ναι
οχι
Z4 DCT (27-12-12)
Συμφωνώ με το Στάθη και τον Αρη, είναι σαφές το επιχείρημα, η χρήση επισύρει φόρο (τελή κυκλοφορίας) και όχι η κατοχή, η οποία ήδη υπερφορολογήθηκε.
Επειδή όμως στην ελληνική πραγματικότητα, τα πάντα πρέπει να τα βλέπουμε με ρεαλισμό, καταλαβαίνουμε όλοι πως το μέτρο είναι απλά εισπρακτικό και έχει φτιαχτεί στο γόνατο, με βάση, πιθανότατα, κάποιον πίνακα κατανομής κυβικών εκατοστών στο σύνολο των οχημάτων ... του 2008 ή και παλιότερο.
θα ημουν ικανοποιημένος, πολύ προτού φτάσουμε σε εφαρμογή μιάς ιδέας σαν του Αρη (που δεν είναι καινούργια) να γινόταν πρώτα ενας εξορθολογισμός των σημερινών κλιμάκων με τα κ.ε. Πόσο πιό πολύ ρυπαίνει / φθείρει δρόμο / κοστίζει σε συντήρηση ένα 2λιτρο από ένα 1800 κ.ε. ? Γιατί διπλά τέλη ρε παιδιά το audi A6 του 1999 από το Ε46 του 1999 επίσης ? Ποιός κόπανος το σκέφτηκε αυτό ? Πόσο άσχετος με το αυτοκίνητο πρέπει να είσαι γιά να βάζεις μισά τέλη στην Ε200 compressor από το 520 Ε39 ?
Ωραία, παίζονταν συμφέροντα εισαγωγέων εκείνη την εποχή, το ξέρουμε όλοι. Δεν υπάρχει ένας άντρας σε τούτη τη μαύρη περίοδο που ζούμε να το ξαναδεί αυτό το αίσχος ? Για ένα μπάλωμα μιλάω, δεν μιλάω γιά επανάσταση. Αντί κυβικά, ιπποδύναμη. Και αυστηρόυς ελεγχους στα ΚΤΕΟ
τοσο απλό που μπορει να γίνει ΧΤΕΣ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 27-12-12 στις 21:27
Δεν ειναι δική μου ιδέα, Πάνο. Είχε ακουστεί πριν δυο χρόνια, αν θυμάμαι καλά την είχε ρίξει ο Στάθης. Αρχικά είχα εναντιωθεί αλλά δεν ξέρω τι σκεφτόμουν τότε (μλκιες ως συνήθως). Μετα που το επεξεργάστηκα, διαπίστωσα πόσο δίκαιη κι έξυπνη είναι. Δυστυχώς μοιάζει ανεφάρμοστη στην Ελλάδα, αφού το πολιτικό κόστος θα είναι μάλλον τεράστιο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 27-12-12 στις 20:45
Stathis (27-12-12)
chrisgiapz3 (27-12-12), S8N (27-12-12)
S8N (27-12-12)