Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 41

Θέμα: smg + ελαφρυ βολάν

  1. #31
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω παντως πιστευω οτι το ελαφρωμενο βολαν αν ειχε διαφορα προς το καλυτερο, θα το ειχαν ηδη κανει οταν παρουσιασαν το CSL. Για να μην προχωρησε σε αυτη την αλλαγη η BMW προφανως τα κερδη δεν θα ηταν τα αναμενομενα. Δεν πιστευω οτι δεν το σκεφτηκαν οταν σχεδιαζαν το CSL που ουσιαστικα ειναι ενα ειδικο αυτοκινητο καθως στο απλο Μ3 προτεραιοτητα εχουν και αλλες παραμετροι περαν των απολυτων επιδοσεων.
    Εδω ρε Δημητρη δεν εβαλαν στο csl σωληνακια υψηλης αξιας 70 ευρω στο εμποριο, θα εβαζαν ελαφρωμενο βολαν?

    Εγω τη πατησα ασχημα με τους πειραματισμους και εχασα 1200 ευρω...

    Τωρα που το θυμήθηκα....Δημητρη καποια στιμη πρεπει να παρω τα πραγματα...
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  2. The Following 2 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    chief (18-09-12), Thomelef (25-12-12)

  3. #32
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο deepBLUE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να καταλαβω,ποιος ο λογος να αλλαξει καποιος ενα βολαν-δισκο-πλατο αν το αμαξι δεν εχει καποια βαρβατη βελτιωση ?
    Βαγγέλη, εγω δεν το αλλαξα. Ετσι το αγορασα το αμαξι. Με ελαφρυ βολαν δηλαδη.
    Αν είχα μαμα βολάν δεν νομιζω να με ενδιεφερε η αλλαγη του με πιο ελαφρυ.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο deepBLUE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οκ αλλαζεις ομως ολη τη συμπεριφορα του αυτοκινητου και τις περισσοτερες φορες σου βγαινει και το ποδι.
    Βεβαια αν το θες για πιστα η για τετοιους λογους οκ κατανοητο αλλα αν το θες για βολτα δεν ειναι και οτι καλυτερο.
    Επειδη ειχα και για τρια χρόνια Μ3 SMG και η χρηση που το εκανα στην πόλη ηταν η ιδια με αυτη που κανω στο CSL, να πω οτι δεν τιθεται θεμα μεγαλης αλλαγης της συμπεριφοράς του αυτοκινητου περα απο ενα μικρο πεταγμα που κανει με την πρωτη και φυσικά τον θόρυβο που κανει το βολάν οταν το αμαξι ρολάρει και αφηνουμε το γκαζι.
    Ομως σαν συμπεριφορά, πανω-κατω το ιδιο πραγμα ειναι.

    Μπορει να το πει και ο Μανος που εχει οδηγησει το αμαξι μου εκτος απ την πιστα, μεσα στην πόλη και σε ταξιδι.
    M3 CSL

  4. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    Thomelef (18-09-12)

  5. #33
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδω ρε Δημητρη δεν εβαλαν στο csl σωληνακια υψηλης αξιας 70 ευρω στο εμποριο, θα εβαζαν ελαφρωμενο βολαν?

    Εγω τη πατησα ασχημα με τους πειραματισμους και εχασα 1200 ευρω...

    Τωρα που το θυμήθηκα....Δημητρη καποια στιμη πρεπει να παρω τα πραγματα...
    Τι να πω ρε Μανο. Εδω τοσα και τοσα αλλαξαν. Τωρα αυτο με τα σωληνακια...ουτε και στα supercar δεν βαζουν μεταλλικα. Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα κοστους.
    Για τα πραγματα οποτε θελεις. Ειναι στην αποθηκη φυλαγμενα

  6. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    alexk (18-09-12)

  7. #34
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή τελευταια νέα.

    Μετα απο 600 χιλιομετρα με το εργοστασιακό βολαν αφου εβγαλα το ελαφρυ...

    Οι εντυπωσεις που εχω προς το παρόν και χωρις το αμαξι να μπει σε πιστα να δουμε καποιες διαφορες στην τηλεμετρια εχω να πω οτι ΔΕΝ αξιζει η αγορα και η τοποθετηση ελαφρυτερου βολαν.
    Δεν θα γραψω με σιγουριά αν ειναι το αμαξι πιο γρηγορο ή πιο αργό αλλα απο την αισθηση και μονο, και εκτος του ότι το αμαξι ειναι πολυ πιο πολιτισμενο, πιστευω οτι ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ η αγορα και η τοποθετηση ελαφρυτερου βολάν.

    Για περισσοτερες πληροφοριες οταν θα δουμε τηλεμετρια η οταν πατησω ξανα με τον ga41 και το Ζ4Μ (βαρεθηκα να τον ξεκολιάζω ) που ειναι το κινητό μου δυναμομετρο.

    Παντως δεν ξερω αν φταιει η αλλαγη βολαν η κατι αλλο, το αμαξι τωρα μου αφηνει την μιση 2α κατω και στην αλλαγη 3ης ψιλοακούεται και ενα μικρο σπινιαρισμα. Μπορει να ειναι οτιδηποτε αλλο (πχ λαστιχα)
    Θα δειξει η πιστα...
    M3 CSL

  8. The Following 7 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (25-12-12), doctore (25-12-12), EVERGET (25-12-12), Leonidas_E39 (25-12-12), soc12r (25-12-12), Thomelef (25-12-12), turbodog (25-12-12)

  9. #35
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    συμπέ, με το 3.91 είσαι?
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. #36
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι, με το 3.91 ειμαι Συμπε.
    M3 CSL

  11. #37
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πρίν ανοίξετε πείρες συμπίεση απο τους κυλίνδρους να δείς τι παίζει? πάντως με το πλάνισμα έχει πάρει κάτι ψιλάδια...του νίκου που πλανίστηκε πήγε στα 11,7.1 απο 11,5. μαζί με τα πιστόνια είναι στα 12,7.1.

    τώρα τι διαφορά μπορεί να κάνει στην απόδοση αυτό το μικρό ανέβασμα συμπίεσης δεν ξέρω, αλλά σαν σύνολο εργασιών, πρέπει να ξανάνιωσε το μοτέρ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    EVERGET (25-12-12), NS-conv (25-12-12)

  13. #38
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το πλανιασμα ηταν το ελαχιστο δυνατον μονο και μονο για την καθαριοτητα αφου δεν ειχα καμια ζημια η κανενα στραβωμα στο καπακι.
    Νομιζω (αν τα λεω σωστα) ηταν μισο εκτοστο του χιλιοστου. Ουτε τριχες δηλαδη και δεν νομιζω να πηρα αλογα απο εκει.

    Συμπε, δεν ειπα οτι ειμαι σιγουρος οτι εχω την αισθηση οτι το αμαξι εγινε πιο γρηγορο. Ισως να ειναι και πιο αργό.
    Ομως, θα ειναι τετοια η διαφορα που αν σκεφτουμε τα εξοδα αγορας + τοποθετησης βολαν, τον θορυβο που κανει και την καταπόνηση που τρωει το πλαισιο, πιστευω οτι δεν αξιζει τον κόπο.
    M3 CSL

  14. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (25-12-12)

  15. #39
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το ελαφρυτερο βολάν ιδίως αν έχει μεγάλη διάφορα απο το εργοστασιακο στο βάρος βοηθάει στο στροφαρισμα.
    Οι χρόνοι 0-400 κ 0-1000 είναι καλύτεροι όπως κ οι ταχύτητες εξόδων.
    Εκει που έχει μικρότερη διάφορα αλλά και πάλι έχει είναι σε ανοίγματα απο 100-260,300
    Ψηλά το εργοστασιακο κρατάει καλύτερα τα χλμ.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  16. #40
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλά εννοείτε ότι τα κόστη ατμοσφαιρικής βελτίωσης δεν δικαιολογούνται σε σχέση με τα αποτελέσματα που αποφέρουν. δεν το συζητάω καν.

    κατάληξη του θέματος τελικά με το 46άρι και την βελτίωση του, ένα σετ καλά φρένα, ανάρτηση (όχι απαραίτητα) και λίγο ελάφρωμα με κάνα ωραίο καθησματάκι, κάνα κάρμπον πορτ μπαγκάζ στυλ σι ες ελ, εξατμισάκι για λίγο βαβούρα και λίγα κιλάκια κάτω, και τέλος.

    απο μηχανικα, ένα διαφορικό για να ζωντανεψει λίγο ακόμα, και τέλος.

    δεν ξέρω, αλλά ποτέ δεν θεωρούσα το βολάν σαν ουσιώδη βελτίωση σε σχέση με ένα κοντύτερο διαφορικό πχ. πολύ ημίμετρο πράγμα μου φαίνεται σε ένα τέτοιο αμάξι ως προς την απόδοση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  17. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chief (25-12-12), EVERGET (25-12-12), pilot (25-12-12)

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP