Και ομως.
Τα νεα τελη ειναι ρεαλιστικοτατα.
Βολβο ντιζελ πληρωνει 90 ευρω.
Γενικα οτιδηποτε ειναι στην κατηγορια μεχρι 120 ρυπους ειναι υπερχαμηλο.
Ειναι ισως η μονη φορα που εχουμε ρεαλιστικη φορολογηση και συνεχιζουμε τη γκρινια.
ναι
οχι
Και ομως.
Τα νεα τελη ειναι ρεαλιστικοτατα.
Βολβο ντιζελ πληρωνει 90 ευρω.
Γενικα οτιδηποτε ειναι στην κατηγορια μεχρι 120 ρυπους ειναι υπερχαμηλο.
Ειναι ισως η μονη φορα που εχουμε ρεαλιστικη φορολογηση και συνεχιζουμε τη γκρινια.
Ίσως και σουρρεαλισμός, μιας και όσοι κατέχουμε αυτοκίνητα προ του 2011 ανήκουμε σε έναν κατώτερο θεό, πληρώνοντας 660¤ για ένα δίλιτρο, το οποίο με τα νέα τέλη θα πλήρωνε από 200 έως 450¤ αναλόγως ρύπων.
Τρανταχτό παράδειγμα ο x20d της BMW, που με τα παλιά τέλη πλήρωνε 660¤, ενώ με τα νέα, κοστίζει 110¤ ως 320d, αν δεν απατώμαι.
Γελοιότητες.
Bitz (27-12-12), katsaraios (28-12-12), Kostas_1 (27-12-12), Stathis (27-12-12), Thomelef (27-12-12), Vassilis ///M (27-12-12)
Γελοιότητες; Δηλαδή δεν πρέπει να έχει φόροαπαλλαγη ο πολίτης που πήρε το αυτοκίνητο του 2011 ;; Αν δεν υπήρχε αυτός ο φοβερός νόμος θα κυκλοφορουσατε όλοι με σακαρακες του 2010, δεν φτάνει που δεν κράτησαν το νομο με τα κυβικά που θα βλέπαμε μονο βαγκ και πιπαντο σε λίγο καιρό μιλάτε ...
Και κάτι τελευταίο Σαμαρα δεν θέλατε ;;; Και την βενζίνη κανονικα πρέπει να αυξήσει !
Και επειδή ο νόμος σκοπό έχει "την προστασία του περιβάλλοντος" και άλλες τέτοιες αντίστοιχες βλακείες, εγώ που κυκλοφορώ με σακαράκα 22 ετών, πληρώνω το ίδιο με τον γείτονα μου που έχει το καινούριο Clio εδώ και 2 χρόνια. Προφανώς εγώ κάθε φορά που βάζω μπροστά ανοίγω καινούρια τρύπα στο όζον, αφού το κράτος κάνει ελέγχους για τα μάτια του κόσμου και όχι ουσιαστικούς, με αποτέλεσμα ο καταλύτης μου να είναι πλέον διακοσμητικός, αλλά εγώ να περνάω το ΚΤΕΟ πάραυτα. Ο γείτονας είναι σαφώς πιο φιλικός προς το περιβάλλον, αν και όχι τόσο προς τους άλλους οδηγούς και τα σταθερά εμπόδια, αν κρίνω από τη συλλογή γρατζουνιών, λακουβών και διαφόρων άλλων δειγμάτων στενής επαφής τρίτου τύπου με κάποιο εμπόδιο.
Άρα το επιχείρημα των "πράσινων" τελών καταρρίπτεται. Αν όμως ήθελαν πραγματικά η αυτοκίνηση να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι απλό, όπως το να ελέγχουν τους ρύπους και να ελέγχουν (σωστά) περισσότερα πράγματα στο ΚΤΕΟ. Ένα σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο είναι σαφώς λιγότερο ρυπογόνο από ένα χρέπι, και η σωστή συντήρηση κοστίζει σαφώς λιγότερο από την αγορά νέου.
Στο αρχικό παράδειγμα μου, αν αντί να βάζουν το ρυπόμετρο στην εξάτμιση όπως το ΚΚΕ βρίζει το ΠΑΣΟΚ, δηλαδή συνέχεια, χωρίς να γίνεται κάτι και χωρίς να έχουν σκοπό να γίνει κάτι, θα μπορούσαν να κόβουν τα οχήματα λόγω ρύπων, υποχρεώνοντας σε να αντικαταστήσεις τον καταλύτη. Ε, με 22 ετών καταλύτη, εγώ προχθές πέρασα τη γριά ΚΤΕΟ με μια παρατήρηση για τα μπροστά λάστιχα.
Εν κατακλείδι, πράγματα να γίνουν υπάρχουν πολλά, αλλά η είσπραξη μεγάλων ποσών χρημάτων από τον τομέα αυτοκίνητο είναι εύκολη υπόθεση. Επομένως κάθε κυβέρνηση αντιμετωπίζει το όλο ζήτημα εισπρακτικά και όχι όπως θα έπρεπε.
Όσο, λοιπόν, εξακολουθούν να υφίστανται όλες αυτές οι πολιτικές αφαίμαξης του φορολογούμενου, για όποιον λόγο και αν αυτό γίνεται, δεν υπάρχει νόημα να συζητάμε για τον εξορθολογισμό του συστήματος της φορολόγησης του αυτοκινήτου.