Σορυ που ξαναπαρεμβαινω αλλα ειμαι ασχετος. Αυτο δλδ που βλεπουμε εδω ειναι σωστο η λαθος?
Μπερδευτηκα τωρα.
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
Σορυ που ξαναπαρεμβαινω αλλα ειμαι ασχετος. Αυτο δλδ που βλεπουμε εδω ειναι σωστο η λαθος?
Μπερδευτηκα τωρα.
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
alexk (24-12-12)
Σταματη αλλο η αποσταση του κατω μερους του πλαισιου του αυτοκινητου που πρεπει να ειναι ψηλοτερο απο το εμπρος και αλλο το κενο στους θολους δηλ. η αποσταση απο το κεντρο του τροχου μεχρι το χειλος του φτερου. Αυτο φαινεται καθαρα και στην φωτο που εχεις βαλει. Ενω το κενο στους θολους φαινεται περιπου το ιδιο, ειναι σαφες οτι το πισω τμημα στο κατω μερος του πατωματος ειναι πιο ψηλο σε σχεση με το εμπρος. Εμενα μου φαινεται οτι ειναι το σωστο![]()
alexk (24-12-12), ghost-rider (21-04-13), Stamatis (24-12-12)
Ο χριστοφορος νομιζω οτι ειναι ενας απο τους πραγματικα ψαγμενους στο θεμα αναρτηση, οποτε οι οποιες πληροφοριες μας δινει ειναι πολυτιμες.
Μια μονο μικρη παρατηρηση. Για χρηση δρομου, οι μεγαλες τιμες αρνητικου καμπερ πισω, ενω βοηθουν στις στροφες, δεν βοηθουν καθολου την εκκινηση και αυξανουν το σπινιαρισμα.
Ας το εχουν υποψιν αυτο οσοι πειραματιστουν με τις ρυθμισεις καθως το Μ3 στα ελληνικα παγοδρομια πασχει στην εκκινηση απο σταση και μεγαλυτερες τιμες αρνητικου καμπερ πισω, θα επιδεινωσουν το φαινομενο.
aristent (24-12-12), EVERGET (24-12-12), Kazakos Garage (02-01-14)