Θεωρώ πολύ σημαντικό την σωστή πίεση στα ελαστικά αλλά μετρήσιμη σωστά,
όχι αλά BMW.Ένα ελαστικό που χάνει αέρα κάθε τόσο και δεν το φτιάχνει ο
οδηγός έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα με πατημένα τα πλαινά του καταστρέφοντας
την δομή του.Αυτό το ελαστικό είναι ευάλωτο στο σκάσιμο σε ένα ταξίδι ή σε
μια στροφή.Πέρα από την ασφάλεια είχα διαβάσει και σε μια έρευνα πόσοι τόνοι
ρύπων οφείλονται στην χαμηλή πίεση των ελαστικών(δεν θυμάμαι νούμερο αλλά
ήταν σημαντικό).
Σαφώς και είναι σημαντικό να έχουμε σωστή πίεση στα λάστιχα ! Οπως και σωστά λάστιχα !
Θέμα ζωής η θανάτου θα έλεγα ! Αυτό δεν σηκώνει συζητηση .
Αυτο που αμφισβητώ ,είναι το γιατί πρέπει για την δουλειά αυτή, να έχουμε αισθητήρα !
Δηλαδή αν έχουμε αισθητήρα πίεσης στο αυτοκίνητο μας, σταματάμε να τα ελέγχουμε και επαναπαυόμαστε στην τεχνολογία ;;
4 χρόνια έχω το αμάξι , σε διάφορες φάσεις είχα χάσει αερα .
Αντώνη αυτο που λες το πρώτο χρόνο έλεγα... Ελα αν είναι θα με ειδοποιήσει το σύστημα!
Κολοκυθιά με τη ρίγανη κάθε φορά που ήταν να κάνω κανά ταξίδι έβλεπα τις τεραστιεσ διάφορες στη πιεση που ποτέ δεν αναγνώρισε το πανάκριβο σύστημα της bmw.
Βέβαια σαν ιδέα δεν είναι άσχημη !
Samaro (25-12-12)
το δικό μου πάλι Γιάννη λειτουργεί ικανοποιητικά (στην ουσία το ίδιο εχουμε, με μέτρηση διαφοράς γωνιακής ταχύτητας λειτουργεί). Με έχει προειδοποιήσει κάμποσες φορές πάντα σωστά. Πιάνει περίπου 5 psi απώλεια, αν τα έχω όλα στο 35 και κάποιο πέσει κατω από 30, το πιάνει. Πρόπερσι μάλιστα, όταν το είχα πρωτοπάρει το αμάξι, αφού σταμάτησα 3 - 4 φορές μέσα στον ίδιο μήνα να συμπληρώσω αέρα πίσω αριστερα, τελικά το σήκωσα και βρήκα στραβή ζάντα στο εσωτερικό χείλος. Την εφτιαξα.
νομιζω κουβεντιάζουμε το αυτονόητο τελικά. Ασφαλώς μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια, τα είχαμε και στα νιάτα μας μήπως ? Τα lada, τα 127, οι ascones και τα cadett δεν μας μεγάλωσαν ? Το τελευταίο που με φοβίζει σε τούτη την κρίση είναι μήπως χάσω το Ε60 με τις 3 σελίδες γκάτζετ ... Τα ηλεκτρονικά μπήκαν στα αυτοκίνητα γιά το μέσο οδηγό (δηλαδή κάτω του μετρίου με τα δικά μας κριτήρα) και όχι γιά τον Loeb.
καλά κάνουν και βάζουν μπίπερ γιά τις ζωνες, 8 αερόσακους, προεντατήρες, παρακολούθηση διαγραμμίσεων της ασφάλτου, abs, edc, esp, dsc κλπ, η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών είναι άσχετοι με το μηχάνημα που εμπιστευονται τη ζωή τους. Σιγά μη χαλασει το μανικιούρ η κοπελιά γιά να τσεκάρει πιέσεις, ή τη γραβατα ο γιάπης για να σκύψει ...
ξαναλέω πως επιστρεφω ΠΡΩΤΟΣ στα χρόνια της αυτοκινητιστικής αθωότητας, όποτε χρειαστεί.
aristent (24-12-12), Kostas_1 (24-12-12), Leonidas_E39 (24-12-12), nikos valvetronic (25-12-12), Nino (24-12-12)
PANOS-E60 (24-12-12)
εμενα παντως δεν θα με χαλουσε αυτο το "μπλιμπλικι"!!!
ΥΣ....αρκει να μεταδιδει ακριβεις μετρησεις.![]()
PANOS-E60 (24-12-12)