Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 68

Θέμα: Θελω κατι παραπανω..

  1. #41
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    7.021
    Thanked
    20199
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εναν κομπρεσορα θες και καθαρισες.
    Ρωτα τον Βασιλη ποσο δινει το δικο του καθως και αν δινει και τα φρενα του.
    Η δες αν κανεις τραμπα το αμαξι σου με το δικο του.
    Καπου στα λεφτα που δινεις θα βγεις.
    Νομιζω ειναι κοντα 300+ αλογα
    Ο Βασιλης το πουλαει ολοκληρο το αμαξι το οποιο το εχει ο Φλασκης εκει για να τον εξυπηρετησει να πουληθει ισως πιο γρηγορα.
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  2. #42
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδια εδω ελλαδα εχουμε κανενα τουρμπατο διβανο να δουλευει σωστα?
    Ποιος θα το ρυθμισει χωρις να του τα ξηλωσει ολα κ να του βαλει αγραφο?
    Το μπλοκ πως θα συμπεριφερθει στις θερμοκρασιες?
    Αυτα ειναι αλουμινια κ δεν εχουν χιτωνια.. Μια επινικελωση(νικασιλ) εχουν...
    Δεν το συζηταμε καν να τουρμπισει 2βανο,διχως αγραφο.Το μπλοκ δεν εχει θεμα με τις θερμοκρασιες,εφοσον η πιεση παραμεινει σε λογικα επιπεδα,μεχρι 1bar δλδ.Ισως να υπαρχει καποιος κορμος μαντεμενιος που να ταιριαζει,οπως εκανα εγω στο δικο μου 328,που κι αυτο ηταν αλουμινενιο εξαρχης...
    2βανο Μ54 εχω δει τουρμπατο παντως....μοτερ σειρας Ν,οχι...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. #43
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw33 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οικονομικα με περνει να το συντηρησω παιδια..αυτο για τον φιλο που ρωτησε τι δουλεια κανω..βεβαια δεν ξερω τι ζημιες μπορει να βγαλει οπως λετε το Μ και αν μπορω να τις πληρωσω..οταν λεω για συντηρηση ενοω τελη βενζινες σερβις..παντα υπαρχει κατι που θα βγει στην πορεια βεβαια...παμε προς τουρμπισμα μαλλον..γυρω στα 220 αλογα ειμαι καλα..πειτε μου σας παρακαλω τι θα χρειαστω..και αν ειναι ευκολη η διαδικασια.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw33 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποσα αλογα θα μου δωσει ο κομπρεσορας??επισης αν βαλω κομπρεσορα χρειαζεται και κατι αλλο??να κανουμε κατι στο μοτερ ασπουμε?? Το αμαξι που λες φιλε 300 αλογα τι αλλο φοραει??
    Νομιζω οτι ακομη εισαι αναποφασιστος.Ψαξτο λιγο το θεμα,μαθε 5 πραγματα βασικα,μην βιαστεις και σε κανουν μεροκαματο οι μηχανικοι.
    Τ'αμαξι του Βασιλη νομιζω ειναι 330 κομπρεσσορατο....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  4. #44
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν το συζηταμε καν να τουρμπισει 2βανο,διχως αγραφο.Το μπλοκ δεν εχει θεμα με τις θερμοκρασιες,εφοσον η πιεση παραμεινει σε λογικα επιπεδα,μεχρι 1bar δλδ.Ισως να υπαρχει καποιος κορμος μαντεμενιος που να ταιριαζει,οπως εκανα εγω στο δικο μου 328,που κι αυτο ηταν αλουμινενιο εξαρχης...
    2βανο Μ54 εχω δει τουρμπατο παντως....μοτερ σειρας Ν,οχι...
    Αρα θα εχει ενα καλο επιπλεον εξοδο το παιδι για να τουρμπισει...
    Ναι μεν εχει Μ52 με 150 αλογα αλλα οι Μ52 που μπηκαν στα 46αρια(tu) ειναι διβανοι.
    Βασικα τουλαχιστον εμφανησιακα ειναι ολοιδιοι με Μ54...
    Θα ειναι φασαρια το τουρμπο σε τετοιο μοτερ.
    Οχι?

  5. #45
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρα θα εχει ενα καλο επιπλεον εξοδο το παιδι για να τουρμπισει...
    Ναι μεν εχει Μ52 με 150 αλογα αλλα οι Μ52 που μπηκαν στα 46αρια(tu) ειναι διβανοι.
    Βασικα τουλαχιστον εμφανησιακα ειναι ολοιδιοι με Μ54...
    Θα ειναι φασαρια το τουρμπο σε τετοιο μοτερ.
    Οχι?
    Θελει ψαξιμο αυτο που ρωτας,τι ειδους αγραφο ν'αγορασει,αν υπαρχουν πιστονια-μπιελες γι'αυτο το μοτερ και λοιπα αλλα που ξεφευγουν απο την κουβεντα αλλα και αποτελουν γνωση καποιου που θα πληρωθει γι'αυτο.Το σιγουρο ειναι οτι τα Μ54 τουρμπιζονται.Δεν ειναι κατι δυσκολο αλλα τα 7000 ευρω που εχει σκοπο να δωσει,βγαζουν καλο αποτελεσμα....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  6. #46
    Εγγραφή
    03-06-12
    Περιοχή
    ΑΙΓΑΛΕΩ
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    459
    Thanked
    478
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw33 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επισης πειτε μου οι γνωστες ποια ειναι τα σημαντικα υπερ και τα σημαντικα κατα της ατμοσφαιρας vs τουρμπινας..
    τα υπερ κ τα κατα πρεπει να τα νιωσεις εσυ ο ιδιος.πρεπει να οδηγησεις ενα αμαξι 200 αλογα τουρμπο κ ενα αμαξι 200-230 αλογα ατμοσφαιρα.εκει θα καταλαβεις τι εστι σαλιγκαρι κ τι ατμοσφαιρα.ποτε δεν ημουνα φαν τον τουρμπο οπως κ παραμενω υποστηριχτεις ενος μοτερ Μ αλλα αν δεν μπορω να το εχω για διαφορους λογους θα προτιμουσα ενα μοτερακι της σειρας κ τουρμπατο το οποιο οταν θα βγαλει 230 αλογακια θα πηγαινει πολυ καλα.τον τελευταιο καιρο οδηγαω ενα saab 9.3t 2006 πρωτο σταδιο.195 αλογα.το αμαξι ειναι φανταστικο κ με εχει κανει να αναθεωρησω διαφορες αντιληψεις που ειχα.

  7. #47
    Εγγραφή
    03-06-12
    Περιοχή
    ΑΙΓΑΛΕΩ
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    459
    Thanked
    478
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θελει ψαξιμο αυτο που ρωτας,τι ειδους αγραφο ν'αγορασει,αν υπαρχουν πιστονια-μπιελες γι'αυτο το μοτερ και λοιπα αλλα που ξεφευγουν απο την κουβεντα αλλα και αποτελουν γνωση καποιου που θα πληρωθει γι'αυτο.Το σιγουρο ειναι οτι τα Μ54 τουρμπιζονται.Δεν ειναι κατι δυσκολο αλλα τα 7000 ευρω που εχει σκοπο να δωσει,βγαζουν καλο αποτελεσμα....


    χωρις να κατεχω πολλα αλλα απο εμπειριες φιλων θα βγαλει ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ απουτελεσμα.απλα θελει ψαξιμο κ οχι βιασυνες.

  8. #48
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν φτανουν για κομπλε μετατροπη σε Μ3 τα 7 μαζι με την εργασια-τοποθετησης-φανοποια-ηλεκτρολογο. Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαλεις το δικο σου για πουλημα κανα 8500-9000αρι + αυτα που εχεις και να ψαξεις για ενα καλο Μ3.

    πχ: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2888529/
    +1000000 συμφωνω και θεωρω πως ειναι η καλυτερη λυση! πουλας , συμπληρωνεις τα 7Κ και βρισκεις ενα πολυ καλο Μ3 γνησιο!!!

  9. #49
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

  10. #50
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλό ακούγεται αλλά αυτό Bmw 320 I Cupe 2000 - 2013 ΔΕΝ στέκει.
    Δεν λέει ούτε αν είναι το 2.2 μοτέρ από το e46 ούτε αν είναι το 2.0 e46 καλά για το 2.0 e92 δεν το συζητάω καν...Τώρα δεν ξέρω αν ταιριάζει να μπει από το ένα μοτέρ στο άλλο..

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP