Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Θα καταθεσετε πινακιδες?

Ψήφισαν
83. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • ναι

    24 28,92%
  • οχι

    59 71,08%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 3261

Θέμα: Τέλη κυκλοφορίας-Εκτακτη εισφορα-καταθεση πινακιδων

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και ομως.
    Τα νεα τελη ειναι ρεαλιστικοτατα.
    Βολβο ντιζελ πληρωνει 90 ευρω.
    Γενικα οτιδηποτε ειναι στην κατηγορια μεχρι 120 ρυπους ειναι υπερχαμηλο.
    Ειναι ισως η μονη φορα που εχουμε ρεαλιστικη φορολογηση και συνεχιζουμε τη γκρινια.

  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και ομως.
    Τα νεα τελη ειναι ρεαλιστικοτατα.
    Βολβο ντιζελ πληρωνει 90 ευρω.
    Γενικα οτιδηποτε ειναι στην κατηγορια μεχρι 120 ρυπους ειναι υπερχαμηλο.
    Ειναι ισως η μονη φορα που εχουμε ρεαλιστικη φορολογηση και συνεχιζουμε τη γκρινια.
    Τι άλλαξε απο πέρσι ;

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και ομως.
    Τα νεα τελη ειναι ρεαλιστικοτατα.
    Βολβο ντιζελ πληρωνει 90 ευρω.
    Γενικα οτιδηποτε ειναι στην κατηγορια μεχρι 120 ρυπους ειναι υπερχαμηλο.
    Ειναι ισως η μονη φορα που εχουμε ρεαλιστικη φορολογηση και συνεχιζουμε τη γκρινια.
    ναι πολυ ρεαλιστικα ειναι, μονο που προϋποθετουν να αγορασεις καινουργιο αυτοκινητο.
    βεβαιως αν τα βαλεις κατω με τα λεφτα που θα δωσεις για καινουργιο, πληρωνεις τελη στο παλιο για 30 χρονια.
    υπερρεαλισμος θα ελεγα...

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    S8N (27-12-12), Thomelef (27-12-12)

  5. #4
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι πολυ ρεαλιστικα ειναι, μονο που προϋποθετουν να αγορασεις καινουργιο αυτοκινητο.
    βεβαιως αν τα βαλεις κατω με τα λεφτα που θα δωσεις για καινουργιο, πληρωνεις τελη στο παλιο για 30 χρονια.
    υπερρεαλισμος θα ελεγα...
    Ίσως και σουρρεαλισμός, μιας και όσοι κατέχουμε αυτοκίνητα προ του 2011 ανήκουμε σε έναν κατώτερο θεό, πληρώνοντας 660¤ για ένα δίλιτρο, το οποίο με τα νέα τέλη θα πλήρωνε από 200 έως 450¤ αναλόγως ρύπων.

    Τρανταχτό παράδειγμα ο x20d της BMW, που με τα παλιά τέλη πλήρωνε 660¤, ενώ με τα νέα, κοστίζει 110¤ ως 320d, αν δεν απατώμαι.

    Γελοιότητες.

  6. The Following 6 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    Bitz (27-12-12), katsaraios (28-12-12), Kostas_1 (27-12-12), Stathis (27-12-12), Thomelef (27-12-12), Vassilis ///M (27-12-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ίσως και σουρρεαλισμός, μιας και όσοι κατέχουμε αυτοκίνητα προ του 2011 ανήκουμε σε έναν κατώτερο θεό, πληρώνοντας 660¤ για ένα δίλιτρο, το οποίο με τα νέα τέλη θα πλήρωνε από 200 έως 450¤ αναλόγως ρύπων.

    Τρανταχτό παράδειγμα ο x20d της BMW, που με τα παλιά τέλη πλήρωνε 660¤, ενώ με τα νέα, κοστίζει 110¤ ως 320d, αν δεν απατώμαι.

    Γελοιότητες.
    Γελοιότητες; Δηλαδή δεν πρέπει να έχει φόροαπαλλαγη ο πολίτης που πήρε το αυτοκίνητο του 2011 ;; Αν δεν υπήρχε αυτός ο φοβερός νόμος θα κυκλοφορουσατε όλοι με σακαρακες του 2010, δεν φτάνει που δεν κράτησαν το νομο με τα κυβικά που θα βλέπαμε μονο βαγκ και πιπαντο σε λίγο καιρό μιλάτε ...
    Και κάτι τελευταίο Σαμαρα δεν θέλατε ;;; Και την βενζίνη κανονικα πρέπει να αυξήσει !

  8. #6
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν δεν υπήρχε αυτός ο φοβερός νόμος θα κυκλοφορουσατε όλοι με σακαρακες του 2010, δεν φτάνει που δεν κράτησαν το νομο με τα κυβικά που θα βλέπαμε μονο βαγκ και πιπαντο σε λίγο καιρό μιλάτε ...
    Και επειδή ο νόμος σκοπό έχει "την προστασία του περιβάλλοντος" και άλλες τέτοιες αντίστοιχες βλακείες, εγώ που κυκλοφορώ με σακαράκα 22 ετών, πληρώνω το ίδιο με τον γείτονα μου που έχει το καινούριο Clio εδώ και 2 χρόνια. Προφανώς εγώ κάθε φορά που βάζω μπροστά ανοίγω καινούρια τρύπα στο όζον, αφού το κράτος κάνει ελέγχους για τα μάτια του κόσμου και όχι ουσιαστικούς, με αποτέλεσμα ο καταλύτης μου να είναι πλέον διακοσμητικός, αλλά εγώ να περνάω το ΚΤΕΟ πάραυτα. Ο γείτονας είναι σαφώς πιο φιλικός προς το περιβάλλον, αν και όχι τόσο προς τους άλλους οδηγούς και τα σταθερά εμπόδια, αν κρίνω από τη συλλογή γρατζουνιών, λακουβών και διαφόρων άλλων δειγμάτων στενής επαφής τρίτου τύπου με κάποιο εμπόδιο.

    Άρα το επιχείρημα των "πράσινων" τελών καταρρίπτεται. Αν όμως ήθελαν πραγματικά η αυτοκίνηση να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι απλό, όπως το να ελέγχουν τους ρύπους και να ελέγχουν (σωστά) περισσότερα πράγματα στο ΚΤΕΟ. Ένα σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο είναι σαφώς λιγότερο ρυπογόνο από ένα χρέπι, και η σωστή συντήρηση κοστίζει σαφώς λιγότερο από την αγορά νέου.

    Στο αρχικό παράδειγμα μου, αν αντί να βάζουν το ρυπόμετρο στην εξάτμιση όπως το ΚΚΕ βρίζει το ΠΑΣΟΚ, δηλαδή συνέχεια, χωρίς να γίνεται κάτι και χωρίς να έχουν σκοπό να γίνει κάτι, θα μπορούσαν να κόβουν τα οχήματα λόγω ρύπων, υποχρεώνοντας σε να αντικαταστήσεις τον καταλύτη. Ε, με 22 ετών καταλύτη, εγώ προχθές πέρασα τη γριά ΚΤΕΟ με μια παρατήρηση για τα μπροστά λάστιχα.

    Εν κατακλείδι, πράγματα να γίνουν υπάρχουν πολλά, αλλά η είσπραξη μεγάλων ποσών χρημάτων από τον τομέα αυτοκίνητο είναι εύκολη υπόθεση. Επομένως κάθε κυβέρνηση αντιμετωπίζει το όλο ζήτημα εισπρακτικά και όχι όπως θα έπρεπε.

    Όσο, λοιπόν, εξακολουθούν να υφίστανται όλες αυτές οι πολιτικές αφαίμαξης του φορολογούμενου, για όποιον λόγο και αν αυτό γίνεται, δεν υπάρχει νόημα να συζητάμε για τον εξορθολογισμό του συστήματος της φορολόγησης του αυτοκινήτου.

  9. The Following 3 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    Nino (27-12-12), S8N (27-12-12), Thomelef (27-12-12)

  10. #7
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και επειδή ο νόμος σκοπό έχει "την προστασία του περιβάλλοντος" και άλλες τέτοιες αντίστοιχες βλακείες, εγώ που κυκλοφορώ με σακαράκα 22 ετών, πληρώνω το ίδιο με τον γείτονα μου που έχει το καινούριο Clio εδώ και 2 χρόνια. Προφανώς εγώ κάθε φορά που βάζω μπροστά ανοίγω καινούρια τρύπα στο όζον, αφού το κράτος κάνει ελέγχους για τα μάτια του κόσμου και όχι ουσιαστικούς, με αποτέλεσμα ο καταλύτης μου να είναι πλέον διακοσμητικός, αλλά εγώ να περνάω το ΚΤΕΟ πάραυτα. Ο γείτονας είναι σαφώς πιο φιλικός προς το περιβάλλον, αν και όχι τόσο προς τους άλλους οδηγούς και τα σταθερά εμπόδια, αν κρίνω από τη συλλογή γρατζουνιών, λακουβών και διαφόρων άλλων δειγμάτων στενής επαφής τρίτου τύπου με κάποιο εμπόδιο.

    Άρα το επιχείρημα των "πράσινων" τελών καταρρίπτεται. Αν όμως ήθελαν πραγματικά η αυτοκίνηση να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι απλό, όπως το να ελέγχουν τους ρύπους και να ελέγχουν (σωστά) περισσότερα πράγματα στο ΚΤΕΟ. Ένα σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο είναι σαφώς λιγότερο ρυπογόνο από ένα χρέπι, και η σωστή συντήρηση κοστίζει σαφώς λιγότερο από την αγορά νέου.

    Στο αρχικό παράδειγμα μου, αν αντί να βάζουν το ρυπόμετρο στην εξάτμιση όπως το ΚΚΕ βρίζει το ΠΑΣΟΚ, δηλαδή συνέχεια, χωρίς να γίνεται κάτι και χωρίς να έχουν σκοπό να γίνει κάτι, θα μπορούσαν να κόβουν τα οχήματα λόγω ρύπων, υποχρεώνοντας σε να αντικαταστήσεις τον καταλύτη. Ε, με 22 ετών καταλύτη, εγώ προχθές πέρασα τη γριά ΚΤΕΟ με μια παρατήρηση για τα μπροστά λάστιχα.

    Εν κατακλείδι, πράγματα να γίνουν υπάρχουν πολλά, αλλά η είσπραξη μεγάλων ποσών χρημάτων από τον τομέα αυτοκίνητο είναι εύκολη υπόθεση. Επομένως κάθε κυβέρνηση αντιμετωπίζει το όλο ζήτημα εισπρακτικά και όχι όπως θα έπρεπε.

    Όσο, λοιπόν, εξακολουθούν να υφίστανται όλες αυτές οι πολιτικές αφαίμαξης του φορολογούμενου, για όποιον λόγο και αν αυτό γίνεται, δεν υπάρχει νόημα να συζητάμε για τον εξορθολογισμό του συστήματος της φορολόγησης του αυτοκινήτου.
    Τυπε σταματα να λαδωνεις στο ΚΤΕΟ !!

  11. #8
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τυπε σταματα να λαδωνεις στο ΚΤΕΟ !!
    Αν το λάδωνα, πιο φθηνά θα μου 'ρχότανε. 500¤ έδωσα για επισκευές στο ρημάδι το Δεκέμβρη. Με το ένα δέκατο, "επισκεύαζα" τον υπάλληλο...


  12. #9
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι πολυ ρεαλιστικα ειναι, μονο που προϋποθετουν να αγορασεις καινουργιο αυτοκινητο.
    βεβαιως αν τα βαλεις κατω με τα λεφτα που θα δωσεις για καινουργιο, πληρωνεις τελη στο παλιο για 30 χρονια.
    υπερρεαλισμος θα ελεγα...
    Αν βάλεις και υδρογόνο στο παλιό δεν συμφέρει 60χρονια σήμα πλερωνεις

  13. The Following 2 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    S8N (27-12-12), Stathis (27-12-12)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP