Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 68

Θέμα: Θελω κατι παραπανω..

  1. #11
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw33 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλησπερα σε ολους παιδια ειμαι καινουριος..εχω ενα 46αρι 320ci με και θελω να μου πειτε τι μπορω να κανω για να πηγαινει καλυτερα μιας και οπως ξερετε ειναι αρκετα βαρυ το αμαξι και σχετικα λιγα τα αλογα..το αμαξι εχει 110000km και ειναι μοντελο 2001
    1)η μετατροπη σε μ3 smg αξιζει??πανω κατω ποσο θα κοστισει??
    2)να κανω κατι στο υπαρχον μοτερ??
    πειτε μου τι αλλο προτεινετε παιδια..επισης αν ξεχασα να αναφερω κατι σημαντικο για το αμαξι πειτε μου να σας πω.ευχαριστω εκ των προτερων!καλες γιορτες με υγεια πανω απολα
    Το ''λιγο παραπανω'' που λες αντιφασκει με το να το κανεις Μ3 που λες μετα....απο 150-170hp σε 343hp δεν ειναι ακριβως ''λιγο''!!Κι οπως λενε και οι ''Κυριες'' της νυχτας,no money,no honey baby!Οποτε πες ποσα σκεφτεσαι να σπαταλησεις για να'χουμε ενα μπουσουλα....η μετατροπη παντως σε Μ3,ξεκιναει απο τα 5000 και φτανει ευκολα και στα 10++ εξαρταται απο το ποσο Μ3 ''γνησιο'' θες να γινεις.......
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (23-12-12), katsaraios (23-12-12)

  3. #12
    Εγγραφή
    22-12-12
    Μηνύματα
    16
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το μοτερ ειναι με 150 αλογα παιδια και φοραω ενα τελικο και ενα φιλτρο..το λεω σαν εναλλακτικη αυτο για το μ3 δηλαδη αν κανω κατι και φτασω 180-190 αλογα καποια στιγμη αργοτερα θα θελω παλι κατι παραπανω..ενω αν γινει μ3 ..εκει αλλαζει..αυτο το μοτερ ειναι ονειρο ζωης για πολλους..μεχρι 7000 μπορω να διαθεσω..

  4. #13
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα 7χιλιαρικα φτανουν για να γινεις Μ3,χωρις τη φανοποιια βεβαια,αλλα θεωρω οτι ειναι ανουσιο πλεον να μπλεξεις σε τοσο εκτεταμενες μετατροπες,ενω τα γνησια Μ3 παιζουν στα 10-13000Ε και οι μετατροπες στα 7-8....
    Για το θεμα του κομπρεσσορα,εγω προσωπικα ειμαι εναντιον,σε τοσο μικρο μοτερ,οποτε αν θες να κανεις κατι διαφορετικο,μαλλον πας για τουρμπισμα οπου τα 7000Ε σου εξασφαλιζουν ενα καλο σφυρηλατο μοτερ ικανο να φτασει τα 270-300hp για αρχη...Αν ψαχτεις λιγο και με μεταχειρισμενες λυσεις σε χταποδι,τουρμπινα,εγκεφαλο αγραφο,τοτε ισως σου φτασουν τα χρηματα για ενα μοτερ πανω απο 350hp οπου δεν θα νοσταλγεις τα Μ3 πλεον.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  5. #14
    Εγγραφή
    22-12-12
    Μηνύματα
    16
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    φιλε προτιμω αν δωσω τοσα χρηματα να γινει μ3..αυτοματο ταχυτητες στο τιμονι και ετσι.. ..μπορειτε να μου γραψετε αναλυτικα τι ακριβως θα χρειαστω για μετατροπη σε μ3?ολα τα πραγματα που θα χρειαστουν και πανω-κατω τιμες απο διπλα?

  6. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θα χρειαστεις μια κομπλε μετατροπη.
    Δεν γινεται λιγο-λιγο ενα Μ

    Κινητηρα, ηλεκτρικα, κιβωτιο, φρενα, αναρτησεις, ακρα, διαφορικο και περιφερειακα. (ταμπλω, καθισματα, φουσκωματα)
    Δεν υπαρχουν μεμονωμενες τιμες. Η πας για Μ, η το ξεχνας. Ετσι ειναι το πακετο.

  7. #16
    Εγγραφή
    22-12-12
    Μηνύματα
    16
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δηλαδη το δικο μου ποσο μπορει να πιασει περιπου ρε παιδια??να βρω μ3 μετατροπη ετοιμη και ν βαλω και καποιο ποσο..πανω κατω ποσο μπορω να το δωσω?

  8. #17
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραια ολα αυτα και λογικο να θες Μ. Ποσα χρηματα μπορεις να διαθεσεις? Αμα εχουμε ενα νουμερο θα σε καθοδηγησουμε και πιο σωστα πιστευω. Παντως Μ3 στα 10-13000 ειναι ΡΕΜΑΤΑ ΟΛΑ.
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  9. #18
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το δικό σου τώρα το πήρες και θέλεις να το δώσεις αμέσως?
    Με μία έρευνα στο car π.χ μπορείς να δεις μ.ο τιμών αυτοκινήτων με τον ίδιο εξοπλισμό με το δικό σου.
    Αφού θέλεις Μ γτ να μπλέξεις με μετατροπή και να μην πάρεις ένα γνήσιο? Αυτό προϋποθέτει πως θα δηλώσεις την μετατροπή που θέλεις να κάνεις και πως θα πληρώνεις ένα Μ και όχι ένα 320.
    Βέβαια η λύση του Stunt Mike με το τούρμπο είναι άκρως δελεαστική και με έχει μπριζώσει και μένα εδώ και καιρό.

  10. #19
    Εγγραφή
    22-12-12
    Μηνύματα
    16
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το εχω 2 χρονια το αμαξι φιλε..για καλο γνησιο πρεπει να δωσω 20κ..δεν διαθετω τοσα..και αδηλωτο να ειναι δεν με ενοχλει ξερω βεβαια τι μπορει να γινει αν με πιασουν..και μενα μου αρεσε η λυση με την τουρμπινα αλλα λογικο δεν ειναι καποια στιγμη να μου βγαλει προβλημα??ενω με ενα μοτερ μ3 μαμα ειναι αλλιως..δεν εχω και μεγαλη εμπειρια πειτε μου εσεις..οσοι εχετε οδηγησει μ3 δεν ειναι φοβερο συναισθημα?

  11. #20
    Εγγραφή
    22-12-12
    Μηνύματα
    16
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    φιλε τσαφ εγραψα παραπανω 7 χιλιαρικα μπορω να διαθεσω για να το κανω μετατροπη η αλλιως τα 7 + το αμαξι μου για να παρω μ3..

Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP