-
Δεν πιστευω οτι ειναι θεμα ακαμψιας,ουτε οτι ειναι ανωτερη απο της Πορσε ή της ΑΡ,..... μαλλον πιο χαμηλο κοστος κατασκευης θα εχει και την προτιμησαν ετσι.
...αλλωστε εκει που τραβαει τα "ζορια" η δαγκανα, δεν ειναι στην "πλατη" της, αλλα στις ακρες/κορυφες της.
-
-
Ο alexk έχει δίκιο, η νέα δαγκάνα είναι πολύ πιο άκαμπτη καθώς αυτή η ενίσχυση εμποδίζει τις παραμορφώσεις. Αν το σκεφτείτε, όταν τα έμβολα πιέζουν τα τακάκια πάνω στον δίσκο η δαγκάνα τείνει να παραμορφωθεί κατά δύο έννοιες: α) ανοίγει σαν στρείδι και β) φουσκώνει στη μέση.
Όταν έρθει η ώρα ν' αλλάξεις τακάκια το τελευταίο που σκέφτεσαι είναι το πόση ώρα θα σου πάρει. Η δαγκάνα καλό είναι να αφαιρείται, να καθαρίζεται, να ελέγχεται και να λιπαίνεται. Η παλιές μου Brembo από 993TT έπαιρναν και κάποια αυτοκόλλητα κουμπωτά πάνω στα 4 εμβολάκια ώστε να κολλούν πάνω στα τακάκια. Για να τα βάλεις έπρεπε να την αφαιρέσεις ούτως ή άλλως.
-
The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:
alexk (26-12-12), aristent (26-12-12)
-
Εμ το θεμα ηταν να υποστηριξεις τους Ε60αρηδες...οχι τον Αλεξκ!!!!!
Χιουμορ Αλεξ ,ντοντ βορυ!!!
-
The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP