Καποτε τα πραγματα ηταν πιο πολυπλοκα. Πλεον παρολο που τα αυτοκινητα ειναι πολυ πιο πολυπλοκα, με την βοηθεια της τεχνολογιας γινονται πιο απλα.

Σου αναβει ενα τσεκ εντζιν πχ το οποιο ειναι συνδεδεμενο με της παναγιας τα ματια, και αντε βρες ακρη.

Η με τα σαζμαν τελευταιας τεχνολογιας.

Του φιλου στελιου το Μ3...δεν εχει ξεκαθαρη διαγνωση το διατνωστικο, αλλαχτηκαν 800 πραγματα, παλι σε σειφ μοουντ εμπαινε.

Τοδικο μου με το βανος. Δεν εδειχνε βλαβη, και θα εκανε κραου...

Το οτι μπορει να παραπλανησει το διαγνωστικο πολλες φορες ισχυει, αλλα κατα 99% θα σου πει ποια ειναι η πηγη του προβληματος για να το.χτυπησεις στην καρδια του.

Σκοπος.της τεχνολογιας ειναι να κανει τον τεχνιτη να σταματαει σιγα σιγα να σκεφτεται. Και καλο, αλλα και κακο.

Καλο γιατι ακολουθειτε καποιο πρωτοκολλο με τυπικες διαδικασιες, κακο γιατι ο ανθρωπος πρεπει μονιμως να σκεφτεται, να εξασκει το μυαλο και τον νου.