Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 162

Θέμα: Brembo vs oem M5

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    .....ετσι οπως ειναι η "πλατη" της δαγκανας,για να γινει αντικατασταση στα τακακια θα πρεπει να ξεβιδωθει η δαγκανα απο την βαση της!!!

    ...δειτε τις δαγκανες Πορσε που εβαλε τελικα ο Αλεξης (αλλα και της AP) που εχουν βιδες στην "πλατη" και αλλαζεις τακακια πολυ πιο απλα,χωρις να χρειαστει να ξεβιδωθει η δαγκανα,αλλα και σημαντικα πιο γρηγορα!!!.... το γρηγορα βεβαια ειναι πολυ σημαντικο σε αγωνες κατι το οποιο λιγους απο εμας ενδιαφερει,αλλα κουβεντα κανουμε,.... ετσι για ενημερωση.
    Ναι του νέου Μ5 είναι ανώτερη γιατί η γέφυρα που έχει από πάνω δίνει παραπάνω ακαμψία από γέφυρες με βίδες.
    Οι αγωνιστικές δαγκάνες έχουν πολύ παχιά τακάκια και δεν χρειάζονται αλλαγή ακόμη και σε αγώνες αντοχής.
    Μιλάμε για τακάκια με πάχος τις τάξεως των 28χιλιοστών ενώ ένα τυπικό τακάκι για 6πίστονη είναι 16-18χιλιοστά.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    aristent (26-12-12), GiannisRob (26-12-12), S8N (26-12-12), Thomelef (26-12-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν πιστευω οτι ειναι θεμα ακαμψιας,ουτε οτι ειναι ανωτερη απο της Πορσε ή της ΑΡ,..... μαλλον πιο χαμηλο κοστος κατασκευης θα εχει και την προτιμησαν ετσι.

    ...αλλωστε εκει που τραβαει τα "ζορια" η δαγκανα, δεν ειναι στην "πλατη" της, αλλα στις ακρες/κορυφες της.

  4. #3
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18828
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο alexk έχει δίκιο, η νέα δαγκάνα είναι πολύ πιο άκαμπτη καθώς αυτή η ενίσχυση εμποδίζει τις παραμορφώσεις. Αν το σκεφτείτε, όταν τα έμβολα πιέζουν τα τακάκια πάνω στον δίσκο η δαγκάνα τείνει να παραμορφωθεί κατά δύο έννοιες: α) ανοίγει σαν στρείδι και β) φουσκώνει στη μέση.

    Όταν έρθει η ώρα ν' αλλάξεις τακάκια το τελευταίο που σκέφτεσαι είναι το πόση ώρα θα σου πάρει. Η δαγκάνα καλό είναι να αφαιρείται, να καθαρίζεται, να ελέγχεται και να λιπαίνεται. Η παλιές μου Brembo από 993TT έπαιρναν και κάποια αυτοκόλλητα κουμπωτά πάνω στα 4 εμβολάκια ώστε να κολλούν πάνω στα τακάκια. Για να τα βάλεις έπρεπε να την αφαιρέσεις ούτως ή άλλως.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    alexk (26-12-12), aristent (26-12-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εμ το θεμα ηταν να υποστηριξεις τους Ε60αρηδες...οχι τον Αλεξκ!!!!!

    Χιουμορ Αλεξ ,ντοντ βορυ!!!

  7. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    S8N (26-12-12)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP