Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 38

Θέμα: cold air intake

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βαγγελη, εχεις αποδειξει οτι εισαι πρακτικος ανθρωπος.
    Παρε κατ αρχην ενα ψηφιακο θερμομετρο και μετρα τι θερμοκρασιες βαρας στο μηχανοστασιο.
    Σε διαφορα σημεια.
    Τα υπολοιπα νομιζω δεν χρειαζεται να σου τα πω.

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βαγγελη, εχεις αποδειξει οτι εισαι πρακτικος ανθρωπος.
    Παρε κατ αρχην ενα ψηφιακο θερμομετρο και μετρα τι θερμοκρασιες βαρας στο μηχανοστασιο.
    Σε διαφορα σημεια.
    Τα υπολοιπα νομιζω δεν χρειαζεται να σου τα πω.
    Σταμάτη χρειάζομαι μεγαλύτερο "εισοφάγο". Πως αλλιώς να το θέσω ?

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σταμάτη χρειάζομαι μεγαλύτερο "εισοφάγο". Πως αλλιώς να το θέσω ?
    Εχει κατι βραγχια στο πλαϊ το Ζ.
    Στα φτερα.
    Πετα το ενα εξω.
    Θα σου φερει οση ψυξη χρειαζεσαι.
    Και μετα βαλε ενα μανιταρι.
    Μετρα θερμκρασιες και θα δεις ποσο πολυ κατεβαινουν στις Ψηλες ταχυτητες.

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχει κατι βραγχια στο πλαϊ το Ζ.
    Στα φτερα.
    Πετα το ενα εξω.
    Θα σου φερει οση ψυξη χρειαζεσαι.
    Και μετα βαλε ενα μανιταρι.
    Μετρα θερμκρασιες και θα δεις ποσο πολυ κατεβαινουν στις Ψηλες ταχυτητες.
    Δεν είναι θέμα θερμοκρασίας αέρα αλλά παροχής, πιο ελευθερης παροχής.
    Η συγκεκριμένη (conforti) θερμο-ασπίδα (heat shield) εξσφαλίζει οτι ο αέρας της φιλτροχοάνης δεν θα "μπλέξει" με την θερμότητα του χώρου του κινητήρα.

  5. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είναι θέμα θερμοκρασίας αέρα αλλά παροχής, πιο ελευθερης παροχής.
    Η συγκεκριμένη (conforti) θερμο-ασπίδα (heat shield) εξσφαλίζει οτι ο αέρας της φιλτροχοάνης δεν θα "μπλέξει" με την θερμότητα του χώρου του κινητήρα.

    Θα στο σχεδιασω απο κοντα.
    Και ο αερας περνα πιο ευκολα αρα πιο καλα και δεν χρειαζεται το κολντερ.
    Ειμαι απο το ιφον αλλιως θα σου εδινα ενα λινκ που εξηγει το τι και πως γινεται.
    Αυτη η τρυπα στο πλαι ουσιαστικα αδειαζει τον αερα απο εκει και με αυτον τον τροπο στις ψηλες η θερμοκρασια πεφτει αρκετα.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP