Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 110

Θέμα: settings και ξε-settings...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε ωραίο ποστ αλλά αυτό για το ύψος, με συγχωρείς είναι λάθος.
    Φυσικά και ΔΕΝ πρέπει να είναι πίσω χαμηλότερο από μπροστά.

    Για να έχεις σωστή δυναμική του πλαισίου/ανάρτησης σε αυτοκίνητο με κινητήρα εμπρός και κίνηση πίσω, το "κέντρο" του πίσω άξονα πρέπει να είναι 20χιλιοστά πιο ψηλά σε σχέση με το εμπρός.
    Με λίγα λόγια, η απόσταση από έδαφος προς πλαίσιο, πίσω πρέπει να είναι 20 χιλιοστά πιο ψηλά από εμπρός.
    Σε τυπικό CSL με αγωνιστική ανάρτηση ένα σωστό νούμερο είναι 80χιλ. εμπρός και 105χιλ πίσω.
    Αλεξ, μην ακους κανενα ρε. Ασχετοι και θεωρίες ειναι οι περισσοτεροι. Το φιλαρακι σου να ακους

    Επειδη ειναι καλό να ανταλασουμε αποψεις ομως...
    Οπως εγραψα:
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι δικές μου αποψεις μεσα από την εμπειρία μου,
    Δεν εχω αντιγραψει οτιδηποτε απο καποιον. Εχω κανει αρκετα σεταπς και βρηκα οτι τουλαχιστον για μενα αυτο δουλευει.
    Το ιδιο και με την αποκληση. Οι περισσοτεροι χρησημοποιουν 2-3 χιλιοστα αποκλιση μπροστα. Εγω παρατηρησα οτι βολευει το μηδεν ασχετα αν αναγκαστικά για να εχω πιο σωστη συγκλιση στην καθημερηνοτητα βαζω και εγω 2 χιλιοστα αποκλιση στην πιστα.

    Όσον αφορα το ύψος και επειδη έχω πειραματιστει και εδω αρκετα...
    Οταν και όσες φορες το αμαξι ηταν πιο ψηλο πισω παρατηρησα δυο φαινομενα:
    1. Υποστροφη στην κορυφη και προς εξοδο των στροφων
    2. Εφευγε ο κωλος στην εισοδο με την μεταφορά βάρους κατα το φρεναρισμα και ειδικά οταν εκανα trail braking αφου όλο το βαρος το αμαξωματος μεταφερόταν μπροστα και ηδη με το πιο ψηλο πισω μερος που προυπηρχε δεν ειχε το αμαξι σωστη ισορροπία αφου ηταν και γινόταν πολυ ελαφρύ.

    Σχετικά με τις μετρησεις που εγραψες για μπροστα και πισω (80χιλ μπροστα και 105χιλ πισω) απο ποιο σημειο μετρουμε και ποιος το λέει?
    M3 CSL

  2. The Following 6 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (24-12-12), doctore (24-12-12), gregE36 (31-12-13), Nick bmwlover (30-12-13), nikos1400 (24-12-12), soc12r (24-12-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι φίλε μου, συζητάμε και είναι ενδιαφέρον

    Νομίζω ότι αυτό που αναφέρεις έχει να κάνει και με το οδηγικό στυλ.
    Οι μετρήσεις που ανέφερα έχουν να κάνουν με έδαφος<->κάτω μέρος του πλαισίου.
    Δεν μπορώ να αποκαλύψω την πηγή μου, είναι έμπιστη και έμπειρη όμως

    Και με την εργοστασιακά ανάρτηση, πίσω είναι πιο ψηλό από εμπρός
    Η μέτρηση κέντρο τροχού-θόλου δεν λέει όλη την αλήθεια. Είναι ο εύκολος τρόπος να συγκρίνουμε χαμήλωμα αναμεταξύ μας.

    Πλάκα-πλάκα, δεν μετράς όπως είπα να δούμε άν όντως πίσω είσαι πιο χαμηλός ?

  4. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    chief (24-12-12), Nick bmwlover (30-12-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι φίλε μου, συζητάμε και είναι ενδιαφέρον

    Νομίζω ότι αυτό που αναφέρεις έχει να κάνει και με το οδηγικό στυλ.
    Οι μετρήσεις που ανέφερα έχουν να κάνουν με έδαφος<->κάτω μέρος του πλαισίου.
    Δεν μπορώ να αποκαλύψω την πηγή μου, είναι έμπιστη και έμπειρη όμως

    Και με την εργοστασιακά ανάρτηση, πίσω είναι πιο ψηλό από εμπρός
    Η μέτρηση κέντρο τροχού-θόλου δεν λέει όλη την αλήθεια. Είναι ο εύκολος τρόπος να συγκρίνουμε χαμήλωμα αναμεταξύ μας.

    Πλάκα-πλάκα, δεν μετράς όπως είπα να δούμε άν όντως πίσω είσαι πιο χαμηλός ?
    Σωστός εισαι Αλεξ.
    Σωστος ομως και εγω με το σκεπτικο που εγραψα, αφου αναφερόμουν σε μετρησεις απο τη κεντρο της ζαντας μεχρι το φτερό.

    Στην μετρηση κεντρο ζαντας - φτερό το αμαξι ειναι πιο χαμηλό πισω.
    Στην μετρηση κατω μερος πλαισίου - εδαφος το αμαξι ειναι πιο χαμηλό μπροστα.
    M3 CSL

  6. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (24-12-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Μπραβο σεφακο μου για τις χρησιμες πληροφοριες

    Να τονισω πως οτι εχει να κανει με γεωμετρια και αναρτηση ειναι το πιο δυσκολο μερος στο tuning.

    Στο δρομο αυτες οι λεπτομέρειες δε φαινονται αμεσα στον οδηγο. Μιλαω για διαφορες λεπτων εως μοιρας στις ρυθμισεις. Ειναι πολυ δυσκολο να καταλαβει καποιος αν ενα αυτοκινητο εγινε λιγοτερο ή περισσοτερο υποστροφικο απο τη ρυθμιση 30 λεπτων στη αποκλιση.

    Περιπου το ιδιο συμβαινει στη πιστα.
    Μονο με συνεχες διαβασμα τηλεμετριας, σταθερη οδηγηση και παρομοιες συνθηκες πιστας /περιβαλλοντος θα δωσουν συμπερασμα. Επισης η αντιληψη διαφερει απο οδηγο σε οδηγο.

    Για παραδειγμα αν το αυτοκινητο μας ειναι υπερστροφικο στην εισοδο ισως να ευθυνονται η πιεση ελαστικων, το υψος αμαξωματος, η ρυθμιση της αναρτησης, η σκληροτητα ελατηριων, η συγκληση/ αποκλιση, καμπερ,η μεταφορα βαρους , η οδηγηση μας, η κατασταση του ταπητα...μεγαλο μπερδεμα και μονο με συνεχης τριβη θα καταφερουμε να βρουμε σωστο σεταπ.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  8. The Following 7 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    A8hnaios (24-12-12), aristent (24-12-12), chief (24-12-12), Nick bmwlover (30-12-13), steliosm46 (30-12-13), Thomelef (24-12-12), Vassilis ///M (24-12-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην μετρηση κεντρο ζαντας - φτερό το αμαξι ειναι πιο χαμηλό πισω.
    Στην μετρηση κατω μερος πλαισίου - εδαφος το αμαξι ειναι πιο χαμηλό μπροστα.
    Πολυ σωστη παρατηρηση.
    Τι συμβαινει τελικα? Θα το τσεκαρω...
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  10. #6
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστός εισαι Αλεξ.
    Σωστος ομως και εγω με το σκεπτικο που εγραψα, αφου αναφερόμουν σε μετρησεις απο τη κεντρο της ζαντας μεχρι το φτερό.

    Στην μετρηση κεντρο ζαντας - φτερό το αμαξι ειναι πιο χαμηλό πισω.
    Στην μετρηση κατω μερος πλαισίου - εδαφος το αμαξι ειναι πιο χαμηλό μπροστα.
    Α γεια σου φίλε !

    Τι τιμές μέτρησες στο δικό σου ?

  11. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    chief (24-12-12)

  12. #7
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Α γεια σου φίλε !

    Τι τιμές μέτρησες στο δικό σου ?
    Οταν το αμαξι ειναι με -3.5 μοιρες μπροστα και -2.2 πισω με τα 19αρια ομως λαστιχα και εργοστασιακες διαστασεις,
    απο κεντρο ζαντας - φτερό εχω 34.5cm μπροστα και 33.5cm πισω την ιδια ωρα που
    απο εδαφος - κατω μερος πλαισίου εχω περιπου 11.5cm μπροστα και 12.5 cm πισω.

    Αλεξ, χωρις να ειμαι και σιγουρος νομιζω οτι για να ερθει το αμαξι στα 8cm μπροστα και 10.5cm πισω πιστευω,
    -Δεν ειναι ευκολο σε πολιτικό αμαξι γιατι θα ειναι πολυ χαμηλό (εκτός και αν αλλαζει κατα πολυ η μετρηση με 18αρια λάστιχα.)
    -Αν υπάρξει η υψομετρικη διαφορα 2.5 εκατοστων στην μετρηση εδαφους πλαισίου (με το μπροστα μερος χαμηλο), τότε το πιο πιθανόν η μετρηση μπροστα -πισω και κεντρο ζαντας μεχρι φτερο να να εχει ισες τιμες στην μετρηση.

    Δεν το σκεφτηκα και καλα, μπορει να λέω και μαμακιες δηλαδη...
    M3 CSL

  13. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (24-12-12)

  14. #8
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν εχω αντιγραψει οτιδηποτε απο καποιον. Εχω κανει αρκετα σεταπς και βρηκα οτι τουλαχιστον για μενα αυτο δουλευει.
    Το ιδιο και με την αποκληση. Οι περισσοτεροι χρησημοποιουν 2-3 χιλιοστα αποκλιση μπροστα. Εγω παρατηρησα οτι βολευει το μηδεν ασχετα αν αναγκαστικά για να εχω πιο σωστη συγκλιση στην καθημερηνοτητα βαζω και εγω 2 χιλιοστα αποκλιση στην πιστα.

    Όσον αφορα το ύψος και επειδη έχω πειραματιστει και εδω αρκετα...
    Οταν και όσες φορες το αμαξι ηταν πιο ψηλο πισω παρατηρησα δυο φαινομενα:
    1. Υποστροφη στην κορυφη και προς εξοδο των στροφων
    2. Εφευγε ο κωλος στην εισοδο με την μεταφορά βάρους κατα το φρεναρισμα και ειδικά οταν εκανα trail braking αφου όλο το βαρος το αμαξωματος μεταφερόταν μπροστα και ηδη με το πιο ψηλο πισω μερος που προυπηρχε δεν ειχε το αμαξι σωστη ισορροπία αφου ηταν και γινόταν πολυ ελαφρύ.

    Σχετικά με τις μετρησεις που εγραψες για μπροστα και πισω (80χιλ μπροστα και 105χιλ πισω) απο ποιο σημειο μετρουμε και ποιος το λέει?
    Κι εγω θα συμφωνησω απολυτα με τον Chief στα νουμερα που δινει για Ε36-Ε46 οσον αφορα το στησιμο για χρονους βεβαια,με μια μικρη ενσταση στο πολυ καμπερ μπροστα.Πιστευω οτι με πανω απο 2.5 μοιρες καμπερ,επιβαλλεται και το αντιστοιχο ελαστικο,γιατι με συνηθισμενα ελαστικα δρομου το φρεναρισμα χειροτερευει αισθητα.Προφανως με λαστιχα τυπου CUP δεν υπαρχει αυτο το θεμα.
    Και για να μην μπλεκεστε με το πιο ''χαμηλο'' πισω μερος,ο Χριστοφορος δεν εννοει οτι το πισω μερος θα'ναι ''σαυρα'' και μπροστα ''κατσικι'' αλλα αν μετρησετε σασι-εδαφος στα σημεια που πιανει ο γρυλλος,οι περισσοτερες αναρτησεις το φερνουν με 2cm διαφορα χαμηλοτερο μπροστα(καλο για να ζωντανεψει η ουρα),ενω η προταση του Χριστοφορου υποθετω ειναι 1cm διαφορα(ετσι δεν ειναι και το δικο σου Chief?) ακριβως για να πολεμησει τα φαινομενα υπερστροφης κατα το turn in και ειδικα στα φρενα.
    Υ.γ. Ωραιο θεμα ανοιξες ρε!!!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  15. The Following 4 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    alexk (24-12-12), chief (24-12-12), Nick bmwlover (30-12-13), nikos1400 (28-12-12)

  16. #9
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλεξ, μην ακους κανενα ρε. Ασχετοι και θεωρίες ειναι οι περισσοτεροι. Το φιλαρακι σου να ακους

    Επειδη ειναι καλό να ανταλασουμε αποψεις ομως...
    Οπως εγραψα:


    Δεν εχω αντιγραψει οτιδηποτε απο καποιον. Εχω κανει αρκετα σεταπς και βρηκα οτι τουλαχιστον για μενα αυτο δουλευει.
    Το ιδιο και με την αποκληση. Οι περισσοτεροι χρησημοποιουν 2-3 χιλιοστα αποκλιση μπροστα. Εγω παρατηρησα οτι βολευει το μηδεν ασχετα αν αναγκαστικά για να εχω πιο σωστη συγκλιση στην καθημερηνοτητα βαζω και εγω 2 χιλιοστα αποκλιση στην πιστα.

    Όσον αφορα το ύψος και επειδη έχω πειραματιστει και εδω αρκετα...
    Οταν και όσες φορες το αμαξι ηταν πιο ψηλο πισω παρατηρησα δυο φαινομενα:
    1. Υποστροφη στην κορυφη και προς εξοδο των στροφων
    2. Εφευγε ο κωλος στην εισοδο με την μεταφορά βάρους κατα το φρεναρισμα και ειδικά οταν εκανα trail braking αφου όλο το βαρος το αμαξωματος μεταφερόταν μπροστα και ηδη με το πιο ψηλο πισω μερος που προυπηρχε δεν ειχε το αμαξι σωστη ισορροπία αφου ηταν και γινόταν πολυ ελαφρύ.
    Ειδικοτερα στο 1 το εχω δει κ εγω στο δικο μου,οπως τα λες στην αρχη καμποσο υποστροφικο κ μετα υπερστροφικο...
    Ι donut understeer...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP