτο!!
    ΥΓ όταν έψαχνα για το προηγόυμενο μου κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι γίνεται!!

    ΥΓ Νο2 Κερνάω καφέ αύριο!

  11. #9
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Smile [E46] '00 3 Spoke Steering Wheel Retrofit

    Επανέρχομαι στο θέμα μετά απο καιρό καθώς υπήρχε και τρίτο σενάριο τελικά....

    Μετά απο αρκετό ψάξιμο και αφού άκουσα 100 γνώμες απο μηχανικούς και μή,
    κατέληξα ψάχνoντας, στα εξής συμπεράσματα:

    Συμπέρασμα Πρώτο:
    Δέν χρειάζεται αλλαγή το Slip Ring (Κέντρο διακοπτών κολώνας τιμονιού),
    καθώς είναι το ίδιο απο το Ε38 μέχρι το Ε86. Το μόνο που διαφοροποιείται είναι ο αριστερός διακόπτης που έχει ή όχι,
    το πλήκτρο του BC – ακόμα και να χρειάζοταν,απο e-bay η τιμή δέν έχει καμία σχέση με αυτά που ζήταγαν εδώ-.

    Συμπέρασμα Δέυτερο:
    Τον σημαντικότερο ρόλο παίζει το module των αερόσακων (Μονάδ.ελέγχ.αερόσ./πλευρ.αερός.)
    εγώ ήμουν τυχερός και έιχα της
    Bosch που έιναι dualstage οπότε δέν χρειάστηκε καν κωδικοποίηση,
    επίσης έιναι αρκετά ακριβό σαν μεταχειρισμένο που έψαξα στο
    e-bay.
    Πρίν αγοράσω τον αερόσακο (μεταχείρω απο Αγγλία με δότη ένα 318 του 2000 στο ίδιο χρώμα παρακαλώ)
    έψαξα για τον τύπο του
    module που φόραγε το αυτοκίνητο, δύο οι πιθανοί τρόποι:

    Α) ο κλασικός, ξηλώνουμε την κονσόλα και τον τεμπέλη αν έχουμε (ένα πολύ καλό DΙY υπάρχει εδώ).
    ΥΓ αν υπάρχει πρόβλημα με το εν λόγω link παρακαλώ τους mod να το αφαιρέσουν

    Β) όπως το έκανα εγώ, αναζήτηση online στο ETK με το VIN, προσοχή όχι απο κάποιο site ή κόπια που μπορεί να έχουμε,
    αλλα πχ απο κάποιο συνεργείο που έχει άμεση σύνδεση με τους
    server του ΕΤΚ.

    Στο σημείο αυτό να ευχαριστήσω και τους καλούς φίλους, touba και Katsaraio, για την Ιώβεια υπομονή και την βοήθεια τους.

    Ακολουθούν μερικές φωτό απο το εγχείρημα

    Πρίν...


    Αφαιρώντας τις δύο torx βιδούλες στα πλάγια απο το πίσω μέρος του τιμονιού απελευθερώνεται ο αερόσακος



    Τελικά ήταν διπλό το φυσάκι του αερόσακου που μπαίνει στο δαχτυλίδι, Άσπρο & Κίτρινο


    Η φίσσα του Slip Ring, παρατηρήστε την ημερομηνία κατασκευής του τιμονιού, υπ' όψν το αυτοκίνητο έιναι 01/2000


    Το νέο τιμόνι εγκατεστημένο μαζί με τις φίσσες


    Και το τελικό αποτέλεσμα....

  12. The Following 5 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    Dermatis (15-11-13), katsaraios (29-12-12), kostas 325 (29-12-12), Lambros46 (31-12-12), toubas (29-12-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP