
Αρχικό μήνυμα απο
PANOS-E60
το δικό μου πάλι Γιάννη λειτουργεί ικανοποιητικά (στην ουσία το ίδιο εχουμε, με μέτρηση διαφοράς γωνιακής ταχύτητας λειτουργεί). Με έχει προειδοποιήσει κάμποσες φορές πάντα σωστά. Πιάνει περίπου 5 psi απώλεια, αν τα έχω όλα στο 35 και κάποιο πέσει κατω από 30, το πιάνει. Πρόπερσι μάλιστα, όταν το είχα πρωτοπάρει το αμάξι, αφού σταμάτησα 3 - 4 φορές μέσα στον ίδιο μήνα να συμπληρώσω αέρα πίσω αριστερα, τελικά το σήκωσα και βρήκα στραβή ζάντα στο εσωτερικό χείλος. Την εφτιαξα.
νομιζω κουβεντιάζουμε το αυτονόητο τελικά. Ασφαλώς μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια, τα είχαμε και στα νιάτα μας μήπως ? Τα lada, τα 127, οι ascones και τα cadett δεν μας μεγάλωσαν ? Το τελευταίο που με φοβίζει σε τούτη την κρίση είναι μήπως χάσω το Ε60 με τις 3 σελίδες γκάτζετ ... Τα ηλεκτρονικά μπήκαν στα αυτοκίνητα γιά το μέσο οδηγό (δηλαδή κάτω του μετρίου με τα δικά μας κριτήρα) και όχι γιά τον Loeb.
καλά κάνουν και βάζουν μπίπερ γιά τις ζωνες, 8 αερόσακους, προεντατήρες, παρακολούθηση διαγραμμίσεων της ασφάλτου, abs, edc, esp, dsc κλπ, η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών είναι άσχετοι με το μηχάνημα που εμπιστευονται τη ζωή τους. Σιγά μη χαλασει το μανικιούρ η κοπελιά γιά να τσεκάρει πιέσεις, ή τη γραβατα ο γιάπης για να σκύψει ...
ξαναλέω πως επιστρεφω ΠΡΩΤΟΣ στα χρόνια της αυτοκινητιστικής αθωότητας, όποτε χρειαστεί.