Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 30

Θέμα: περιοδικο drive....bmw m3 vs porsche 911 carrera s 991 pdk

  1. #11
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τι χρονους εγραψαν ;
    M3 CSL

  2. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι χρονους εγραψαν ;
    Porsche 911 s 1.08,60
    Bmw M3 1.09,98


  3. The Following User Says Thank You to bill_m3 For This Useful Post:

    chief (21-12-12)

  4. #13
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ετσι οπως ειναι τωρα η κατασταση δεν ειναι κ ευκολο να βρεις οτι αμαξι θες...
    Προσωπικα δεν θεωρω παραλογη τη συγκριση.
    Ειναι συγκριτικο. Αμα τα βαλουμς κατω κ το ψειρισουμε στο τελος δε θα εχουμε να συγκρινουμε τιποτα με τιποτα...
    Τελος να πω οτι θεωρω το drive το καλυτερο περιοδικο αυτοκινητου αυτη τη στιγμη, με δημοσιογραφους που κ ξερουν να οδηγουν κ να γραφουν...
    Προσωπικα βλεπω οτι ο ανταγωνισμος τους ειτε εκφυλιστικε καθως περασαν οι δεκαετιες, η εβγαλε 10 καλα τευχη κ μετα εγινε διαφημιστικο εντυπο...
    Μονο το drive βλεπω να εχει κ κανενα αρθρο της προκοπης.

  5. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι οπως ειναι τωρα η κατασταση δεν ειναι κ ευκολο να βρεις οτι αμαξι θες...
    Προσωπικα δεν θεωρω παραλογη τη συγκριση.
    Ειναι συγκριτικο. Αμα τα βαλουμς κατω κ το ψειρισουμε στο τελος δε θα εχουμε να συγκρινουμε τιποτα με τιποτα...
    Τελος να πω οτι θεωρω το drive το καλυτερο περιοδικο αυτοκινητου αυτη τη στιγμη, με δημοσιογραφους που κ ξερουν να οδηγουν κ να γραφουν...
    Προσωπικα βλεπω οτι ο ανταγωνισμος τους ειτε εκφυλιστικε καθως περασαν οι δεκαετιες, η εβγαλε 10 καλα τευχη κ μετα εγινε διαφημιστικο εντυπο...
    Μονο το drive βλεπω να εχει κ κανενα αρθρο της προκοπης.
    Εννοείται, δεν τους κατηγόρησα, για την κατάσταση της Ελλάδας και μόνο ότι υπάρχουν ακόμα, καλά είναι!!!!


  6. #15
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σίγουρα εάν το Μ3 ήταν διπλοσύμπλεκτο η διαφορά θα ήταν μικρότερη. Δεν είναι μόνο ο χρόνος αλλαγής ταχυτήτων, που επειδή οδήγησα πρόσφατα Μ3 ΜDCT ουσιαστικά η επιτάχυνση δεν διακόπτεται την όρα της αλλαγής, αλλά και η πιο κοντή κλιμάκωση στο 7άρι σασμάν του MDCT που ευνοεί θεαματικά τις επιδόσεις και βοηθά το μοτέρ να μην κρεμάει στις στροφές της πίστας. Παρακάτω οι σχέσεις για τους δύο τύπους κιβωτίου στο Μ3:

    6MT

    1st: 4.055:1
    2nd: 2.369:1
    3rd: 1.582:1
    4th: 1.192:1
    5th: 1.000:1
    6th: 0.872:1

    MDCT

    1-4.780
    2-2.933
    3-2.153
    4-1.678
    5-1.390
    6-1.203
    7-1.000

    Παρόλα αυτά, το Μ3 ως ένα κυριλέ GT που είναι, έκατσε πολύ καλά στην πίστα συγκρινόμενο με το αρκετά πιο focused σε χαρακτήρα 911S. Το Μ3 είναι ο πραγματικός νικητής του συγκριτικού (κακιά κουβέντα για Μ3 δεν λέμε Nίκο, ειδικά εμείς )
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  7. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    nik200 (21-12-12)

  8. #16
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mε S or not S παλι ξυλο θα ετρωγε.
    Τα πορσικα ειναι αλλου...οποιος εχει οδηγησει ξερει..
    Έτσι ακριβώς είναι.
    Και σε κόντρα το ίδιο ακριβώς ισχύει σε παρεμφερή άλογα.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  9. #17
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To M3 ειναι η κορυφαια εκδοση της 3αρας.
    Τιποτα περισοτερο, τιποτα λιγοτερο.
    Η 911 ειναι ενα αυτοκινητο που ξεκινα σχεδον εκει που η 3αρα τελειωνει και χτυπα super cars.
    Τι ειπα? Ειναι super car...

    Αν το δουμε απο αλλη οπτικη γωνια τα παιδια πηραν υπερτουμπανη 3αρα και σχεδον entry level 911. Το θεωρω αδικο. Ειναι αμαξωματα ιδιας κατηγοριας και θα ηθελα να δω συγκριση της δυναμικοτητας των δυο εταιρειων. Τι παει να πει οτι πρεπει να παιζουν σε παραπλησια χρηματα?
    Οταν δοκιμαζουν evo με το Μ3 δεν το συγκρινουν? Δεν εχω δει κανεναν να το βαζει με 320 η 325 επειδη αυτα ειναι τα bmw με παραπλησια καροτσα και παραπλησια τιμη.
    Eδω ακομα γινονται συγκρισεις με Μ3 και S3... Kοντα διπλα λεφτα το 1ο...

    Eγω λεω οτι επρεπε να παρουν μια φορτωμενη gt2 να εχει ενδιαφερον το συγκριτικο...

    Τι να λεμε τωρα???
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 21-12-12 στις 20:09

  10. #18
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    εγω το μονο που ειπα ειναι οτι απο την στιγμη που βαζεις στην πιστα ενα supercar, που εχει φτιαχτει με ενα και μονο σκοπο....την απολυτη ταχυτητα..στερουμενο απο χωρους-πορτ μπαγκαζ κτλ κτλ με ενα sedan,γιατι ουσιαστικα εκει βασιζεται το πλαισιο της ε92 οπως και καθε m..που ειναι ενα εντελως διαφορετικου στυλ αμαξι...που μετρανε τα παντα δηλαδη ...ας ειναι και οι αναλογιες κιλων ανα ιππο πανω κατω ιδιες...και οχι υπερ του υπεραυτοκινητου....

  11. #19
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νικο κατανοω το σκεπτικο σου.
    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι υπαρχει κ αλλη αποψη.
    Η συγκριση δεν ειναι ακυρη.
    Ολοι μας μπορει να τη θελαμε λιγο διαφορετικη ο καθενας με τον τροπο του.
    Ειμαι σιγουρος οτι οι δημοσιογραφοι για να εμφανησουν μια συγκριση σε αυτη την κατηγορια δεινοπαθησαν. Μεχρι κ αυτοι θα ονειρευοντουσαν κατι διαφορετικο.
    Το θεμα ειναι κ τι αυτοκινητα βρηκαν...
    Ειμαστε στην Ελλαδα του 2012...
    Μακαρι να συνεχισουμε να βλεπουμε τετοια συγκριτικα κ μακαρι να συνεχισουμε εστω κ να ονειρευομαστε τετοια αυτοκινητα...

  12. #20
    Εγγραφή
    19-02-11
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    236
    Thanked
    435
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδιά πάλι καλά στάθηκε η m3 η οποία παρουσιάστηκε το 2007 απέναντι στη συγκεκριμένη carrera s.
    Να σας υπενθυμίσω πως το ίδιο περιοδικό στο τεύχος Φεβρουαρίου του 2008, στο fight club '08 που πραγματοποίησε, ένα m3 e92 manual που τρέξανε στην πίστα των Σερρών έκανε χρόνο 1'33''05 ενώ η αντίστοιχη carrera 4s (997) έκανε 1'33''20 (με χειροκίνητο κιβώτιο και αυτή) και με λιγότερο βάρος (1500 κιλά έναντι 1580 της m3 αλλά και με λιγότερα άλογα 355 έναντι 420 αναλογία 4,2 με 3,8).
    Άρα για αμάξι για όλες τις χρήσεις μια χαρά έκανε τη δουλειά του το division κατά τη γνώμη μου.

  13. The Following 3 Users Say Thank You to micz For This Useful Post:

    alexk (22-12-12), gnx (22-12-12), halkida116mpack (22-12-12)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP