Σελίδα 1 από 7 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 68

Θέμα: Θελω κατι παραπανω..

  1. #1
    Εγγραφή
    22-12-12
    Μηνύματα
    16
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή Θελω κατι παραπανω..

    καλησπερα σε ολους παιδια ειμαι καινουριος..εχω ενα 46αρι 320ci με και θελω να μου πειτε τι μπορω να κανω για να πηγαινει καλυτερα μιας και οπως ξερετε ειναι αρκετα βαρυ το αμαξι και σχετικα λιγα τα αλογα..το αμαξι εχει 110000km και ειναι μοντελο 2001
    1)η μετατροπη σε μ3 smg αξιζει??πανω κατω ποσο θα κοστισει??
    2)να κανω κατι στο υπαρχον μοτερ??
    πειτε μου τι αλλο προτεινετε παιδια..επισης αν ξεχασα να αναφερω κατι σημαντικο για το αμαξι πειτε μου να σας πω.ευχαριστω εκ των προτερων!καλες γιορτες με υγεια πανω απολα

  2. The Following 2 Users Say Thank You to bmw33 For This Useful Post:

    Eleni (24-12-12), Panos 316T (22-12-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλως ηλθες και καλες γιορτες

    Διαφορικο
    Υπερκυβισμος

    Αυτα ειναι τα φτηνα

    Κομπρεσορας
    Αυτο ειναι το απλο

    Αλλαγη κινητηρα
    Αυτο ειναι το πιο δυσκολο (τεκμηρια, τελη, ποιοτητα μετατροπης)

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Kostas Maras (23-12-12), nikos valvetronic (23-12-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Καλως ηρθες.

    Η πιο απλη και οικονομικη λυση ειναι αλλαγη μοτερ με 2.5 ή 2.8.
    Αναρτησιο-περιφερειακα βεβαια ανεξαρτητηα οπως νομιζεις αναβαθμιζεις.

    Αλλαγη σε Μ3smg.... μπορει να σου βγει φτηνοτερα να παρεις ετοιμο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 22-12-12 στις 16:51
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  6. #4
    Εγγραφή
    15-05-12
    Περιοχή
    Κάτω από αυτοκίνητα..
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    205
    Thanked
    213
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω προτεινω ν'αλλαξεις αμαξι γιατι αυτο μαλλον δε σ'αρεσει...

    Καλως ηρθες.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to andreas72 For This Useful Post:

    BILL007 (23-12-12), TSAF (24-12-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μονο αλλαγη κινητηρα και περιφερειακων θα σε βοηθησει,οτι βρεις απο 330 η Μ3 φροντιε να εχει χαρτια να υπαρχουν ολα τα πραγματα που απαιτουνται για την σωστη μετατροπη και να εχεις ορεξη να πληρωνεις βενζινες.
    Καλες γιορτες φιλε.

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  9. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    deepBLUE (22-12-12)

  10. #6
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ποιο μοτερ εχεις? Το Μ52TUΒ20 με τα 150 αλογα?
    Η το Μ54Β22 με τα 170?

    1 αλλαγη μοτερ.
    Στην πρωτη περιπτωση πας ευκολα σε 28αρι. Αλλαζεις μονο μοτερ, περιφερειακα απ οσο γνωριζω οχι. Κρατω μια πισινη βεβαιως εδω γιατι το ζητημα με τα Μ52 δεν το κατεχω τοσο καλα. Ισως κατι να μην ταιριαζει(πχ μια μιζα, η ενα δυναμο).
    Με τον εγκεφαλο επισης δεν γνωριζω τι παιζει. Αν δηλαδη τον προσαρμοζεις με gt1 η αν χρειαζεται να παρεις εγκεφαλο απο 28αρι.
    Στην περιπτωση που εχεις Μ54Β22 βαζεις Μ54Β30. Παιρνεις μοτερ αντικαταστασης και βαζεις πανω τα δικα σου περιφερειακα του κινητηρα. Ο εγκεφαλος ανταπταρεται στο gt1. Δεν χρειαζεται να αλλαξεις ουτε ενα αισθητηρα.
    Βεβαιως για να εχεις ολοκληρωμενη μετατροπη θες και φρενα και γεφυρες... Θα τα γνωριζεις αυτα.

    2 Ατμοσφαιρικη βελτιωση.
    Ενα καλο προγραμματακι, ενα φιλτρακι και μια καλη εξατμισουλα. Δεν προκειται να φερεις τα πανω κατω αλλα κατι θα δεις... Θα παρει και νευρο και θα σου αρεσει.
    Παραπανω(πχ εκκεντροφορους κλπ) δεν αξιζει να προχωρησεις.

    3 κομπρεσσερ
    Αυτο το ζητημα το μελετω αυτον τον καιρο.
    Υπαρχουν πολλοι που δινουν κιτακια αλλα πιο φθηνα αλλα πιο ακριβα.
    Προσωπικα σιγα σιγα μαλλον κατασταλαζω σε καποιο κιτ με κομπρεσσορα της ASA.
    ΑSA δινει κ η g power πχ με κομπρεσσορα Τ3-313(1000kg/h) αν δεν κανω λαθος. Αλλα αυτος ειναι σχετικα μικρος.
    Μιας και εγω οπως και εσυ εχω λιγα κυβικα γλυκοκοιταζω τον λιγο μεγαλυτερο Τ1-313(1270kg/h). Θελω να μιλησω με κανα δυο προγραμματιστες μονο να δω αν μπορουν να το ρυθμισουν να δουλεψει κοντα στο bar( ). Με τσιγκλισμενο timming και κατοσταρα λογικα θα αρχισει να παιρνει τα ποδια του.
    Το καλο σε αυτη την περιπτωση ειναι οτι αν τιναξεις το μοτερ στον αερα, βουτας το Μ54Β30(η Μ52TUB28 αν εισαι με τα 150), ολα καθονται κανονικα και πρεπει απλα να ρυθμισεις απο την αρχη τον εγκεφαλο...
    Εκ πρωτης οψεως ωραιο δεν ακουγεται?
    Προχωροντας βεβαιως θα υπαρξουν δυσκολιες αλλα ευελπιστω(αν τελικα κανω τετοια κινηση) να τις ξεπερασω...

    4 Μετατροπη σε Μ3
    Εδω θες φουλ μετατροπη. Μοτερ-πλεξουδα-εγκεφαλο, κιβωτιο, γεφυρες, αξονες μεταδοσης, ακρα, φρενα, αναρτησεις... Τα παντα.
    Και δεδομενων των τιμων των Μ3 δεν αξιζει. Δινεις το δικο σου και παιρνεις Μ3. Ισως να ειναι και οτι πιο λογικο μιας και θα δωσεις τα λιγοτερα χρηματα για το συνολο που θα εχεις(δεν παιρνεις μονο μοτερ, αλλα και φρενα και πισω ελεγχομενο διαφορικο κλπ).

    Τελος ολα ειναι θεμα μπατζετ.
    Αν μιλας για πολυ λιγα χρηματα ξεκινα απο το προγραμματακι να παρει λιγο νευρο. Αν μπορεις να διαθεσεις περισσοτερα, το ζυγιζεις και βλεπεις.

  11. The Following 7 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    A8hnaios (22-12-12), BILL007 (23-12-12), GiannisRob (22-12-12), giannis_compact (22-12-12), jannisa (22-12-12), Panos 316T (22-12-12), Vassilis ///M (23-12-12)

  12. #7
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλως ηρθες,ελα και απο την ενοτητα γνωριμιας να ξεκινησουμε και τα καλωσορισματα και μετα θα την βρουμε την ακρη να γινεις γρηγορος!!!

    https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=23

  13. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (23-12-12)

  14. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    7.039
    Thanked
    20209
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η Λυση της μετατροπης για μενα ειναι η καλυτερη.
    Θα μπορουσες να βαλεις ενα 3.0 με 231 αλογα και να κανεις μια χαρα τη δουλεια σου.
    Μηχανικοι για μια τετοια μετατροπη υπαρχουν πολλοι και καλοι.
    Αν χρειαζεσαι καποιον και εισαι Αθηνα η θεσσαλονικη στειλε μου πμ να σου συστησω καποιους που εχω κατα νου.
    Το θεμα ειναι πως με τα χρηματα της μετατροπης αυτη την εποχη πιθανοτατα να μπορεις να βρεις αμαξι ετοιμο.
    Δε ξερω ποιο ειναι το ποσο που διαθετεις αλλα αυτη τη στιγμη υπαρχει και ενα πολυ καλο Ε46 με κομπρεσορα και οχι μονο που πωλειται απο το μελος του φορουμ Vasilis και που οι περισσοτεροι απο μας γνωριζουμε περι τι αυτοκινητου προκειται.
    Το αμαξι ειναι στην εκθεση του Φλασκη - Σιττα στη Καλλιθεα και στολιζει τη βιτρινα του !!!
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  15. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το κατι παραπανω που θελεις ....θελει πολυ παραπανω
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  16. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    S8N (22-12-12)

  17. #10
    Εγγραφή
    03-06-12
    Περιοχή
    ΑΙΓΑΛΕΩ
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    459
    Thanked
    478
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw33 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλησπερα σε ολους παιδια ειμαι καινουριος..εχω ενα 46αρι 320ci με και θελω να μου πειτε τι μπορω να κανω για να πηγαινει καλυτερα μιας και οπως ξερετε ειναι αρκετα βαρυ το αμαξι και σχετικα λιγα τα αλογα..το αμαξι εχει 110000km και ειναι μοντελο 2001
    1)η μετατροπη σε μ3 smg αξιζει??πανω κατω ποσο θα κοστισει??
    2)να κανω κατι στο υπαρχον μοτερ??
    πειτε μου τι αλλο προτεινετε παιδια..επισης αν ξεχασα να αναφερω κατι σημαντικο για το αμαξι πειτε μου να σας πω.ευχαριστω εκ των προτερων!καλες γιορτες με υγεια πανω απολα
    καλησπερα κ απο μενα κ καλως ηρθες.
    μετατροπη σε Μ3 απλα ξεχασε το!!! πρωτον το κοστος συντηρησης απο το πιο απλο μεχρι το πιο ιδιαιτερο ειναι χαοτικο με οτι ξερεις μεχρι σημερα,,,κ δευτερον αν τα εχεις κ θες να τα χωσεις παρτο ετοιμο,σε συμφερει κ δεν μπλεκεις με μετατροπες.
    ζητας κατι παραπανω!!!πες μας με τι τσουλας τωρα για να καταλαβουμε πως το εχεις στο μυαλο σου το κατι παραπανω.υποθετικα να αναφερω μια αποψη....αν εισαι 170 αλογα για μενα εχεις μια καλη βαση...αν θες να γινει πιο ζωηρο,πιο σπιρτοζικο φ.π.ε. κ κατι θα δεις που πιθανον να σε καλυψει.αν ζητας αισθητη αυξηση της ιπποδυναμης τοτε ΓΙΑ ΜΕΝΑ κοιτα μονο για τουρμπο.εκει βλεπεις διαφορες.καλως κ ο κομπρεσσορας αλλα το σαλιγκαρι ειναι αλλιως.βεβαια ολα αυτα εξαρτωνται κ απο το ποσα χρηματα διαθετεις,βασικος παρανομαστης στο ολο θεμα.
    αυτη ειναι η πρωσοπικη κ ταπεινη γνωμη μου.καλες γιορτες!!!

Σελίδα 1 από 7 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP