-
Αρκετοι απο εσας,ξερετε οτι δεν ειχα και την καλυτερη αντιμετωπιση, απο το συνεργειο,με την προηγουμενη διευθυνση(βλεπε θεμα "αντικατασταση πολλαπλασιαστες Ν43")......
Εαν παραμεινουν οι ιδιοι εργαζομενοι εκει, δεν υπαρχει κανενα προβλημα,ειναι καλοι στη δουλεια τους,αρκει να εχουν "οδηγιες" οτι τελος οι "πονηριες"!!!
...ο πελατης (που ειναι εκτος εγγυησης) με τα λεφτα του παει οπου θελει!!!!
Εαν λοιπον ακουλουθησουν την τακτικη προς τον πελατη, που πρεπει να εχει ενα τοσο μεγαλο ονομα οπως η BMW,ολα θα πανε καλα.
-
-
Από προσωπική εμπειρία
Metalaxis vs Papadopoulos= 2
Να τονισω ότι το αυτοκινητο αγοράστηκε από την metalaxis και όλες η εγγυήσεις που χρειάστηκα περαστικάν στον Παπαδόπουλο.
Καλή ωρα στην metalaxis δεν ξέραν νΑ μου περάσουν το cruise control.......στον Παπαδόπουλο δεν πρόλαβα νΑ τελειώσω την ερωτηση μου και ειχαν παραγγείλει το ανταλλακτικό στο φτερο.
-
The Following 2 Users Say Thank You to scania124 For This Useful Post:
aristent (22-12-12), Βασιλης (09-04-15)
-
Να αναφερω ότι πριν λιγες μέρες άλλαξα πολλαπλασιαστες σε άλλη μεγαλη αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης και τους έριξα μεγάλο ακυρο......ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
-
The Following 2 Users Say Thank You to scania124 For This Useful Post:
kostas109 (26-12-12), Βασιλης (09-04-15)
-
Απ'όσο ξέρω στο τμήμα ανταλλακτικών όλα πάνε φίνα. Ξέρω τον υπεύθυνο (από όταν ήμασταν στο σχολείο), ο οποίος ήταν εκεί και από την προηγούμενη εταιρεία και είναι πραγματικά πάρα πολύ καλός στην δουλειά του.
Ήμουν εκεί πριν την Πρωτοχρονιά για μια αλλαγή μάκτρων των υαλο-καθαριστήρων στο 316 και η δουλειά έγινε στο άψε-σβήσε.
-
The Following User Says Thank You to I_MNL For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP