Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 31

Θέμα: Υποχρεωτικά με αισθητήρα πίεσης ελαστικών όλα τα καινούργια αυτοκίνητα

  1. #21
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να σε μπριζώσω λίγο με των φωτων ? χα χα ... έχεις τσεκάρει μπαίνοντας σε τούνελ, πόσα δλ. κάνει να ανοίξει τα φώτα ? Εμένα κάνει 5 με 7 δλ. και το θεωρώ πρόβλημα όταν κινείσαι με 120 -140 ... Αν και ξέρω για ποιό λόγο το εχουν κάνει να καθυστερεί, με αγχώνει.
    μπα ποιο γρηγορα κανει, το πολυ 2-3 sec!

  2. #22
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και το TPMS τι κάνει δηλαδή?

  3. #23
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τωρα αυτο ειναι σημαντικο βημα για την αυτοκινηση?

    Με κοροΐδευτε?

    Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
    Θα συμφωνήσω με τον Πρόεδρο.

    Επ' ουδενί δεν είναι σημαντικό βήμα για την αυτοκίνηση, και θα γίνει (για λόγους κόστους) με το λάθος τρόπο, δηλαδή μέσω των αισθητήρων του ABS, υπολογίζοντας τη διαφορά πίεσης από τη διαφορά περιστροφής. Το σωστό θα ήταν το μπλιμπλίκι της Acura που ανέβασε ο aristent στην επόμενη σελίδα, το οποίο, αν θυμάμαι καλά, χρησιμοποιήθηκε μαζικά από την δεύτερη γενιά Renault Laguna, το οποίο αυτοκίνητο (αν παρατηρήσετε στο δρόμο) έχει πίσω από κάθε μουαγιέ ένα σχετικά μεγάλο μαύρο τετράγωνο κουτί.

    Είμαι της άποψης (ότι πέραν της απαίτησης για ABS) όλες αυτές οι απαιτήσεις της ΕΕ για διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα στο όνομα της ασφάλειας ή της προστασίας του περιβάλλοντος, είναι επιεικώς γελοίες και το μόνο που κάνουν είναι να επιτρέπουν στο μέσο οδηγό να εφησυχάζει, θεωρώντας ότι δεν υπάρχει πλέον λόγος να ασχοληθεί παραπάνω με το αυτοκίνητο του, αφού υπάρχουν τα ηλεκτρονικά.

    Λέω μέσος οδηγός, αφού αρκετοί είναι της άποψης ότι ο μέσος οδηγός δεν θα σκύψει ποτέ να δει τις πιέσεις του, να μετρήσει τη στάθμη λαδιού ή κάτι αντίστοιχο. Εγώ θεωρώ ότι ο μέσος οδηγός θα τα κάνει όλα αυτά, αν και όχι τόσο συχνά. Το μόνο που θα αλλάξει με τα ηλεκτρονικά είναι να μην το κάνει ποτέ και όταν προκύψει πρόβλημα, να μπλεχτεί ακόμα περισσότερο, αφού ένα από τα χαρακτηριστικά του μέσου οδηγού είναι η έλλειψη πληροφόρησης.

    Επίσης, αν θέλουν να κάνουν κάτι απαραίτητο, εγώ θεωρώ ότι το να μπεί ο υποψήφιος οδηγός σε πίστα, να περάσει από τη λεγόμενη αράχνη και τη σειρά ασκήσεων που προβλέπουν τα Σκανδιναβικά πρότυπα, είναι πολύ πιο σημαντικό από το να κάνουν στάνταρ την ένδειξη πίεσης ελαστικών.

    Μιας και είμαι σχετικά νέος οδηγός, θυμάμαι ότι τον πρώτο καιρό που έβγαινα με το αυτοκίνητο ήμουν δημόσιος κίνδυνος. Όχι γιατί έτρεχα, αλλά γιατί δεν ήξερα πως να αντιδράσω. Και πραγματικά δεν έκανα τίποτα παράνομα! Απλά ήμουν επικίνδυνα άπειρος, όπως και η πλειοψηφία των νέων οδηγών.

    Τέλος, να πω ότι αυτά τα μέτρα της ΕΕ, ή καλύτερα η σειρά με την οποία λαμβάνονται, μου θυμίζουν τα αντιπλημυρικά έργα εδώ στην Πάτρα. Αντί να ξεκινήσει η διαπλάτυνση της κοίτης ενός ποταμού από τις εκβολές του, ξεκίνησε από την πηγή. Άρα κάθε φορά που βρέχει (δημιουργείται ένα πρόβλημα), πλημμυρίζει η μισή Πάτρα και πνίγεται κόσμος (το ένα πρόβλημα, δημιουργεί άλλα 100).


  4. The Following 6 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    alexk (25-12-12), alexm (25-12-12), aristent (25-12-12), Dimitrios (24-12-12), Kostas_1 (25-12-12), Stamatis (25-12-12)

  5. #24
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν οντως ενδιαφερονταν για την οδικη ασφαλεια θα επαιρναν ενα οποιοδηποτε saab η volvo θα το εκαναν φυλλο και φτερο και θα υοοχρεωναν ΟΛΟΥΣΤυς κατασκευαστες να υοθετησουν τη λογικη σχεδιασμου και ασφαλειας των παραπανω οχηματων. Επισης θα αναγκαζαν τις υπολοιπες εταιρειες να δινουν και λεφτα στη βολβο κ τη σααμπ μονο και μονο για να ειναι και να δρουν ανεξρτητα

    Sent from my Lumia 710 using Board Express
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  6. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Kostas_1 (25-12-12), Stamatis (25-12-12)

  7. #25
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στον ασσο μου παντως, το συστημα ελεγχου πιεσης της BMW ειναι λιγο για γελια, λογω χαμηλου προφιλ και run flat ελαστικων.
    Πλεον δεν εχω Run flat και εχω εγκαταστησει ανεξαρτητο συστημα μετρησης της πιεσης, σαν απολυτο νουμερο για καθε τροχο και οχι σε σχεση με τη γωνιακη ταχυτητα, που ειναι το εργοστασιακο συστημα.
    Μου κανει μεγαλη εντυπωση, οτι ακομη και σε πισωκινητο οχημα, πρωτοι ζεσταινονται οι μπροστινοι τροχοι, σε φυσιολογικες συνθηκες οδηγησης.
    "You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.

  8. #26
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στον ασσο μου παντως, το συστημα ελεγχου πιεσης της BMW ειναι λιγο για γελια, λογω χαμηλου προφιλ και run flat ελαστικων.
    Πλεον δεν εχω Run flat και εχω εγκαταστησει ανεξαρτητο συστημα μετρησης της πιεσης, σαν απολυτο νουμερο για καθε τροχο και οχι σε σχεση με τη γωνιακη ταχυτητα, που ειναι το εργοστασιακο συστημα.
    Μου κανει μεγαλη εντυπωση, οτι ακομη και σε πισωκινητο οχημα, πρωτοι ζεσταινονται οι μπροστινοι τροχοι, σε φυσιολογικες συνθηκες οδηγησης.
    Τι σύστημα έχεις βάλει ?

  9. #27
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απο το ebay, Λογω τιμης φυσικα
    https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_s...+Monito&_rdc=1

    Απο αξιοπιστια μετρησεων ειναι καλο, οσο μπορεσα να το ελεγξω. Αυτο που με εχει χαλασει ειναι η αξιοπιστια των αισθητηρων. Στον 1+ χρονο που το εχω, εχουν χαλασει οι 2 απο τους 4 !!!! Μου τους αντικαταστησαν, μεσα στην εγγυηση, αλλα επρεπε να πληρωσω βγαλε βαλε και ταχυδρομικα προς Taiwan.
    "You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.

  10. #28
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σαφώς και είναι σημαντικό να έχουμε σωστή πίεση στα λάστιχα ! Οπως και σωστά λάστιχα !

    Θέμα ζωής η θανάτου θα έλεγα ! Αυτό δεν σηκώνει συζητηση .

    Αυτο που αμφισβητώ ,είναι το γιατί πρέπει για την δουλειά αυτή, να έχουμε αισθητήρα !

    Δηλαδή αν έχουμε αισθητήρα πίεσης στο αυτοκίνητο μας, σταματάμε να τα ελέγχουμε και επαναπαυόμαστε στην τεχνολογία ;;
    Βρε και εγώ είμαι κατά των βοηθημάτων που επαναπαύουν τον οδηγό όμως σε πιο
    ποσοστό βρισκόμαστε? Στην μειονότητα μάλλον.Ή αποτελεί μέρος της εκπαίδευσης
    ο έλεγχος της πίεσης? Μπήκα σ'ένα VOLVO XC60 και είχε τα πάντα από alert systems,
    ομολογώ πως σχεδόν αηδίασα!

    Υ.Γ. Τόσο μάπα είναι τελικά το RDC της πενβε,κρίμα δεν το περίμενα...

  11. #29
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνω σε ολα Πανο!!
    μοναδικη εξαιρεση εμενα αυτο το ρημαδι δεν δουλευει (ακομα) οπως και ο αισθητηρας βροχης αν δεν το κανω χειροκινητα την καθε φορα, απο μονο του δεν ξεκινα!!
    Αυτο ομως δεν μου μειωνει η να απαξιωνει την χρηστικοτητα του ως συστημα γενικα.
    Έτσι δουλεύει τουλάχιστον στα 46άρια,θέλει κάθε φορά ενεργοποίηση.
    Ο φώτων είναι για σφαλιάρες.Πήγα για car memory στην πενβε και είχε επιλογή
    ευαίσθητο και νορμάλ.Τον βάλαμε στο νορμάλ και βελτιώθηκε αισθητά αλλά δεν
    είναι τέλειο.Και αυτό άχρηστο βοήθημα για μένα.Χρήσιμη,μια και τα πιάσαμε όλα,
    βρήκα την αυτόματη σκίαση του εσωτερικού καθρέπτη γιατί η σκίαση είναι
    βαθμιαία και όχι on-off όπως τους χειροκίνητους.

  12. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Nino (25-12-12)

  13. #30
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο το ebay, Λογω τιμης φυσικα
    https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_s...+Monito&_rdc=1

    Απο αξιοπιστια μετρησεων ειναι καλο, οσο μπορεσα να το ελεγξω. Αυτο που με εχει χαλασει ειναι η αξιοπιστια των αισθητηρων. Στον 1+ χρονο που το εχω, εχουν χαλασει οι 2 απο τους 4 !!!! Μου τους αντικαταστησαν, μεσα στην εγγυηση, αλλα επρεπε να πληρωσω βγαλε βαλε και ταχυδρομικα προς Taiwan.
    Μαλλον επρεπε να διευκρινησω οτι αναφερομαι στο ORANGE TPMS συστημα.
    "You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP