Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 110

Θέμα: settings και ξε-settings...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ωραίες και χρήσιμες πληροφορίες. ειδικά στα σημεία που αναφέρει σύγκλιση και απόκλιση και πόσο μεταβάλονται αυτές οι τιμές όταν αλλάζουν οι κάμπερ. πολύ σημαντικη πληροφορία. μπράβο συμπέ.

    σχετικά με το ύψος, και εγώ παρατηρώ ότι ελαφρώς πιο χαμηλό πίσω μέρος σε σχέση με το μπροστά, δίνει καλύτερη συμπεριφορά ειδικά για τα μούτρα. ακόμα ειδικότερα για μούτρα κατά το φρενάρισμα.

    το χαμηλότερο πίσω μέρος βοηθάει στο να συγκρατεί πολύ δύναμη απο το βάρος του αυτοκινήτου προς τα μπροστά. επειδή όταν το αμάξι στρίβει μεταφέρεται πολύ βάρος μπροστά, ένα σεταπ με ψηλότερο πίσω μέρος φορτίζει περισσότερο την μούρη του αυτοκινήτου.

    βέβαια όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν για όλους, αλλά ανάλογα με το οδηγικό στυλ του καθενός. άλλος γουσταρει να πλασάρει, άλλος γουστάρει με κάνα δυο κοφτές τιμονιές να μπαίνει, άλλος μια τιμονιά στο θεό και άιντε, άλλος με τα τέσσερα, κοκ...σε κάθε περίπτωση, το κάθε στυλ θέλει και την ανάλογη ρύθμιση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Nick bmwlover (30-12-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Να πω κ κατι αλλο.

    Εμεις σεφακο μου που παμε πιστα για το χαβαλε μας ειμαστε τοσο ερασιτεχνες που παλευουμε να τα βρουμε ολα ιδανικα. Υπαρχουν τοσο μεγαλα περιθωρια βελτιωσης απο το αυτοκινητο αλλα και απο εμας τους ιδιους ,που αν μπορουσαμε ποτε να τα φτασουμε θα μεναμε με το στομα ανοιχτο.

    Σε επαγγελματικες ομαδες ο οδηγος ειναι ενα κομματι της αλυσίδας , απο τα πιο σημαντικα αλλα ενα. Απο πισω του υπαρχει ενα τεραστιος μηχανισμος υποστήριξης και ολη η προσπαθεια ειναι συλλογικη.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  4. The Following 7 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    A8hnaios (24-12-12), aristent (24-12-12), chief (24-12-12), Nick bmwlover (30-12-13), soc12r (24-12-12), steliosm46 (30-12-13), Thomelef (24-12-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP